Deventer en omstreken #3

Hey!

Welkom Greek :)
eerst je foto uploaden op www.imageshack.us en dan hier de link posten ;)
(staat een forum link bij)

Hoop inderdaad dat het meevalt met diegene (en hoop ook niet van hier)
Kan het zo 1,2,3 niet vinden op internet, behalve dat het een prio1 was met letsel

Weet iemand wel wat er gebeurt is of ook niet?

(in Voorst op de Deventerweg was het ook al raak las ik...)
 
Laatst bewerkt:
Tis gelukt :)

Weten we iig waar we naar moeten zwaaien! :+

Heb overigens ff de buurvrouw gevraagd of ze iets wist over die motor-rijder, maar ze heeft nachtdienst dus wist nog niets (werkt in het ziekenhuis)
 
Laatst bewerkt:
Tis gelukt :)

Weten we iig waar we naar moeten zwaaien! :+

Heb overigens ff de buurvrouw gevraagd of ze iets wist over die motor-rijder, maar ze heeft nachtdienst dus wist nog niets (werkt in het ziekenhuis)
Motorrijder is met traumaheli vervoerd, dus wel ernstig
 
Hey!

Welkom Greek :)
eerst je foto uploaden op www.imageshack.us en dan hier de link posten ;)
(staat een forum link bij)

Hoop inderdaad dat het meevalt met diegene (en hoop ook niet van hier)
Kan het zo 1,2,3 niet vinden op internet, behalve dat het een prio1 was met letsel

Weet iemand wel wat er gebeurt is of ook niet?

(in Voorst op de Deventerweg was het ook al raak las ik...)


Reed jij niet 15 min geleden (17:00u ) op de wilhelminabrug?
 
Damn dan is het vrij ernstig.... je word niet zomaar vervoerd met de traumaheli :N

Wou dat ik vandaag ook nog ff had kunnen rijden, denk dat wij donderdag/vrijdag gaan motorrijden :)
 
Laatst bewerkt:

imagebbdy.jpg


:W
 
Als je daar word geflitst, zie je nog steeds een ouderwetse duidelijke blauwe flits.

Vaak werkt er 1 van de 3, dik sta er ook wel regelmatig met 1 wiel en vingertje in de lucht op O-)

Morgen nog mensen een stukkie rijden? Zit er over te denken om misschien even naar Assen te rijden, bij een paar bekenden kijken die gaan racen. Verder mooi ritje heen en terug.
Of gewoon een stukkie door de buurt.
 
Daar heb je indd nog de ouderwetse "FLITS!"

Heb morgen verplichte cursus :(
(kleine is morgen ook jarig) anders had ik graag een stukje gereden! :)
Misschien donderdag of vrijdag? als er dan iemand tijd heeft?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen

Ik ben hier nieuw op het forum kom uit de koekstad en vroeg me af wanneer jullie weer een meeting hebben?

Welkom! *O*
Ik moet ook nog een foto plaatsen, maar doe dat wel nadat ik hem geplastidipt heb!

Nu zijn de kappen niet zo shiny...

@Murvie, zo laat nog races? Wel cool, maar beetje ver om nog om 10 uur heen en weer te rijden :p
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er niet heen, ben in het Sauerland dan :) Vrijdag vertrekken en zondag weer komen, konden helaas niet al donderdag weg.

Iemand nog tips ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan