Deventer en omstreken #3

Gezellig!! Tof dat je mee rijdt! *O*

Ik ben er tussen 10 en half 11, dus zie je wel verschijnen! Zal er voor zorgen dat we gezamenlijk kunnen rijden, net als de voorgaande jaren. Hoorde dat de tot ommenabij anderhalf uur is. Ik verwacht korter, maar dat zien we wel.. 😉
 
Nee, ik speel nog even op veilig, de hoest zit toch nog even te dicht onder het oppervlak. :)
Ik pas dus.
Het motiveert trouwens ook niet dat m'n pekelfiets een totaal verwoeste achterveer heeft waardoor hij rijdt als een hardtail. :)
Ik heb al een nieuwe veer besteld, echter de levering halverwege januari is nog steeds niet gelukt :)

db
 
Ik haak af mag niet in olle komen:-) , nee heb geen fatsoenlijk tectielpak en heb de motor er net zo mooi gepoetst bij staan(heb hem net 2maand) ook is er hier in Olst nog carneval(tot hoelaat is de rit) smiddags dus....
 
Mag ik zeggen dat jullie toch wel een heel aardig ritje hebben gemist..? 😉

Ontzettend fijn weer tijdens het ritje en na afloop heerlijke snert met roggelbrood...

Volgend jaar maar met een clubje heen? 😇😉
 
Ik ben ff fijn met de KTM t bos in geweest. Gewoon een fleece vest met m'n dunne cross shirt eroverheen, en kreeg het nog warm ook :]
 
Jij hebt een duke..? Kan het zijn dat ik je vanmiddag in Deventer ben tegengekomen rond kwart over 3..?

Ik reed op m'n zwarte tuono en we hebben gegroet😃
 
Jij hebt een duke..? Kan het zijn dat ik je vanmiddag in Deventer ben tegengekomen rond kwart over 3..?

Ik reed op m'n zwarte tuono en we hebben gegroet😃


Nope, met de KTM kom je me zo min mogelijk tegen op straat, tenzij de SM wielen erin zitten :)

Ik heb een groene en een zwarte (voor mn vriendin) Kawa ZX6R 2004, en een KTM EXC 525 voor int zand en supermoto banen..
 
1795543_652569971516080_7203208865489092410_n.jpg
 
Vogende week vrijdag ga ik met mijn zoontjes naar de motorbeurs. Wie gaat er nog meer? En welke dag?
 
Ik ga met een kameraad op donderdag, de enige dag dat ik geen vrij hoef te nemen er voor :)

db
 
Laatst bewerkt:
Misschien komen we elkaar nog wel tegen Marvin :Y

@ pivo: ik weet niet hoe je er uitziet dus als we elkaar tegen komen weten we het niet _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan