Deventer en omstreken #3

Als je daar word geflitst, zie je nog steeds een ouderwetse duidelijke blauwe flits.

Vaak werkt er 1 van de 3, dik sta er ook wel regelmatig met 1 wiel en vingertje in de lucht op O-)

Morgen nog mensen een stukkie rijden? Zit er over te denken om misschien even naar Assen te rijden, bij een paar bekenden kijken die gaan racen. Verder mooi ritje heen en terug.
Of gewoon een stukkie door de buurt.

Ik heb je niet gezien bij de FastFood racing oase :+

Trainingen ging niet zo op m'n nieuwe 10 en de qualificaties ook niet (37e startplek...)
Wedstrijd was ok, uiteindelijk 29e gefinished na 12 ronden (an sich al ok voor mij :') )

Uiteindelijk een 1.51-er terwijl mijn PR 1.50 is.
Maar ja seizoen net begonnen. *D
 
Nee, vandaag. Zac cup.. Jammer dat het niet zo lekker ging. Maar dan kan het volgende x alleen nog maar beter gaan toch })


Owja, mfmm ben ik niet bij, zit dan in de Eiffel van donderdag tm zondag
 
MFMM ben ik ook niet bij... Zit dan net als Murvie in de Eifel!

@ Murvie: Waar zitten jullie? Wij hebben een woning in Zell (ligt ergens bij Cochem in de omgeving)
 
Gespot! rond 5 voor 1, bij de Holterweg richting het politiebureau. Je kwam net vanaf de knoop/N348.
Ik fietste op mijn krakkemikkige fietsje richting de stad :p

Had wel wat weg van Dirtbag's motor, kan dat?
 
Gespot - Deventer / Zutphen. Rode motor, stickertje dr op reed voor mij en vervolgens voor de vrachtwagens voor min.
 
http://www.hotel-sassor.de

Zit in het Sauerland, eigenaar is zeer aardig, en kunt goed eten daar.
Misschien een goede stop voor tussen de middag. Ze hebben daar lekkere snitsels, gordonbleu's etc.. :Y

De weg van Medebach, waar wij zitten naar Dodenau lijkt me inderdaad wel een mooie. Ga vanavond nog eens even bezig met een route haha.
 
Gespot! rond 5 voor 1, bij de Holterweg richting het politiebureau. Je kwam net vanaf de knoop/N348.
Ik fietste op mijn krakkemikkige fietsje richting de stad :p

Had wel wat weg van Dirtbag's motor, kan dat?


zeer wel mogelijk. :)

db
 
Ik breng het pinksterweekend in de Eiffel door. Ga weer filmpjes maken voor de nieuwe promofilm voor Moto-Sportivo. Een keertje geen instructie geven maar heerlijk freewheelen :] :]
 
Mss een idee om een keer met MF-Deventer-eo naar de Eifel te gaan? :)

Goed idee...! Ik voel me niet direct geroepen het e.a. te organiseren maar misschien is het wel makkelijk om ff een interesse peiling te doen :]

Vul maar aan:

"MF Deventer goes Eifel interesse peiling":

1. Jelluh :Y
2. Esayin :Y
3. TheZappa :Y
4. Gsxrrr :Y
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Weekend (vrijdag/zaterdag/zondag) voorstellen zijn ook welkom! *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij uiteraard erg tof, alleen ga ik waarschijnlijk nog een keer in augustus en ben nog student. Ik weet dus niet of ik dat allemaal kan betalen :P Maar zet mij er voor nu maar bij! Leuk!
 
Wou je een week gaan dan? Ik dacht vrijdag heen en zondag terug...

Ga in september naar de Harz, maar ook weer een keer naar de Eiffel is altijd leuk.
Ik ga ook mee dus, afhankelijk van data en mits er niet gekampeerd wordt :X
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook mee onder voorbehoud (5 ploegen dus ook af en toe in t weekend :()

Kamperen: neeeeeeeee!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan