TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Hallo Gasten,

ik ben sinds vorige week ook TL-loos,
na lang wikken en wegen is de TL de deur uit gegaan,
te weinig tijd en andere prioriteiten.,

wie weet ooit nog eens.
 
Hallo Gasten,

ik ben sinds vorige week ook TL-loos,
na lang wikken en wegen is de TL de deur uit gegaan,
te weinig tijd en andere prioriteiten.,

wie weet ooit nog eens.

Duurde bij precies 3 jaar.. Voordat ik weer een TL had - nu wéér met het zelfde kenteken - :o
 
@loebassie,

die kleur ziet er idd vreslijk uit. Doet gewoon pijn aan je ogen... hopelijk wordt dat rooie beter. Ziet er goed uit. Hoop werk aan gehad zo te lezen.!

Man man, was idd een hoop werk.. Maar ook leuk om één keer te doen..
Maak hem netjes af.. Reviseer alles wat ik tegenkom en me niet bevalt..

Ben nu met de remmetjes bezig.. Achter is werkelijk een drama, magoe we komen d'r wel..
Zit ergens tussen 70-80% gedaan werk.. Laatste loodjes en afwerking wegen het zwaarst :X
 
hey hey allemaal, ben sinds kort tl1000s rijder, in 1997 getwijfeld tussen deze en een rf900r, is toen de rf geworden(welke ik 16 jaar heb gehad, onlangs verkocht) Nu dus alsnog een tl aangeschaft voor 2 keer niks en prima in orde. Spijtige is dat deze een superbike stuur heeft. Jullie horen me al komen, ik zou graag het originele stuur willen terugzetten. Heeft er hier iemand een originele kroonplaat met clip-ons voor een TL1000S? Of raden jullie dit af? rijd best wel lekker maar denk dat origineel beter rijdt
Zijn er punten die ik in't oog moet houden bij de TL? Iemand download link of kan iemand me een workshop manual bezorgen?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn intrede hier ;-).
P.S. hij is zwart van kleur.
 
Compleet PDF bestand van het wphb op werk pc.
Moet je drie weken wachten stuur ik je wel een wetransfer bestandje. ;)

Owja enne welkom *O*
 
Laatst bewerkt:
Owkeej,, thx, oh ja, en hij is niet echt zwart, zit blauwige metaalglans in.

Plaats even een foto joh, ik had de mijne bijna blauw gespoten (z21b opel) maar op de valreep toch weer voor iets roods gekozen.. Scheelt me een nieuwe outfit..

full
 
Laatst bewerkt:
Yes... *O*

maandag gaat stabilo® blauwe kleurtje eraf... mijn god wat zal ik blij zijn !
tja, wansmaak is ook smaak. O-)

[afbeelding]

[afbeelding]

foto's zoals hierboven genomen op de dag dat ik 'm kocht.. voor 'n skijtprijsje..
(ontbrak van alles, blok defect, lagers verrot, lekke voorvork, enz.)

Maar damn, dit gaat de goede kant op (volgende foto's die ik ga posten is als de lakdelen erop zitten).. puntbakkie eraf, wheelhugger eraf.. zwarte blok eruit, zilverkleurig blok erin.. ander frame.. zooitje nieuwe spullen erop, zooitje 'nieuwe' spullekes onderweg..

nu nog wat ouwe onderdeeltjes verpatsen om wat van de inleg terug te verdienen.. :X


Dat past toch beter op de bmw10000rr dan een tl1000
 
Kleur is erg moeilijk op foto vast te leggen.. Maar dit geeft wel een indicatie dat het een andere kleur rood is dan standaard rood.. Me happy

full


full


full


Edit: kon de foto's niet draaien, zijn gemaakt en geüpload via iphone
 
Ik heb ook nieuw speelgoed gekocht afgelopen weekend :P
UNO! *O* *O*
A8E3CF35-5B16-4E2A-B8C2-1CA26372D749-215-00000028E48BF2D7_zps69907c3b.jpg


kotomoto van het tl1000 forum was hier al sinds 2007 mee bezig.
de afgelopen jaren heb ik hem een aantal keren lastig gevallen met de vraag of het project ook te koop was, en vorige week was het zover.
Ik heb de hele bups afgelopen zaterdag opgehaald en heb een erg goeie deal gemaakt!
ongelooflijk wat er allemaal bij zat! helemaal top..

Er zat een VFR single side swingarm in maar dat is niet mijn ding.
Ik wil mijn lichte wieltjes weer gaan gebruiken in dit project dus een dubbele achterbrug is wel een vereiste.
Eigenlijk wil ik een brug in dezelfde stijl als het frame. buizen met diagonalen
Dus als iemand ideeën heeft of een mooie brug ziet let me know!

ik zal proberen hier ook af en toe wat te posten over de voortgang.

Weet iemand toevallig waar ik een inbusbout m10x240 kan krijgen?
het mag niet roesten. dus geen onbehandeld staal
 
Ik heb ook nieuw speelgoed gekocht afgelopen weekend :P
UNO! *O* *O*
[afbeelding]

kotomoto van het tl1000 forum was hier al sinds 2007 mee bezig.
de afgelopen jaren heb ik hem een aantal keren lastig gevallen met de vraag of het project ook te koop was, en vorige week was het zover.
Ik heb de hele bups afgelopen zaterdag opgehaald en heb een erg goeie deal gemaakt!
ongelooflijk wat er allemaal bij zat! helemaal top..

Er zat een VFR single side swingarm in maar dat is niet mijn ding.
Ik wil mijn lichte wieltjes weer gaan gebruiken in dit project dus een dubbele achterbrug is wel een vereiste.
Eigenlijk wil ik een brug in dezelfde stijl als het frame. buizen met diagonalen
Dus als iemand ideeën heeft of een mooie brug ziet let me know!

ik zal proberen hier ook af en toe wat te posten over de voortgang.

Weet iemand toevallig waar ik een inbusbout m10x240 kan krijgen?
het mag niet roesten. dus geen onbehandeld staal
:} cool! Supermooi frame is dat! Heb zelf ook al een hele tijd plannen voor een projectje :X

Voor een mooie brug in jouw stijl moet je bij Jerryt zijn, is bijna om de hoek gok ik ;) en het is wel een kolfje naar zijn hand. :Y

De%2520bouw%2520van%2520de%2520z1000%2520038.jpg


IMG_2204.JPG


persoonlijk vind ik deze uno altijd nog zeer geslaagd :}

uno-tl1000.jpg


maar daar had een brug in de stijl van het frame ook goed gestaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan