MF 't Gooi Nummer 136 > zet de verwarming aan @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Poik: Naar Duitsland geweest en dan hier kopen?
Wel knap spul ;)
Heb deze in Duitsland niet gezien, al zei Mies net wel dat hij ook daar stond :P

Ach, hij was daar 30 goedkoper volgens de website en kreeg net 25 euro korting, dus scheelt amper iets. :P
 
Laatst bewerkt:
Wilde ook even mn nieuwe motor starten... Doet nu al niets meer als ik t contact omzet.. Vrijdag nog even stukje gereden.
Zit een spyball alarm op, denk dat die nu in de war is. Of dat die de accu leeg heeft getrokken?
Als ik de accu een tijdje aan de lader hebt begimt ie te piepen, maar ik krijg m niet uit vervolgens. Alleen als ik de stekker loshaal van de lader stopt ie weer. Waardoor ik dus denk dat de accu leeg is van de motor en het alarm.
Maar ja, de motor heeft geen kick... Geen lampje gaat aan. Vaag weer

Spyball.. *O*

Jah.. als mijne een tijd (lees:langer dan 1 week ca.) heeft stilgestaan dan staat het spyball alarm in een soort slaapmodus.. die reageert dan niet meer op de afstandbediening.. staat ook gewoon in de handleiding. Je dient dan middels je contactslot het alarm weer 'wakker' te maken en na een aantal seconden reageert deze gewoon weer op de afstandbediening.. dit zie je aan het alarmlampje trouwens.. die gaat dan anders knipperen.. als je dan niet snel genoeg drukt dan gaat het alarm af.. dan kun je alsnog drukken om hem uit te zetten.. simpel.. je moet alleen ff weten hoe je met spyball om moet gaan.

Ben het er dus absoluut niet mee eens dat het ellende is.. gewoon een kwestie van RTFM :+

Overigens is het idd wel zo dat zodra het alarm ingeschakeld staat je accu sneller dan normaal leeg gaat.. maar dat is normaal.. je auto-accu loopt ook sneller leeg als het alarm erop staat.. gebruik je je motor dan langer dan 1 a 2 weken niet.. zet dan de druppellader erop.. maar da's normaal toch

p.s.: ik heb van Zot destijds zo'n laadsnoertje met accuverklikker (3 kleuren knipperled) erop meegekregen.. zodra hij oranje begint te knipperen dan gaat de druppellader er een dag of 2 op via dat laadsnoertje.. erug handig!!

8-)
 
Laatst bewerkt:
p.s.: ik heb van Zot destijds zo'n laadsnoertje met accuverklikker (3 kleuren knipperled) erop meegekregen.. zodra hij oranje begint te knipperen dan gaat de druppellader er een dag of 2 op via dat laadsnoertje.. erug handig!!

8-)
Check, die wil ik ook Zot.
 
Heu :W

Jer: te laat maar niet minder gemeend: Congratzzz...

Mooie goodies voorbij zien komen, brommers passen... Gaat het seizoen dan eindelijk beginnen :z
 
Spyball.. *O*

Jah.. als mijne een tijd (lees:langer dan 1 week ca.) heeft stilgestaan dan staat het spyball alarm in een soort slaapmodus.. die reageert dan niet meer op de afstandbediening.. staat ook gewoon in de handleiding. Je dient dan middels je contactslot het alarm weer 'wakker' te maken en na een aantal seconden reageert deze gewoon weer op de afstandbediening.. dit zie je aan het alarmlampje trouwens.. die gaat dan anders knipperen.. als je dan niet snel genoeg drukt dan gaat het alarm af.. dan kun je alsnog drukken om hem uit te zetten.. simpel.. je moet alleen ff weten hoe je met spyball om moet gaan.

Ben het er dus absoluut niet mee eens dat het ellende is.. gewoon een kwestie van RTFM :+

Overigens is het idd wel zo dat zodra het alarm ingeschakeld staat je accu sneller dan normaal leeg gaat.. maar dat is normaal.. je auto-accu loopt ook sneller leeg als het alarm erop staat.. gebruik je je motor dan langer dan 1 a 2 weken niet.. zet dan de druppellader erop.. maar da's normaal toch

p.s.: ik heb van Zot destijds zo'n laadsnoertje met accuverklikker (3 kleuren knipperled) erop meegekregen.. zodra hij oranje begint te knipperen dan gaat de druppellader er een dag of 2 op via dat laadsnoertje.. erug handig!!

8-)

:^

Heb op mijn 600RR ook een alarm. Tot dusver nog geen problemen mee gehad en de vorige eigenaar ook niet. Mensen die zeggen dat alarm problemen geeft :')
 
:^

Zat er bij mijn 600RR er ook op. Wist eerst niet wat het was. Was wel even een zoektocht :P
 
Mooie spullen gekocht weer mannen. Helm ook erg mooi. Btw, die dingen aan je handschoenen... maken ze dat in de winkel niet los met een magneetje ?

Fox, was je van plan om met de racer naar de eifel te gaan ?

Dank je nog Tosie :)
 
Klinkt als een dingetje van niets, wat wel handig is :Y
Ook toevallig, zit net bij de accesoires van de FZ1 te kijken, kom ik dit tegen:


full


:P
 
Laatst bewerkt:
@Poikie: Leuke helm, die zie je niet vaak :)

Check, die wil ik ook Zot.
Dat klinkt idd handig; plug van Plexat ziet er ook handig uit (en je hoeft niet te schroeven)

Zo, dat was een snif en snotter paasweekend. Maargoed, beter nu dan over paar weken :)
 
Laatst bewerkt:
pff geleuter in techniek. tietuh tijd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan