MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
watervalangelina_zpscf7ac214.jpg



full


full



Als Kato tijd heeft moet hij er maar wat beters van maken... en anders moeten we het hier maar even mee doen. In ieder geval is die mega eerste pagina volgespamd *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de zon n beetje om me te overtuigen, maar wie weet piept die straks ook nog wel om het hoekje *O*


Ok, toch maar wat betere sfeerplaatjes van Fred *D

Jaja ik heb terrasverwarming! :')
DSC_18531_zps18d5be39.jpg


Huiskamer en keuken iets beter in beeld gebracht.
DSC_18551_zps2e57d601.jpg


Slaapkamer, alles word gewoon lekker wit, ben niet zo'n bloemetjes mens :P
DSC_18622_zps2d6bef7e.jpg


Badkamer word vandaag n nog grotere puinhoop, leidingen in de muren weg laten werken, morgen ook nog mee bezig, hopelijk maandag beginnen met tegelen! *D
DSC_18641_zps78da5d30.jpg
 
Mooi plekkie CF :Y


En lekkere smaak hadden je voorgangers :') :')
 
Ik mis de zon n beetje om me te overtuigen, maar wie weet piept die straks ook nog wel om het hoekje *O*


Ok, toch maar wat betere sfeerplaatjes van Fred *D

Jaja ik heb terrasverwarming! :')
[afbeelding]

Huiskamer en keuken iets beter in beeld gebracht.
[afbeelding]

Slaapkamer, alles word gewoon lekker wit, ben niet zo'n bloemetjes mens :P
[afbeelding]

Badkamer word vandaag n nog grotere puinhoop, leidingen in de muren weg laten werken, morgen ook nog mee bezig, hopelijk maandag beginnen met tegelen! *D
[afbeelding]

Gaaf huisje Erik! Hoeveel m2 is het oppervlak?
 
Thanx. Tja over smaak valt niet te twisten he :+
Of mijn smaak mensen aanspreekt is ook maar de vraag straks :P

@ Nocer: 50m2. Volgens de advertentie op de woningsite was het maar 39m2 maar dat kon ik niet geloven :P
 
:^ Dat is ruim zat. Goed geregeld man! :) Een echt huisje.
Zie ik daar links bij de voordeur een mogelijkheid tot motorstalling? Of ga je die draai niet maken?

Als ik de motor rechtop weet te krijgen, mja dan misschien, is n hokje van 110 bij 120. Maar de motor komt lekker in de voortuin uiteindelijk.
Heb ook nog n berging beneden. Dus echt ruimte in overvloed! O_o
 
Uhu, lever misschien mijn huidige badzaal a.k.a. badkamer op maar goed hoeveel tijd breng je daar nou door?
Gaan dr n mooi paleisje van maken.
Als ik de motor rechtop weet te krijgen, mja dan misschien, is n hokje van 110 bij 120. Maar de motor komt lekker in de voortuin uiteindelijk.
Heb ook nog n berging beneden. Dus echt ruimte in overvloed! O_o


Ik zou d'r voor tekenen om zo'n stekkie te hebben als ik in m'n eentje was :Y
Prima qua oppervlakte, bergruimte e.d.
 
Mogguh

Ziet er goed uit hoor CF!

Laatste dagje alweer. Helaas wel de hele middag vergaderen over een zoveelste reorganisatie. Een werkgroep om straks werkgroepen te gaan maken... |(
En natuurlijk net na de pauze inplannen, dus ook geen broodjes.... beetje jammer hoor :+
 
Badkamer word vandaag n nog grotere puinhoop, leidingen in de muren weg laten werken, morgen ook nog mee bezig, hopelijk maandag beginnen met tegelen!


Prima huisje Erik! Misschien even iets langer wachten met tegelen omdat sleuven ook nog gestuukt moeten worden en goed laten drogen voordat je de tegels er op plakt?
 
Ik mis de zon n beetje om me te overtuigen, maar wie weet piept die straks ook nog wel om het hoekje *O*


Ok, toch maar wat betere sfeerplaatjes van Fred *D

Jaja ik heb terrasverwarming! :')
[afbeelding]

Huiskamer en keuken iets beter in beeld gebracht.
[afbeelding]

Slaapkamer, alles word gewoon lekker wit, ben niet zo'n bloemetjes mens :P
[afbeelding]

Badkamer word vandaag n nog grotere puinhoop, leidingen in de muren weg laten werken, morgen ook nog mee bezig, hopelijk maandag beginnen met tegelen! *D
[afbeelding]

Mooi man *O*
 
Mogguh

Ziet er goed uit hoor CF!

Laatste dagje alweer. Helaas wel de hele middag vergaderen over een zoveelste reorganisatie. Een werkgroep om straks werkgroepen te gaan maken... |(
En natuurlijk net na de pauze inplannen, dus ook geen broodjes.... beetje jammer hoor :+

Dus je loopt een lunch zoals bijvoorbeeld dit mis?

DSC00050.JPG


})
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan