MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
geloof dat we eruit zijn met een leverancier. Het neergelegde voorstel ziet er goed uit *D

*O* *O* *O*


hiswa2013_otti.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Hiswa: Niks met bootjes. Een keer mee geweest zeilen .. me nog nooit zo verveeld


Hmmm...dan gok ik op een tamme boot met tam weer :+ ;)


Moggeh! *O*


F&S: Plezier met halen! *D (gaat door? Beetje nattig maar ey...BMW ken dat 8-) ;) )

Slaperts: Truste! ;)

Rot geslapenen: vanavond de herkansing :/ :z

Werkerts: Werk ze! :W

Hiswa: Jammer Teun -O-

Hiswa gangerts: Fun! :W *O*


Thé! :9
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, ik ga nu zo eerst even sporten en dan heb ik vanmiddag een afspraak voor de aflevering. Dealer is Simako Apeldoorn, dus ritje Amersfoort - Apeldoorn :P

Beetje regen of nattigheid: spannend met nieuwe motor en nieuwe bandjes maar dat gaat me niet tegenhouden ;)
 
Ja hoor, ik ga nu zo eerst even sporten en dan heb ik vanmiddag een afspraak voor de aflevering. Dealer is Simako Apeldoorn, dus ritje Amersfoort - Apeldoorn :P

Beetje regen of nattigheid: spannend met nieuwe motor en nieuwe bandjes maar dat gaat me niet tegenhouden ;)
Veel plezier en idd voorzichtig :Y
 
Hmmm...dan gok ik op een tamme boot met tam weer :+ ;)


Moggeh! *O*


F&S: Plezier met halen! *D (gaat door? Beetje nattig maar ey...BMW ken dat 8-) ;) )

Slaperts: Truste! ;)

Rot geslapenen: vanavond de herkansing :/ :z

Werkerts: Werk ze! :W

Hiswa: Jammer Teun -O-

Hiswa gangerts: Fun! :W *O*


Thé! :9
:^ Tnx :j


@CF: Zit nog wel een beetje werk in ;)
maar mooi stekkie zo te zien *O*
 
Morning!

F&S... veel plezier met het ophalen van de nieuwe brommert! *O*

Sjezzus... wat ziet het er vandaag weer grauw uit.
Vrij dagje... gelukkig heeft de dierentuin ook een lekker warme vlindertuin, aziehuis, zuid amerikahuis etc etc... :P
 
O ja, backwards rolling burn out is ook afgevinkt. Geen bewijs van helaas... ;)
 
Ja hoor, ik ga nu zo eerst even sporten en dan heb ik vanmiddag een afspraak voor de aflevering. Dealer is Simako Apeldoorn, dus ritje Amersfoort - Apeldoorn :P

Beetje regen of nattigheid: spannend met nieuwe motor en nieuwe bandjes maar dat gaat me niet tegenhouden ;)

Bekende dealer :Y

Veel plezier vanmiddag :]
 
Krijgen we vast nog wel 's een filmpje van te zien :Y *D



Hiswa: Veel plezier :Y







Koffie: ja, veel.
 
ipod al gevangeniskraakt? ;)
Yep, dat lost zo te zien ook meteen het accu probleem op waardoor ik het hele ding er in de eerste plaats uit had gemikt. Goed bezig daar bij Apple :')

iOs Versienummer aangepast, het appje begint nu wel te installeren, maar laat zich helaas toch niet foppen en zegt dat het via iTunes moet. En die vertikt het nog steeds. Nu dus op zoek naar een manier om toch iOs 4.3 er op te krijgen, wat wel schijnt te kunnen.

Intussen door een collega er op gewezen dat ik ook nog een iPhone heb liggen _O- Zonder SIM kaart, maar die heb ik dus niet nodig. Werkt prima zo, dus ik ben er weer even klaar mee :P
 
Laatst bewerkt:
O ja, backwards rolling burn out is ook afgevinkt. Geen bewijs van helaas... ;)

:o klinkt spannend maar wil toch wel bewijs ;)


Bekende dealer :Y

Veel plezier vanmiddag :]

full



onze brommerts zijn daar nog aan het logeren, als je ze verdrietig bij elkaar ziet staan, zeg dan maar dat de mannen nu bezig zijn met hun kamer en dat ze dan heeeeeel snel naar huis mogen *O*

en mocht het echt slecht weer worden mag jouw nieuwe brommer hier wel ff logeren dan, zal er zuinig op zijn O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, ik ga nu zo eerst even sporten en dan heb ik vanmiddag een afspraak voor de aflevering. Dealer is Simako Apeldoorn, dus ritje Amersfoort - Apeldoorn :P

Beetje regen of nattigheid: spannend met nieuwe motor en nieuwe bandjes maar dat gaat me niet tegenhouden ;)

Veel plezier!
 
Zo de sportschool en de appie in. Even weer vers groenvoer halen, afgelopen week niet zo netjes gegeten en ik voel me dan ook gewoon "slapper" worden. Alsof je lijf gewoon vraagt om echt voedsel.

:Y

Vooral vet, eiwit en in een balans koolhydraten zijn nodig. Daarom nooit die 'minder vet' producten kopen. Commerciële troep waar ook de juist nodige goede vetten uit worden gehaald.

Trouwens, goede graanvervanger (witte rijst, bami, nasi): Quinoa

En minder processed food eten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan