Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, dat was vroeger!
toen kwam de chattijd en nu zijn we meer van het mediteren
dus als je even stil wilt zijn.....
 
ey Tommy, de buienradarlink in de OP werkt niet meer, ik was bijna opgestapt joh..!

Goeie, ik ga effe kijken of ik een nieuwe kan vinden... :9

edit: de embedded variant op hun eigen site doet het ook niet meer dus het zal wel aan hun kant fout gaan.
 
Laatst bewerkt:
Denk ga weer eens kijken op MFA, zie nog steeds bekende namen voorbij komen.
Helaas nog steeds zonder motor, ben bang dat het er voorlopig ook niet van gaat komen.
Veel te weinig tijd om te rijden, dus zonde om er 1 in de schuur te laten staan.
 
Ey, wat is dit???
Kom hier even een maandje niet, staan er opeens weer 10 posts bij :?

Ben blij dat ik de ochtend vrij had om bij te lezen, pfff... :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou er is een hoop gebeurt, motorloos geraakt door een ongeluk, toen was ik alles even een tijdje zat, vervolgens een andere hobby actiever gaan beoefenen en toen was ik opeens vader. Ook nog zelfstandig ondernemer geworden en eigenlijk is vanaf dat moment m'n agenda helemaal vol geraakt met werk en gezinszaken.
Toen het luieraantal net een beetje af begon te nemen, voor de 2e keer vader geworden en nu dus een compleet gezinnetje wat al m'n vrije tijd opvreet.
Maar, de motor is altijd wel een gemis gebleven, dus hebben we besloten om samen 1 motor te gaan rijden, die staat sinds een maandje in de schuur.
Ben 'm nog een beetje aan het pimpen, een foto heb ik nog niet eens, maar dat komt nog wel.
Ik heb nog geen tijd voor toertjes, dus rij nu wanneer het kan voor werk op de motor, maar binnenkort hoop ik wel weer eens een middagje weg te kunnen :]
 
nou er is een hoop gebeurt, motorloos geraakt door een ongeluk, toen was ik alles even een tijdje zat, vervolgens een andere hobby actiever gaan beoefenen en toen was ik opeens vader. Ook nog zelfstandig ondernemer geworden en eigenlijk is vanaf dat moment m'n agenda helemaal vol geraakt met werk en gezinszaken.
Toen het luieraantal net een beetje af begon te nemen, voor de 2e keer vader geworden en nu dus een compleet gezinnetje wat al m'n vrije tijd opvreet.
Maar, de motor is altijd wel een gemis gebleven, dus hebben we besloten om samen 1 motor te gaan rijden, die staat sinds een maandje in de schuur.
Ben 'm nog een beetje aan het pimpen, een foto heb ik nog niet eens, maar dat komt nog wel.
Ik heb nog geen tijd voor toertjes, dus rij nu wanneer het kan voor werk op de motor, maar binnenkort hoop ik wel weer eens een middagje weg te kunnen :]

Jeetje, minder momentje met je fiets en natuurlijk heel tof dat je vader bent geworden (2x!). Er wordt helaas niet meer zoveel gereden, maar ik denk stiekem dat iedereen wel te porren is voor wat ouderwets stuurwerk...
 
nou er is een hoop gebeurt, motorloos geraakt door een ongeluk, toen was ik alles even een tijdje zat, vervolgens een andere hobby actiever gaan beoefenen en toen was ik opeens vader. Ook nog zelfstandig ondernemer geworden en eigenlijk is vanaf dat moment m'n agenda helemaal vol geraakt met werk en gezinszaken.
Toen het luieraantal net een beetje af begon te nemen, voor de 2e keer vader geworden en nu dus een compleet gezinnetje wat al m'n vrije tijd opvreet.
Maar, de motor is altijd wel een gemis gebleven, dus hebben we besloten om samen 1 motor te gaan rijden, die staat sinds een maandje in de schuur.
Ben 'm nog een beetje aan het pimpen, een foto heb ik nog niet eens, maar dat komt nog wel.
Ik heb nog geen tijd voor toertjes, dus rij nu wanneer het kan voor werk op de motor, maar binnenkort hoop ik wel weer eens een middagje weg te kunnen :]

nou gefeliciteerd met de 2 kinderen en de motor, wat zijn het geworden?
 
..die beoefen ik ook nog graag


@ Jappie: een jongen, een meisje en een Triumph

@ Tommy: nou, waarom stappen jullie niet op dan..?!
 
haha, heb sinds iets meer dan een jaar ook een Triumph, is de Daytona 675R :]

leuk spul, ik heb z'n naakte broer om mee te spelen (klinkt eigenlijk best raar als je het zo leest :X )

vanavond krijgt hij een kont lift van me (klinkt nog raarderder... :? )
daar heb ik vanmiddag de laatste benodigdheden voor opgehaald, onderweg viel het kwartje pas dat dat bij 1 van de moderators was. :')



full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan