Deventer en omstreken #3

Ik zou gewoon zoeken naar het soort of type motor wat je op het oog hebt, dan kijken waar hij allemaal aangeboden word. Bij motorcentrum Deventer is het aanbod ook tamelijk beperkt, en Leerkes haalt de motoren inderdaad met vrachtwagens tegelijk uit Italië. Maar de mooie motoren, die houden de italianen echt wel zelf..
Net als hier alle oudere of minder nette auto's naar Polen gaan.
 
Hee mensen,

Ik ben ook nieuw hier! Heb reeds een witte VFR gekocht, misschien hebben jullie me zondag nog zien rijden!
Ondanks dat ik hem net heb, en nog maar enkele weken mijn rijbewijs A, heb ik goede ervaring met TOP moto Apeldoorn. Nette uitleg, keurige service, direct uitnodiging tot een lange proefrit. Alleen de prijzen zijn redelijk stevig.

Wanneer wordt er samen gereden?
 
Welkom. Ik heb je nog niet zien rijden :)

Wanneer er samen wordt gereden.. Euuh ja. toch wel een paar keer per jaar geloof ik. :)

db
 
god is die marvin lelijk eigenlijk he, hahah

nou 2 kinderen later meld ik me ook maar eens , ga proberen dit jaar weer wat meer te rijden , 25 kilo zwaarder zal het me nog wel lukken meeste hier voor te blijven haha

marvin is de laatste loodjes aan de R1 ant klaar maken en dan gaan we weer stukje gassen
 
god is die marvin lelijk eigenlijk he, hahah

nou 2 kinderen later meld ik me ook maar eens , ga proberen dit jaar weer wat meer te rijden , 25 kilo zwaarder zal het me nog wel lukken meeste hier voor te blijven haha

marvin is de laatste loodjes aan de R1 ant klaar maken en dan gaan we weer stukje gassen

Dat roep je al 2 jaar van dat meer rijden _O-
R1 zit nog wel wat werk aan, ding is helemaal dicht geroest omdat er nooit gas mee gegeven word |(

Ligt nu tenminste wel weer een ronde achterband op. Dit was de oude:

full
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad! Ben benieuwd :)
Andere uitlaat, (m4 gp die er nu op zit kom ik geen enkele meting mee door) block off plates en powercommander :)

En helaas zoals het er nu uit ziet, ook een ECU reparatie :( piekspanning lijkt de ECU door te hebben gefikt...
 
Zo, vandaag ff Appie naar Murvie gebracht *D

Koppeling is ontlucht en bijgevuld, en er blijkt een K&N luchtfilter in te zitten *O*

Helaas is een voorvork-keerring lek dus kan Marvin over een tijdje weer aan de slag met het apparaat -O-

Thnx tot zover Marvin!!! :} :W

(bijna klaar voor het seizoen dus)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorge even bij motor deventer bij de baracuda Z800 gekeken 😵
 
Zo, vandaag ff Appie naar Murvie gebracht *D

Koppeling is ontlucht en bijgevuld, en er blijkt een K&N luchtfilter in te zitten *O*

Helaas is een voorvork-keerring lek dus kan Marvin over een tijdje weer aan de slag met het apparaat -O-

Thnx tot zover Marvin!!! :} :W

(bijna klaar voor het seizoen dus)

Komt goed Michel. Morgen maar weer tussen de druppels door na huis rijden!
1 voordeel, alle pekel is nu zo'n beetje wel van de weg met al die regen :Y
 
Komt goed Michel. Morgen maar weer tussen de druppels door na huis rijden!
1 voordeel, alle pekel is nu zo'n beetje wel van de weg met al die regen :Y



Ik ben weer (al een paar bakken koffie :P ) thuis. Brrrrrr wat een weertje!!
Thnx Marvin, komt zeker goed! :Y

(Roy, heb je me dit weekend nog een paar keer voorbij zien/horen komen?)
 
Wie heeft er zin om dinsdag 14 april kennis te maken/elkaar weer te ontmoeten bij de Texaco? Overdag/'s avonds, het maakt mij niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan