Bij Enigma in produktie

Rijden ging perfect, bak is leeg = licht, (Russische)banden hebben geen geweldige grip op nat wegdek, maar voor de rest OK. Alleen de achterrem houdt niet over, waarschijnlijk heeft de hoofdremcilinder wat te weinig capaciteit.
Mooi product. :Y

Banden zal ook wel met de temperatuur te maken hebben. ;)
Achterrem niet standaard? Misschien juist te weinig druk door te grote zuiger? Of gewoon blokjes nog effe beter inslijten?
 
Die lompe banden misstaan m echt niet.
Alleen de voorvelg trekt in t zilver en doordat die zo dicht is wel veel negatieve aandacht naar zich toe
 
Mooi verwoord EHE, hier noemen we dat gewoon lelijk :+ .

De rest is wel prachtig! *O*
 
laptop doet het weer, ik had hem dicht geklapt met de oordoppen nog op het toetsenbord :( , barst in het scherm, k*t k*t k*t zooi.....2 weken verder en 150 euro lichter.

maar ik vind het een prachtig span, zeker de kleurstelling, en inderdaad het voorwiel is te overheersend, een donkere kleur doet denk ik wonderen. de bovenste bevestiging v/d naafbesturing is denk ik voor mijn trike ook goed toepasbaar. ik ga dat in ieder geval eens goed bekijken. als mijn schuur klaar is.
 
Persoonlijk vind ik het voorwiel ook wat te veel 'zilver'. Maar als ik de andere motoren van de eigenaar zie dan denk ik dat alles straks 'smerig met een roestbruin randje' is. B|
 
Om op de laatste vraag terug te komen, hij gaat volgende maand met ons mee met de wintertrip door de Karpaten.

Daarom ben ik nu ook de wifi aan het ombouwen, er komt een ander zijspan aan. Ik had hier al eerder over bericht. Nu maar weer wat plaatjes....

De besturing,
full


eerste opzet met een polyester neus,
full


Zijaanzicht met aluminium kisten,
full


Achteraanzicht met reservewiel,
full


spatbord, bagagerek en achterlicht erop,
full


vooraanzicht met bagagerek en lampen,
full


Morgen gaat alles naar de poedercoatert en dan moet ie over twee weken rijden. Er moet dan worden proefgekampeerd voordat we op de wintertrip gaan.
 
Heb jij een adresje voor die koffers? Ik heb er eens op gegoogled, maar die aluminium kisten kosten nog best een kleinigheid.
 
Heb jij een adresje voor die koffers? Ik heb er eens op gegoogled, maar die aluminium kisten kosten nog best een kleinigheid.

www.aluminium-kisten.nl Hoe simpel kan het zijn. Ze worden vanuit Duitsland verstuurd, dus btw nummer opgeven en het wordt zonder btw verstuurt. Maar het blijft een hoop geld voor een kist met lucht.....
 
Vandaag de boel afgeplakt en zo bij de poedercoatert;

full


En de afgelopen dagen de polyester neus nog wat aanpassingen en extra lagen erin gesmeerd en geplamuurd.

full


full
 
Eerst aankomend weekend proefrijden naar een feestje en dan naar het Antifanten treffen in het weekend erop. Gelijk met het AET. En vlakbij ook nog eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan