MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm a child!!!

Net de motor opgehaald, mezelf beloofd ruuuuustig aan te rijden...ik kan het niet :')
Draai n 80 km n weg op meteen n slak die dan maar 70 gaat rijden voor me...eerste de beste mogelijkheid bwop erlangs :$

Blij als n kind, maar ga me nu even schamen voor mn idiote gedrag meteen al...

Heb ik ook gedaan O-) Had dinsdag de motor uit de garage gehaald, even stukje op parkeerterrein gereden om weer te wennen. Ging richting Bussum reed er een 50 op de weg tussen Hilversum en Bussum. Ook maar er voorbij gegaan toen het kon.

Ik ben ook alweer 2 bijna doodervaringen rijkenr :') Automobilist die maar een kruising oprijdt zonder te kijken. Dag later automobilist die mij niet zag op rotonde, moest vol in de ankers hij had ook piepende banden van het remmen. Lijkt wel alsof automobilisten niet verwachten dat er motoren op de weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Voor die overtreding kun je je hele appartement voorzien van laminaat O-)

Rub it in :')
Haja t word vinyl btw en daar heb ik nog wel wat meer overtredingen voor nodig :X

Maar had mezelf voorgenomen rustig te rijden, meeste blikkers zijn er nog niet aan gewend en ik moet ook nog rustig wennen eraan enzo...
 
I'm a child!!!

Net de motor opgehaald, mezelf beloofd ruuuuustig aan te rijden...ik kan het niet :')
Draai n 80 km n weg op meteen n slak die dan maar 70 gaat rijden voor me...eerste de beste mogelijkheid bwop erlangs :$

Blij als n kind, maar ga me nu even schamen voor mn idiote gedrag meteen al...

[moederlijke modus aan]

Doe toch maar wel voorzichtig.
Vooral in het begin van het seizoen, als alle motoren weer voor het eerst uit de schuur worden getrokken, gebeuren de meeste ongelukken....

[moederlijke modus uit]


Maar heerlijk toch, dat je zo lekker hebt genoten van je eerste ritje ;)
 
Was er ook wel het weer voor gelukkig. Voelde allemaal wel vertrouwd aan ondanks dat ik lange tijd niet heb gereden :) Hoop dat er di t jaar veel mooie dagen zijn om veel kilometers te maken :]
 
Gisteren al gelijk weer een imbeciel met een deathwish zien rijden. :')

Eerst naar links (waar een auto reed) beuken en er halverwege achterkomen dat er een auto rijdt. Dan erachter invoegen en keihard gasgeven met de koppeling in tot in de begrenzer ( dat zal hem leren! ). Vervolgens volgas slaommend met je spijkerbroekje de snelweg over.

Hartverwarmend.
 
Gisteren al gelijk weer een imbeciel met een deathwish zien rijden. :')

Eerst naar links (waar een auto reed) beuken en er halverwege achterkomen dat er een auto rijdt. Dan erachter invoegen en keihard gasgeven met de koppeling in tot in de begrenzer ( dat zal hem leren! ). Vervolgens volgas slaommend met je spijkerbroekje de snelweg over.

Hartverwarmend.
sorry, ff de blade gepikt :')
 
sorry, ff de blade gepikt :')

Rijd nog heerlijk he ;)

Alleen jammer dat de weg van huis naar Zeist een 60 weg is geworden ipv 80, alhoewel dat voor de snelheid van vanmorgen niet veel uit maakte als ik gespot was
 
Avond :W

CF, Lekker stekkie man. *D

Vanavond maar is gaan schaatsen (om nog maar even in de stemming van de winter te blijven) :P
 
Nog maar even aansnijden! Mocht je nog iemand weten :) !

Motorshopper: Zuinige! Yamaha XMAX 250 2008 WIT

large
 
Volgens mij heb ik ca. 17 uur DaanV gespot. Komende vanaf de A2 (afslag Vinkeveen) ging je links naar Hilversum. Ik kroop net voor bij het stoplicht (N201 Hilversum richting Vinkeveen). Ik was 'onherkenbaar' op een blauwe Triumph Sprint.

JJ, hoe is het met je zus?

CF weer lekker ge-hooligand :] :P

Bijna-doodervaringen Spook :/

AG inmiddels al wel naar huis hoop ik? -O-

Xmax voor Pip :o :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan