MF 't Gooi Nummer 136 > zet de verwarming aan @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( geluid van de radio heel raar ineens, zit die kleine met de eipet te klieren :')
Kan dus gewoon zomaar het geluid over de radio laten gaan :(

_O-

@motorzaak bezoekers: veel plezier 8-)
Hier toch helaas wat werk verrichten, spanje is niet vrij op 2e paasdag :P
Goed voor de overuurtjes O-)
 
O, Molenaar is inderdaad wel een goed idee.
Op de motor zou ook nog kunnen, hoewel die f*ckers gisteren wel weer gestrooid hebben op de snelwegen B| Snelwegen mijden dus.


Binnenwegen liggen ook vol hoor.... gisteren in de regio genoeg zout gezien.


Man.... heerlijk weer... jas aan en en ik zit buiten in de tuin met het koppie in de zon.
GENIETEN!!!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Heeft ie goed bekeken.
Niet winnen, dan maar zo genieten :)





Was goed te doen in de zon vanmiddag :Y
Tis dan ook wel 8 graden geworden hier, dus niets mis mee.
 
Hier met Tom even bij Goedhart en Molenaar geweest... Resultaat:

IMG-20130401-WA0022_zps3919d3b6.jpg


IMG-20130401-WA0019_zpsc00ee041.jpg

IMG-20130401-WA0017_zps9c1b1ce3.jpg

IMG-20130401-WA0013_zps2cababbe.jpg



En ook nog een rugzak :)


Enige nadeel:
IMG-20130401-WA0008_zpse1094a9b.jpg


Dat beveiligingsding zit nog aan de handschoen B| :')
 
Ook even op de motor gestapt, en @#$% tussen de file door richting Lelystad
Wel mooi weer, en de verwarmde handschoenen houden de kou wel buiten.
 
Edit..... it's me... Henrike |(


Mooi geslaagd Poik! *D

Label... da's erg onhandig.... even vragen of je hem kan doorknippen met een tang of dat er serieuze rotzooi in zit. Er zijn verschillende varianten. Heb het toevallig ook een keer gehad.... bijna 200 km verderop iets gekocht, bleek dat label er nog aan te zitten. Gelukkig kon die geknipt worden. *D

Wat een superweer vandaag he... gisteren trouwens ook al.
Heb zowaar het vel strak op het toetje staan.... de zon heeft kracht! *O*
 
Laatst bewerkt:
Wilde ook even mn nieuwe motor starten... Doet nu al niets meer als ik t contact omzet.. Vrijdag nog even stukje gereden.
Zit een spyball alarm op, denk dat die nu in de war is. Of dat die de accu leeg heeft getrokken?
Als ik de accu een tijdje aan de lader hebt begimt ie te piepen, maar ik krijg m niet uit vervolgens. Alleen als ik de stekker loshaal van de lader stopt ie weer. Waardoor ik dus denk dat de accu leeg is van de motor en het alarm.
Maar ja, de motor heeft geen kick... Geen lampje gaat aan. Vaag weer
 
Wilde ook even mn nieuwe motor starten... Doet nu al niets meer als ik t contact omzet.. Vrijdag nog even stukje gereden.
Zit een spyball alarm op, denk dat die nu in de war is. Of dat die de accu leeg heeft getrokken?
Als ik de accu een tijdje aan de lader hebt begimt ie te piepen, maar ik krijg m niet uit vervolgens. Alleen als ik de stekker loshaal van de lader stopt ie weer. Waardoor ik dus denk dat de accu leeg is van de motor en het alarm.
Maar ja, de motor heeft geen kick... Geen lampje gaat aan. Vaag weer
Verkoper op z'n smoel slaan.









@ Poik: Naar Duitsland geweest en dan hier kopen?
Wel knap spul ;)
 
Wilde ook even mn nieuwe motor starten... Doet nu al niets meer als ik t contact omzet.. Vrijdag nog even stukje gereden.
Zit een spyball alarm op, denk dat die nu in de war is. Of dat die de accu leeg heeft getrokken?
Als ik de accu een tijdje aan de lader hebt begimt ie te piepen, maar ik krijg m niet uit vervolgens. Alleen als ik de stekker loshaal van de lader stopt ie weer. Waardoor ik dus denk dat de accu leeg is van de motor en het alarm.
Maar ja, de motor heeft geen kick... Geen lampje gaat aan. Vaag weer
Geen idee, maar alarm op motor -> vragen om problemen :Y
 
Geen idee, maar alarm op motor -> vragen om problemen :Y

Jep.. Vertel mij wat :+
Mag er wat mij betreft ook gewoon af. Misschien maar bij t beurtje meteen laten doen.
Dit wil ik niet in de eifel meemaken straks.
Nu de accu er uit en aan de lader. Had iets gelezen dat als er net te weinig stroom is, het alarm kan denken dat er gekloot mee wordt en hij dan afgaat. Wie weet is morgen alles weer ok. En anders moet ie er maar uit. Morgen dus met de auto ipv de suz..
Ktm kan ook, maar wilde natuurlijk de nieuwe ff showen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan