TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

En weer een TLR gereed gemaakt! :)
Een zeer knappe TL1000R uit 1998.
33k km op de teller en wat onderhoudshistorie in de bijbehorende documentatie.
Heeft net een vers beurtje gehad waarbij oa de klepspeling is aangepast en de shimbuckets gecontroleerd zijn mbv NDO.
TPS en TB sync is afgesteld en wat aanpassingen zijn gemaakt met een Yoshbox aan de ECU om haar nog beter te laten lopen.
Alle motor-, rem-, koppeling, en koelvloeistoffen zijn vernieuwd.
Voorvork is overhaald en de banden zijn zo goed als nieuw.
De algemene conditie van de fiets is zeer goed voor een 19-jarige motor, zoals te zien is op de foto's.
Deze fiets wordt geleverd met het originele boekwerk, toolkit, tankprop etc.
Eventueel zijn er een aantal optionele onderdelen voor de fiets beschikbaar, zoals correct gekleurde bagster tanktas en carbon dempers.
Prijs: 3250, - euro














 
Hoi Peter,

Weer een mooie TLR gered zie ik. :}
De nieuwe eigenaar zal er weer veel plezier aan beleven.

Als u tijd heeft, wilt u dan even hier kijken?
Ik twijfel om een losse dynamo te bestellen, maar misschien moet ik het maar gewoon doen. ;)

(Of hoe lang ga jij over het klusje doen - in de avond voorrijden?)
 
Hoi Peter,

Weer een mooie TLR gered zie ik. :}
De nieuwe eigenaar zal er weer veel plezier aan beleven.

Als u tijd heeft, wilt u dan even hier kijken?
Ik twijfel om een losse dynamo te bestellen, maar misschien moet ik het maar gewoon doen. ;)

(Of hoe lang ga jij over het klusje doen - in de avond voorrijden?)

Ik heb nog wel een dynamo liggen voor je hoor.
Zal je even een appje doen. ;)
 
Verkocht!!!


Te koop!

1999 TL1000S in nieuwstaat.
De fiets heeft een grote revisie ondergaan waaronder het spuitwerk.
Het motorblok is uit elkaar geweest en gecontroleerd. Verschillende onderdelen van het blokje zijn vervangen zoals oliepomp, alle lagers, zuigerveren etc. Uiteraard zijn alle delen binnen specificatie gezet en zijn de buckets gecontroleerd op scheurvorming.
Remmen, banden en ketting / tandwielen zijn in goede conditie, hoofdremcilinder en voorvork zijn gereviseerd.
Remvloeistoffen, koelvloeistof, motorolie en alle filters zijn vervangen.
De fiets heeft een carbon dempers, carbon heelplates en FP hendels.
De ECU is geflashed met yoshbox voor het beter en soepeler lopen. Ze loopt als een zonnetje nu! 8)
Vraagprijs is 2850 euro.

Plaatjes bij de praatjes:

[~[url="http://i1233.photobucket.com/albums/ff388/pedrodetski/WhatsApp%20Image%202017-04-18%20at%2016.12.07%201.jpeg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1233.photobucket.com/albums/ff388/pedrodetski/WhatsApp%20Image%202017-04-18%20at%2016.12.07%209.jpeg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1233.photobucket.com/albums/ff388/pedrodetski/WhatsApp%20Image%202017-04-18%20at%2016.12.07%203.jpeg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1233.photobucket.com/albums/ff388/pedrodetski/WhatsApp%20Image%202017-04-18%20at%2016.12.07%206.jpeg"]afbeelding~][/URL]
 
Hierbij verkoop ik mijn dempers ivm aanschaf andere dempers.

Misschien leuk om ze in te korten of wat dan ook. Ze klinken echt gaaf.

Links;
20170709_112251_zpsoptzoivs.jpg

20170709_112301_zpshnlxaact.jpg


Rechts;
20170709_112232_zps9qna7ma3.jpg

20170709_112236_zpsrfadtcre.jpg

20170709_112242_zpsob7dasam.jpg


Prijs: doe een leuk bod.
 
heb oma om boodschappen gestuurd :P

laatste (kleine) mod: olietemperatuurmeter

 
Klein Z-beugeltje onder de toerenteller, het bovenste deel ligt op de onderrand van de teller. Display zit vast met Velcro op het beugeltje. De spanning is afgetakt van het zekeringkastje.

De temperatuurvoeler zit in de nieuwe olieplug, de kabel is precies lang genoeg.
 
Klein Z-beugeltje onder de toerenteller, het bovenste deel ligt op de onderrand van de teller. Display zit vast met Velcro op het beugeltje. De spanning is afgetakt van het zekeringkastje.

De temperatuurvoeler zit in de nieuwe olieplug, de kabel is precies lang genoeg.

Okok cool..
 
Hier oud TL-er Kohen weer :-)

Ik was gister de schuur aan het opruimen en kwam nog een tandwielen setje tegen incl visje
Iemand interesse?

full
 
Ff oma weg jagen.
We zijn begonnen met het opbouwen van een tlr

[afbeelding]

[afbeelding]

Binnen kort zien voor bpf voorvork en achter shock.
Behalve de vering zoveel mogelijk origineel?
Mijn droom was altijd een zwart geanodiseerd frame. :$
Jij bent echt helemaal vanaf de basis begonnen. :}
 
Behalve de vering zoveel mogelijk origineel?
Mijn droom was altijd een zwart geanodiseerd frame. :$
Jij bent echt helemaal vanaf de basis begonnen. :}

Voorvork word een bpf voorvork gsxr, dat is cker mooi geanodiseerd, maar staat niet mooi bij de kleurstelling van een 2000 vind ik.
Haha ja, kan dan gewoon gelijk na mijn wens opbouwen.
 
Anodiseren van het frame kan wel, maar geeft zeker geen mooi resultaat door de gegoten delen.
Gietalu is inderaad niet ideaal om te bewerken. O-)
Heb ze ook wel gepoedercoat gezien. :?

Maar alle alleen op foto's en dat is al snel mooi. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan