Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

ik ben blij dat ik daar niet bij was.
En nee, ik ben geen ouwe lul, dat vond ik 20 jaar geleden ook al
 
Hallo mede Amsterdammers,
Waar wassen jullie tegenwoordig de motor nu de total op noord geen motorwasplek meer heeft? De mijne is aardig vies geworden na een rondje eifel maar vanuit 2hoog met emmertjes water naar beneden lopen zie ik niet zo zitten!
 
leven we nog *D ?

ik ga meestal bij Bob (in Noord) langs, bij de fanatieke standen van de spuiten wat meer afstand vanwege de lak en lagers.

Met het eerste muntje (euro) in de sop zetten (lans en borstel) en dan met een eigen doekje poetsen. Op passen met de borstel want menig koekblikker doet er ze velgen mee en om nou te zeggen dat je motor daar schoner van wordt :N .

Dan met 2e muntje afspoelen en de was erop.
 
Laatst bewerkt:
Ha, eindelijk van de laatste post af.
Hallo vriendjes en vriendinnetjes :W
 
Geen schuur en geen tuin. Het leven in een flat geeft mooi uitzicht op water. Maar ik wil in me vrije tijd sleutelen aan motoren. Heeft iemand toevallig een tip of er plekken zijn in Amsterdam waar je kan sleutelen aan je motor. In een loods bijvoorbeeld?
 
Geen schuur en geen tuin. Het leven in een flat geeft mooi uitzicht op water. Maar ik wil in me vrije tijd sleutelen aan motoren. Heeft iemand toevallig een tip of er plekken zijn in Amsterdam waar je kan sleutelen aan je motor. In een loods bijvoorbeeld?
eenmalig of zoek je een vaste plek voor een project?
 
Hallo mede Amsterdammers,
Waar wassen jullie tegenwoordig de motor nu de total op noord geen motorwasplek meer heeft? De mijne is aardig vies geworden na een rondje eifel maar vanuit 2hoog met emmertjes water naar beneden lopen zie ik niet zo zitten!


In Zaandam op de panneroodstraat is een auto en motor badplaats. Je zit er met een kwartier vanuit Amsterdam
 
eenmalig of zoek je een vaste plek voor een project?

Op dit moment vooral om af en toe te sleutelen aan me eigen motor. Klein onderhoud wanneer het nodig is.

Als de ruimte goed bevalt dan denk ik dat een project zeker het volgende zal zijn. Ik moet wel bekennen dat "project" zeker niet vanaf scratch zal zijn,ik moet nog heel wat leren. Dus meer richting een streetfighter met als basis een goed lopende motorfiets. :P
 
da's lastig, ik doe het zelf meestal op straat of in de keuken. hobbyloodsen zoeken vaak mensen voor vast, niet voor af en toe.

www.openbarewerkplaats.nl zit in Oost, maar het is me niet duidelijk of jaar bijv olie kan verwisselen
 
Hallo mede Amsterdammers,
Waar wassen jullie tegenwoordig de motor nu de total op noord geen motorwasplek meer heeft? De mijne is aardig vies geworden na een rondje eifel maar vanuit 2hoog met emmertjes water naar beneden lopen zie ik niet zo zitten!
De BP bij afrit Landsmeer heeft nog 3 wasboxen.
 
Geprobeerd, geen succes :-).Thnx, ik zal daar wel gaan kijken. Hebben ze daar wel 'tuinslangen' hangen? Met een hogedrukspuit los gaan heb ik niet zoveel zin in.
Hogedrukspuit is geen probleem als je op afstand blijft. Ongeveer 2 meter is prima.
Maar losse slangen hebben ze daar niet, wel borstels.
 
Happy Duck in Duivendrecht heeft een speciale motorwasbox. Ze zeggen minder druk op de straal.
Vlakbij betondorp in Oost zit dat.


da's lastig, ik doe het zelf meestal op straat of in de keuken. hobbyloodsen zoeken vaak mensen voor vast, niet voor af en toe.

www.openbarewerkplaats.nl zit in Oost, maar het is me niet duidelijk of jaar bijv olie kan verwisselen

Ja, dat kan daar. Eventueel kan je dingen leren met een monteur erbij. Betaal je wel voor natuurlijk...
 
Toch jammer dit..

Ik heb hier behoorlijk wat tijd doorgebracht... en nu. meer dan 6 maanden geen reacties...


:/


Toch nog steeds super herinneringen !!!
 
Andy-marf gespot op de motor beurs vandaag.

Zo veel mensen, zulke lange openingstijden.. en dan loop ik op vrijdagmiddag 15:00 uur 3 meter achter je.. lol



leuk je weer eens te zien en spreken, kijk uit naar de reunie rit van veel leden uit topic 1 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan