TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

maxresdefault.jpg
 
:^ Kunst is een goed woord. Parkeren in een galerie. :Y

Iemand nog een tip over de boutjes? ;)
 
Laatst bewerkt:
M10x30x1.25 voor de remklauwen om hem aan de vork te bevestigen
Thanks! *O* De huidige zijn wel aardig weggerot..

Ik hoop dat dit een goede keuze was zo met de draad er helemaal op.
Maar anders -als ze er niet vanaf vallen- schroef ik ze wel in de trapfiets. ;)



En ik al had een paar zeer hoge kwaliteit remblokken besteld voor €8,17. O-)
 
Laatst bewerkt:
Kijk is aan gelijk Tit boutjes gebruiken. Beter hoor!
Eigenlijk moet men dat standaard doen, elke keer als je een boutje eruit draaid gelijk vervangen voor knap Tit.
Trouwens, nu je toch aan de sleutel ben, moet je die valdildo's ook gelijk hebben?

Remblokken van 8,17 euro. Zijn denk ik gemaakt van kaarsvet of niet? _O-
 
Kijk is aan gelijk Tit boutjes gebruiken. Beter hoor!
Eigenlijk moet men dat standaard doen, elke keer als je een boutje eruit draaid gelijk vervangen voor knap Tit.
Trouwens, nu je toch aan de sleutel ben, moet je die valdildo's ook gelijk hebben?

Remblokken van 8,17 euro. Zijn denk ik gemaakt van kaarsvet of niet? _O-
Ik ga (nooit of nog) geen kuipen eraf halen.
Met kleppen stellen door u eind van het seizoen denk ik.

De remblokken worden uiteraard pas last minute gemonteerd / op tijd in voorraad / en worden erin gezet na alle moed zin verzameld te hebben rond de eerste twee kwartiertjes bij de MAC Zandvoort avonden in april.
Cheap ass achter om door de technische keuring te komen, voor is inmiddels afgeleverd bij de buren vandaag.

Daar gewoon de beste van de betaalbare / Lucas CRQ blokken genomen. ;)



Image generique. :')

Natuurlijk wel het 659 model anders past het er niet in. :P
 
Laatst bewerkt:
Hmmm omdat de motor niet hier staat en de schuifmaat op het werk ligt is Google de beste vriendin. :') Een setje M8x45 mm in titanium besteld voor onder aan de voorvork. :9

€9,76 afgeschreven bij de Paypal.
Het prijsverschil met M10 is best groot. :? *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de titaniumbouten binnen gekregen voor de remklauwen en voorvork.
En ze zijn top. *O*

 
Setje magnesium wieltjes opgeknapt (bijna klaar).
Van een dikke laag zwarte poedercoat naar een knappe gespoten laag verf in de orginele Suzuki kleur ''OJW''.

Van dit:





Naar dit: *D







 
Laatst bewerkt:
En dan de verkoop in? ;) (opgeknapt voor derden :9~ )

Apart hiervan..
Ik zou nog wel een setje standaard velgen willen om er wat sportievere banden om te leggen.
 
Ik heb gisteren nog een carrosserie-ring en moer voor de achterbrug besteld.
Titanium natuurlijk. :P

Per drie goedkoper, dus als ze binnen zijn mogen de enthousiaste users hier roepen. ;)
 
Van het weekend drie uur in de auto voor een z.g.a.n. setje reserve velgen voor de Suzuki TL1000R.
Mijn huidige velgen hebben <500 km RoadAttack2 banden en wil met SC2's naar CPZ. *O*

De eigenaar had vlak voor mijn komst de banden verwijderd en zag toen pas een deuk in de voorvelg. |(
Terug naar huis zonder velgen.. :')
 
Inmiddels is ze helemaal klaar haar verdere leven.
Uiteraard zijn er altijd nog wel meer dingen die verbeterd kunnen worden, maar dat is zoals de meest van jullie wel weten een gebed zonder eind..... _O- _O-
Ze is nu helemaal gewassen en gepoetst na al het benodigde OH. En mag nu dan ook de verkoop in.
Nog even wat pica's.....













 
Even een copy past van de advertentie:

Aangeboden een knappe TL1000R uit 1999.

Beestje is helemaal nagelopen en heeft groot onderhoud gehad.
Alle vloeistoffen zijn vervangen, filters zijn vervangen en de kleppen zijn gesteld waarbij gelijk de shimbuckets zijn gecontroleerd op scheurvorming.
Verder is de airbox modificatie gedaan en is de fiets opnieuw afgesteld. Hierdoor loopt ze als een zonnetje!
De fiets staat nog op goede banden en verkeert eigenlijk in zo goed als originele conditie muv. de open dempers en het kuipruitje. De orginele delen zijn er wel bij.
De fiets heeft net iets meer dan 50K km gelopen.,
Vr.Pr. 2000 euro.



















 
Terug
Bovenaan Onderaan