Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, meteen nog even een vraagje;

Het viel mij wel op dat stationair de toerental wijzer ietsje op en neer ging. Ik heb het aangekaart en mocht het niet kloppen wordt het gemaakt voordat ik hem ophaal, maar is dit iets Triple eigen? Doordat het een 3 cilinder is oid?
als die verder gewoon ronddraaid dan is er niks aan de hand de mijne een 2012 beweegt ook iets dus zal wel kloppen :+
 
Alle getrouwden gefeli *O* *O*

Nieuwe motorbezitters ook gefeli :]

Freitag naar SAUERLAND :] Jawohl })

full

full

full

*D
 
Gefeliciteerd!

Ik stelde voor ons huwelijk afgelopen december voor om gewoon een zwart en een wit motorpak te halen, maar Foncelot was tegen... -O-


Vrouwen blijven vrouwen he, iedereen stelde nog voor om de jurk in het vliegtuig terug te dragen, maar dat ging er niet in ;)
 
Trouwens, meteen nog even een vraagje;

Het viel mij wel op dat stationair de toerental wijzer ietsje op en neer ging. Ik heb het aangekaart en mocht het niet kloppen wordt het gemaakt voordat ik hem ophaal, maar is dit iets Triple eigen? Doordat het een 3 cilinder is oid?

Zolang het niet te gek is, dan is er niet veel aan de hand. Moet geen 500 tot 1000 toeren heen en weer schieten. dat had ik met mijn street triple r. toen die in de bochten ook nog uit zichzelf gas begon bij te geven was ik er klaar mee. Bleek lucht aan te zuigen tussen de kop en het kleppenhuis en ECU vond dan dat er meer brandstof bij moest.
 
Laatst bewerkt:
Zolang het niet te gek is, dan is er niet veel aan de hand. Moet geen 500 tot 1000 toeren heen en weer schieten. dat had ik met mijn street triple r. toen die in de bochten ook nog uit zichzelf gas begon bij te geven was ik er klaar mee. Bleek lucht aan te zuigen tussen de kop en het kleppenhuis en ECU vond dan dat er meer brandstof bij moest.


mijn toerentellernaald op mijn ouwe T509 stuitert ongeveer 300 tpm op en neer als hij stationair draait... is vrij normaal, je hoort ook dat ie pas constanter rond gaat als je een beetje gas geeft... niets aan 't handje, op youtube staan er genoeg filmpjes van draaiende triples die veel onregelmatiger klinken... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan