Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeej, dat is een heel oud account van mij! Helemaal vergeten :$

Kunnen ze misschien samengevoegd worden of kan ik alsnog de naam maar dan zonder streepje krijgen?
 
Heeej, dat is een heel oud account van mij! Helemaal vergeten :$

Kunnen ze misschien samengevoegd worden of kan ik alsnog de naam maar dan zonder streepje krijgen?

hee een kloon!, dat wordt dus een ban ipv een naamswijziging!! :+
 
Heeej, dat is een heel oud account van mij! Helemaal vergeten :$

Kunnen ze misschien samengevoegd worden of kan ik alsnog de naam maar dan zonder streepje krijgen?

Genesiz kan dicht en die geopend worden, ik kan je een nieuw wachtwoord toesturen indien gewenst.


En natuurlijk idd een weekban, we kunnen niet hebben dat iedereen ziet dat we een kloon zomaar door de vingers zien }) :P
 
Genesiz kan dicht en die geopend worden, ik kan je een nieuw wachtwoord toesturen indien gewenst.


En natuurlijk idd een weekban, we kunnen niet hebben dat iedereen ziet dat we een kloon zomaar door de vingers zien }) :P

Je account is nog niet geactiveerd. Controleer je email voor de activatie sleutel en een uitleg van de procedure.

(interne identificatie: user::validate_login::account_inactive gegenereerd door de 'user' klasse)

Deze melding krijg ik als in in wil loggen :)

En mijn oprechte excuses voor het maken van deze verwarring en het aanmaken van een kloon-account _O-
 
:W > NTV-Rijder (laatste bestaat al, maar is een kloon). En anders NTV-Rider als de kloon echt een probleem is... :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan