Deventer en omstreken #3

Krijg ik niet voor elkaar hier.
Zelfs de motor van madame zelf mag niet in huis staan B|

Michel, wie weet!

De gene die zich volgende week zaterdag vervelen:

4 UURSCROSS CIRCUIT ”DE GAGELDIJK”
Op zaterdag 28 februari wordt er weer een 4-uurscross georganiseerd op circuit De Gageldijk in Lochem. Er wordt gereden in teams van vier personen, waarvan maximaal 2 personen in het bezit mogen zijn van een startbewijs. (KNMV Jeugd, Cup, Nationaal, Inter, Inter Enduro of Inter Supermoto). Er wordt gereden met solo motoren vanaf 125cc. Tijdens dit evenement is er plek voor maximaal 50 teams, inschrijving op volgorde van binnenkomst en vol = vol.

TIJDSCHEMA
(wijzigingen voorbehouden)
8.30 – 9.00 Aanmelden
09.30 – 9.45 Training 1e rijder
09.45 – 10.00 Training 2e rijder
10.00 – 10.15 Training 3e rijder
10.15 – 10.30 Training 4e rijder
10.30 – 10.45 Rijders- cq wedstrijdbespreking
11.00 – 15.00 Wedstrijd
+/- 16.00 Prijsuitreiking

Dit word mijn eerste cross-wedstrijd, en tevens de eerste keer dat ik fatsoenlijk hele rondes op een crossbaan rijd (waar ben ik aan begonnen :') )

Toegang is voor publiek voor zover ik weet gratis.
 
Hey heren vraagje,

Mijn ketting en tandwielen moeten vervangen worden en wou dit eerst bij Motor Oost laten doen, maar weet iemand hier misschien een mannetje (of vrouwtje) die dit kan doen voor een klein prijsje als ik zelf de ketting+tandwielen meeneem?
 
Laatst bewerkt:
Hey heren vraagje,

Mijn ketting en tandwielen moeten vervangen worden en wou dit eerst bij Motor Oost laten doen, maar weet iemand hier misschien een mannetje (of vrouwtje) die dit kan doen voor een klein prijsje als ik zelf de ketting+tandwielen meeneem?
Motaan Apeldoorn :Y
 
Zal Murvie ff een PM'tje sturen ;) Maar als dat niet lukt om wat voor reden dan ook Motaan dus truusjetrap?
Vragen ze gewoon een uurtje loon (40 euro ofzo?) als je zelf de materialen meeneemt?
 
Zal Murvie ff een PM'tje sturen ;) Maar als dat niet lukt om wat voor reden dan ook Motaan dus truusjetrap?
Vragen ze gewoon een uurtje loon (40 euro ofzo?) als je zelf de materialen meeneemt?
Even bellen en Paul verteld je alles wat je weten wil.
 
Klopt. Toen Esayin gister bij me kwam voor kettingset zat er ook zout op..

Maatje van me is gister met z'n R6 2008 onderuit gegaan.
Was politie controle in Epse, sprong een agent op het laatste moment voor z'n motor, heeft hij zich onderuit geremd om de agent niet aan te rijden :(


Maar ik heb vandaag weer fijn 2 rondjes gemaakt in Ruinen. Tempo zat er goed in *O*

IMG_7976.JPG
 
Goedenavond allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier en heb ook nog niet zo heel lang mijn motorrijbewijs. Nu ben ik uiteraard opzoek naar een motor. Heeft iemand ervaring met betrouwbare motorzaakjes in de buurt van Deventer? Zelf zie ik op de site van Motofun Leerkes in Twello veel mooie modellen voor weinig staan. Mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met deze zaak.
Wanneer ik straks in het bezit ben van een motor zal ik hier vaak even in dit topic komen kijken voor een ritje.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Das toch die oude grasmaaierwinkel aan de rijksstraatweg?

Ik ben er twee keer binnen geweest. Het pand geeft mij sowieso het gevoel alsof er tien man is vermoord.

toen ik er was was er ook een klant die er was voor een R6 of R1 die er op de website prachtig uit had gezien maar ter plekke een deuk ter grootte van een ei had. Naar ik begreep haalt hij de motoren zelf uit Italië.

Het onderbuik gevoel zal wel volledig aan mij liggen. Misschien was het een toeval van die racert met de deuk in de tank. Je kunt altijd gaan kijken. je bent niet verplicht wat te kopen. :)

db
 
Goedenavond allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier en heb ook nog niet zo heel lang mijn motorrijbewijs. Nu ben ik uiteraard opzoek naar een motor. Heeft iemand ervaring met betrouwbare motorzaakjes in de buurt van Deventer? Zelf zie ik op de site van Motofun Leerkes in Twello veel mooie modellen voor weinig staan. Mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met deze zaak.
Wanneer ik straks in het bezit ben van een motor zal ik hier vaak even in dit topic komen kijken voor een ritje.
Alvast bedankt.

Motorcentrum Deventer.
En Dries heeft anders wel wat andere adresjes.
 
~
Das toch die oude grasmaaierwinkel aan de rijksstraatweg?

Ik ben er twee keer binnen geweest. Het pand geeft mij sowieso het gevoel alsof er tien man is vermoord.

toen ik er was was er ook een klant die er was voor een R6 of R1 die er op de website prachtig uit had gezien maar ter plekke een deuk ter grootte van een ei had. Naar ik begreep haalt hij de motoren zelf uit Italië.

Het onderbuik gevoel zal wel volledig aan mij liggen. Misschien was het een toeval van die racert met de deuk in de tank. Je kunt altijd gaan kijken. je bent niet verplicht wat te kopen. :)

db[/
Het is er allemaal net niet, veel import en ik heb gezien hoe ze aankomen. In een veewagen :r lekker goedkoop
 
Ik zelf ben zeer tevreden over AMC motoren in Lemelerveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan