Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik,

Maar ik zie maar een tweedehands exemplaar en ik moet zeggen ik vind de vraagprijs wel pittig, bij Katmotoren stond een vergelijkbaar exemplaar met een lagere km stand voor dezelfde prijs. Daar zou ik nog wat onderhandelingsruimte hebben omdat ik geen inruil heb en ik heb dan garantie omdat ik bij een dealer koop.

Fabrieksgarantie heb je altijd en kan je gewoon mee naar een Triumph dealer
Gevoel is idd ook erg belangrijk bij het kopen kan ik niet voor je bepalen succes ermee! ;)
 
Fabrieksgarantie heb je altijd en kan je gewoon mee naar een Triumph dealer
Gevoel is idd ook erg belangrijk bij het kopen kan ik niet voor je bepalen succes ermee! ;)

Dat is natuurlijk waar.

Ik heb je trouwens een Pb-tje gestuurd. Ik heb een aantal vragen over import via van der Bunt. Ik zou het leuk vinden als je deze kunt beantwoorden!
 
Eindelijk mag ik mij 'legaal' in dit topique bevinden *D

Vanochtend m'n Zedje verkocht, 's middags wezen kijken naar een Speed Triple bij MotoPort in Goes. Proefritje gemaakt en ik was verkocht :+

ST1_zpscae2f79f.jpg

ST3_zpse30c8ce8.jpg

ST2_zpsa3902be8.jpg


Volgende week pik ik hem op *O* :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk mag ik mij 'legaal' in dit topique bevinden *D

Vanochtend m'n Zedje verkocht, 's middags wezen kijken naar een Speed Triple bij MotoPort in Goes. Proefritje gemaakt en ik was verkocht :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgende week pik ik hem op *O* :] *O*
Proefrit. Daar ging het fout :+
Die proefrit is funest voor de bestuurder. Zo ben ik ook in de speed z'n macht gevallen :Y
Gefeliciteerd :]
 
Laatst bewerkt:
Mijn Triple heeft de laatste last van wat 'hick-ups' bij lage toeren.
Net of ie ff een slag mist ofzo. maar echt regelmaat zit er niet in.
Vooral stationair erg goed te horen en te zien, maar sinds kort is het ook te voelen bij langzaam (in lage toeren) rijden.

Heb er een filmpje van gemaakt:

Iemand die dit gedrag misschien bekend voorkomt?
 
Trouwens, meteen nog even een vraagje;

Het viel mij wel op dat stationair de toerental wijzer ietsje op en neer ging. Ik heb het aangekaart en mocht het niet kloppen wordt het gemaakt voordat ik hem ophaal, maar is dit iets Triple eigen? Doordat het een 3 cilinder is oid?
 
Mijn Triple heeft de laatste last van wat 'hick-ups' bij lage toeren.
Net of ie ff een slag mist ofzo. maar echt regelmaat zit er niet in.
Vooral stationair erg goed te horen en te zien, maar sinds kort is het ook te voelen bij langzaam (in lage toeren) rijden.

Heb er een filmpje van gemaakt:

Iemand die dit gedrag misschien bekend voorkomt?
misschien een nieuwe tune proberen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan