MF 't Gooi Nummer 136 > zet de verwarming aan @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werk Girl.... Werk ;)

Tja... die 2e Paasdag viel voor jou niet gunstig..... :N

In ieder geval heb ik...

hond,weekend.gif.jpg


... tot maandag. *O*
 
1 is te dom en te sloom om leuk te zijn.
2 is heel het dorp al overheen geweest
3 is gewoon mooi, lief en hopelijk nog lekker ook, maar anders kan ze dat leren.

1. komt uit een dorp.
2. als ze uit het dorp op haar cap komt dan is ze uitgewoond.
3. nog geen 18.


Zo... straks ff de omgeving bekennen op de motor en een route aan elkaar knopen. :]
 
_O- :Y Te vaak gehoord :X

En Alina Vacariu is geboren in 1984 volgens Wiki, oud zat dus ;)
Het betere bouwjaar!! *D Dat matched wel, stuur maar langs...

@Lank: Mij is verteld dat je zo'n dikke eenpitter het beste kan aantrappen als tie koud is. Maar geen idee of Zot hier ook zo over denkt?? Of dat ze mij iets raars aangeleerd hebben... :?
 
Het betere bouwjaar!! *D Dat matched wel, stuur maar langs...

@Lank: Mij is verteld dat je zo'n dikke eenpitter het beste kan aantrappen als tie koud is. Maar geen idee of Zot hier ook zo over denkt?? Of dat ze mij iets raars aangeleerd hebben... :?
alleen half warm en/of verzopen zuigen zwaar.
 
Spyball.. *O*

Jah.. als mijne een tijd (lees:langer dan 1 week ca.) heeft stilgestaan dan staat het spyball alarm in een soort slaapmodus.. die reageert dan niet meer op de afstandbediening.. staat ook gewoon in de handleiding. Je dient dan middels je contactslot het alarm weer 'wakker' te maken en na een aantal seconden reageert deze gewoon weer op de afstandbediening.. dit zie je aan het alarmlampje trouwens.. die gaat dan anders knipperen.. als je dan niet snel genoeg drukt dan gaat het alarm af.. dan kun je alsnog drukken om hem uit te zetten.. simpel.. je moet alleen ff weten hoe je met spyball om moet gaan.

Ben het er dus absoluut niet mee eens dat het ellende is.. gewoon een kwestie van RTFM :+

Overigens is het idd wel zo dat zodra het alarm ingeschakeld staat je accu sneller dan normaal leeg gaat.. maar dat is normaal.. je auto-accu loopt ook sneller leeg als het alarm erop staat.. gebruik je je motor dan langer dan 1 a 2 weken niet.. zet dan de druppellader erop.. maar da's normaal toch

p.s.: ik heb van Zot destijds zo'n laadsnoertje met accuverklikker (3 kleuren knipperled) erop meegekregen.. zodra hij oranje begint te knipperen dan gaat de druppellader er een dag of 2 op via dat laadsnoertje.. erug handig!!

8-)

Klopt, heb de FMalgeRead zeg maar... Stond dat ook in, dat ie in slaapstand gaat na een paar dagen. Maar mijn probleem is anders dan zoiets simpels helaas. Hij reageert totaal niet meer op de handzenders. Geeft ook geen piepjes meer. In het begin nog wel, maar daarna was t over.
Ding was zelfs zo van slag dat ie alleen maar stopte met piepen als ik de sleutel er in had zitten... niet zo handig... :+
Nou ja, vanmiddag is de accu weer vol en dan kijken of ik de zenders weer kan linken met het systeem. Hopelijk dan klaar en rijden.
 
Moggeuh :W

Doe mij ook maar nummer 3... 1&2 zien er veel te ordinair uit en vieze grote tieten... bah.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan