Kymco Xciting 400i

Kymco NL...altijd goed voor weer een nieuwe leuke verrassing :}

Als trouwe Kymco-fan krijg je € 5,- korting op een kaartje voor de Motor beurs Utrecht!
Je betaalt dus maar € 12,50 in plaats van € 17,50 aan de kassa.

Url........: www.motorbeursutrecht.nl


Kymco's mission: To be better then best!

lkpt.jpg


ijgs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zal ze niet allemaal laten zien dit omdat ik never intresse heb in carbon stickers, stuur gewichten, handvatten, en duizend verschillende (wel mooie) rem-handels en ventiel doppen maar het gaat maar door en door... er zijn weer enkele nieuwe 'Dimotiv' Xciting mods uitgekomen waarvan ik er jullie wel enkele even wil laat zien.
Ik weet niet of ik de spiegel mod. a la Kawa Z1000 / T-Max al had laten zien, die er ook nog maar even bij gezet.
En de volledige crashpad kleur-line toegevoegd, en dan toch ook nog één variant voor de rem-handels ;)

Nieuw zijn o.a. de Domitiv : Parkeerhandel en Stuur & kolom.

yhta.jpg
neaf.jpg
jxee.jpg
qili.jpg
ds1b.jpg
2d1k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ter info:

De HitClutch is nu ook uit....

Ik wist het al omdat ik een aantal weken terug contact heb gehad met Lia van
UNION MATERIAL CO., LTD.( Dr.Pulley), maar kan het nu hier ook wel even neer kwakken.

De rollen had ik al weer een maandje of wat langer liggen en staan nu ook netjes in de 2014 lijst.
Daarnaast dus de release van de Xciting 400 "Hit-Clutch 252001"

De prijs: 269 euro
url..............: Dr.Pulley HiT Hochleistungskupplung HiT252001 - Dr.Pulley Scooter Tuning Shop

JanScreenshot
rasg.jpg

h2g9.jpg


447_0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Coop

Laat hem nog een paar dagen langer in shop staan want ik vindt het weer erg waardeloos,
maar ergens volgende week zal er beslist een gaatje zijn om hem op te halen.
Mijn Ermax windscherm zet ik er van de week in de shop ook nog even rap op.
Die heb ik nog niet binnen, maar das hooguit nog een kwestie van een paar dagen.
Ben zelf wel alvast maar in de shop begonnen met conserveren.

Cheers WE Jan

b.t.w.
Wil ik je altijd nog eens mededelen maar
ik heb vroeger zo'n "Raleigh Chopper" gehad (licht blauw met gele letters) 3 versnellingen voor op die stang haha ik was de bink :)
 
Laatst bewerkt:
On-topic, want het betreft jeugd sentiment :9

Paarse weet ik even niet meer zal beslist mooi zijn geweest :)

last van verstand verbijstering, haha tijdje terug alweer ik denk zeker 40 jaar terug ofzo.... mijnes was in ieder geval zoals ik aangaf origineel blauw met dus in het
geel Raleigh letters op het frame en misschien stond daar achter aan nog het woord Chopper.
Zo'n chrome bakkie met een schakelpookie derop met een rood doppie op de handel.
Schiet me nu ook te binnen dat er waarschijnlijk zo'n kijkglaasje in die schakel unit zat waardoor je kon zien in welke van de 3 versnellingen hij stond.
Lang zwart zadeltje er op en met zo'n hoge chromen beugel achter het zadel... haha de details komen langzaam aan naar boven :)
Heb je net trouwens een p.m. gestuurd.

Cheers Jan

p.s.
Zal eens vragen of me moeder er nog een foto van heeft... ik zou die fiets nu wel willen hebben.
Zie nu net ook dat op jou avatar het witte bandje op het zadel zit...dus dat is de zelfde als waar ik het over heb.


edit:
Ik denk net.... ik zal er eens op googelen.... en ja hoor dit was um,
ik kan me alleen dat achter dragertje niet meer herinneren?
Schiet me wel ook te binnen dat ik denk dat er een langwerpige rode reflector
aan de achterkant van het zadel zat?
De blauwe op de foto (zelfde als mijnes) mist trouwens het voorspatboard...ik weet zeker dattie er bij mij opzat!
Voorvork is ook typisch Raleigh/BSA met op de kopse kanten van die chromen dopjes
die hol naar binnen staan.

6a00d83451cbb069e201310ffb5804970c-800wi
 
Laatst bewerkt:
ja paars nu weet ik het weer...trouwens die paarse heeft ook geen achterdrager... dus vandaar dat ik het me niet kan herinneren, ook netjes het ketting spatboard er op en in het achterwiel dan
die plastic of aluminium ronde bescherm plaat.
Net even op MP gekeken, ze zijn nog wel te krijgen..... ha ha ik wordt al wat nat 8-)

Ik kap er nu mee want anders moet ik een teiltje gaan halen :9~

truste dan maar ;)
 
Laatst bewerkt:
@ WebEngine,

De accesoires of mods. Die gele koplampen op de
bruine uitvoering: over vloeken gesproken? Man! :+

Dan het gouden stuur met gouden tierlantijntjes op
dat zelfde bruine plastic. Mijn mening: vloekend goedkoop.
Zo haal je die motorscooter écht naar beneden. Totaal
geen ponum t.o.v. dat bruin.

Ik laat mijn Kymco Motorscooter gewoon 100% origineel. Niet dat hij
dan ineens "mooi" is of zo. Dat zeker niet. Maar ik haal 'm kwa uiterlijk
niet verder naar beneden dan nodig is.

Groeten,
1op28
 
Hallo 1:28,

het wordt zo eentonig als ik zelf dit topic steeds omhoog schop dus hartstikke goed
dat je de mods weer even onder de aandacht brengt.

.....Aluminium vloerplaatjes... nee... NEE !!! haha
De eerder door jou zo genoemde "Aluminium vloerplaatjes", zijn in feite
hoogwaardige rvs treeplankjes die ook nog eens heel gelikt verzonken in de treeplank zitten.

Niet alle modificaties zijn bedoeld voor de gemiddelde Nederlander, zo is het door jou aangehaalde stuur een modificatie die prima van pas komt als je b.v. in Azië woont of een kleine/korte Nederlander bent.
De originele stuurhoogte komt daardoor iets lager te staan en dat dan in combi met de spiegels verhuizen naar voren zal er voor zorgen dat de kleine man of vrouw ook op een fatsoenlijke manier het achteropkomend verkeer in de gaten kan houden.

Dat b.v. goud kleurig mogelijk ook niet je voorkeur heeft kan ik wel in mee gaan, das voor mij ook een beetje "over the top" ik heb niet voor niets de iets rustiger ogende titanium crash-pads remhandels en rempot deksels gekocht....helaas was de jiffy voet verbreder alleen maar in goudkleur verkrijgbaar, maar goed, die is dusdanig functioneel dat ik dat maar voor lief neem.

Overigens moest ik tijdens het plaatsen van de laatste mods ook gelijk weer aan jou denken.... ik kan je nu al beloven dat die momenten nog veel vaker zullen voorkomen.

Ook zal ik mijn uiterste best doen om de meest gruwelijk dure mods die ik wil hebben ook echt aan te schaffen....
b.v. Een hitclutch van dr. Pulley die vast wel rond de 3 a' 400 euro zal gaan kosten, etc. etc. niets is mij te gek!
Of wat dacht je van mijn stuurtje vol... links de Zumo 660, rechts de smartphone zodat ik de "Pro Go 3 Black edition" die voorop zit kan monitoren... zonde zonde zonde, 1500 aan handel op stuur en kuip!

....Zonde van het geld....
Jammer dat je een 13" en 14" wiel hebt op je DownTown want anders had je eerdaags mijn nieuwe Maxxis banden zo gratis kunnen krijgen, nu zet ik ze straks gewoon bij het chemisch afval... Zonde hé ;)

Ik zal eerdaags als het wat knapper weer is eens wat fotootjes plaatsen van de mods die ik er tot nu toe op heb zitten en verheug me dan ook nu al op een reactie van jou... ha ha ik lig nu al helemaal te schudden buiken van het lachen.

Tot horens en groetjes van WebEngine Jan :)

p.s.
We gaan ooit nog eens samen een pintje drinken en ik betaal!
 
Laatst bewerkt:
Hallo WebEngine,

Ik vind jouw reactie geniaal en ik zie de humor
er ook zeker wel van in. Als je de motorscooter na
een paar jaar wilt doorverkopen...staan die tierlan-
tijntjes dan niet in de weg? Origineel verkoopt het
volgens mij makkelijker.

Gelukkig heb jij wél smaak als het om de kleur gaat. Titanium
straalt tenminste kwaliteit uit en vloekt i.i.g. niet met de rest.

Mogelijk dat die gele lensen op de koplampen bedoelt zijn
voor een gele Xciting 400? Eerlijk gezegd vind ik zowel
het bruin té bruin en het geel té geel bij dit model.
Op dat gebied slaan ze de plank mis. Kymco zou gewoon met
een paar stijlvolle kleuren moeten komen. (keep on dreaming)

Nu lijkt het wel of ze gewoon de standaardkleuren voor
grasmaaiers of sneeuwscooters van het schap gepakt hebben.

Toch staat de Xciting 400i -voor mij- positief op de
radar. Mogelijk dat er later dit jaar een ga bestellen of
anders volgend jaar. Er staan nog een beetje weinig kilometers
op mijn Downtown. Zonde toch? :-P Zonde van het geld.

Trouwens, ik overweeg anders om de Downtown dit jaar of volgend jaar
in te ruilen voor ....alweer een Downtown? Ik sluit het niet uit. Het gaat
dus of de Downtown worden, of de Xciting 400... of ik moet me bedenken.

Zonde van die bandjes man. Doodzonde! Daar had je wel een paar
biertjes van kunnen kopen. Haha.


Veel veilige kilometers. :}

Groeten,
1op28
 
Ik vind jouw reactie geniaal en ik zie de humor
er ook zeker wel van in. Als je de motorscooter na
een paar jaar wilt doorverkopen...staan die tierlan-
tijntjes dan niet in de weg? Origineel verkoopt het
volgens mij makkelijker.
THX

Valt wel mee b.v. zo'n setje rem-handels past o.a. ook op die van jou and many more bikes.
Als een eventuele "2e Hands & Grietje" verkoop prijs me niet aanstaat haal ik
ze er dan ook gewoon weer vanaf, en zet er weer de OEM handels op die tot dan toe
nog gewoon nieuw in de kast liggen te wachten.
Dat geld ook voor uitlaat windscherm en andere modjes etc.
Dus de persoon die dan 2e hands van me koopt krijgt mits de prijs me niet aanstaat
dan gewoon splinter nieuw OEM materiaal voorgeschoteld, en de rest van de ruttemetut
verkoop ik gewoon voor een niet al te moeilijke prijs stelling wel weer door.
Mogelijk doe ik die scooter ook nooit meer weg en koop er in de toekomst een normale
motorfiets naast... dat kan natuurlijk ook, want een lekkere schakelmotor is ook niet mis.

Gelukkig heb jij wél smaak als het om de kleur gaat. Titanium
straalt tenminste kwaliteit uit en vloekt i.i.g. niet met de rest.
Kleur is voor mij zoiezo een gevoelig onderwerp... maar dat komt omdat het mijn beroep is.
Trouwens kleur lijkt mij zoiezo altijd en voor iedereen wel een discutabel iets.
Heb je gouden velgen dan wil je witte, heb je Zwarte velgen dan zou je misschien toch wel
liever rode velgen willen proberen en vise versa.

Mogelijk dat die gele lensen op de koplampen bedoelt zijn
voor een gele Xciting 400?
Lijkt mij niet want geel op geel is toch ook niks?...
alhoewel dat is dan ook weer een discutabel iets ;)
Ik wilde zelf b.v. absoluut die zwarte Xc niet hebben omdat de kleur verschillen zoek raken
tussen het gewone zwarte plastic en de mat of glimmend gespoten delen.
Ik wil contouren/lijnen zien en die worden met zwart op zwart gewoon te veel gemaskeerd.
Maar ook dat is weer een discutabel iets, want ik kan me ook zo voorstellen dat een ander helemaal niet zo opvallend voor de dag wil komen.

Ik vindt die lenzen trouwens ook geen pan, waarbij ik dan wel nog wil opmerken dat
van origine de functie van deze lenzen is om steenslag preventief aan te pakken.
Ze zijn er in diverse kleuren zoals transparant, smoke.... en zelfs blauw.
Ze zitten ook vrij simpel vast met 3 ronde klitte-bandjes ter grote van één cent.
En als het om preventieve zaken gaat, krijg ik dan toch wel weer warme gevoelens,
voor b.v. de transparante versie of smoke....mijn bestelde Ermax ruit is ook smoke.

.....Er staan nog een beetje weinig kilometers
op mijn Downtown. Zonde toch? :-P Zonde van het geld....
Ik ga er ook echt wel kilometers op zetten ik mag namelijk graag op tour.
Ben niet iemand die weinig rijd, dus in mijn geval komt er echt wel wat op de teller te staan,
het zou idd. zonde zijn om iets weg te doen waar niet volop gebruik van is gemaakt.
Ik moet trouwens om te beginnen zo snel mogelijk van die eerste 1000km af... wel jammer want in die tijd moet ik weer gaan na denken in plaats van zomaar de gaskraan open draaien.

Toch staat de Xciting 400i -voor mij- positief op de radar.

fu6a.jpg


355x.jpg


Je wil niet weten hoe slim dit nieuwe SK80 motorblok van Kymco is.
Kymco heeft gebruik gemaakt van geavanceerde technologieën voor dit motorblok.
Daar kunnen een aantal anderen scooter fabrikanten een puntje aan zuigen!
De transmissie is b.v minder omvangrijk en veel compacter van montage dan voorheen.

Zo heeft de Xciting 400i een magnesium cilinder die is lichter en beter bestand tegen hogere temperaturen, dan aluminium.
Hierdoor treed ook minder vervorming op en heeft het een betere warmtegeleiding/afvoering richting koelvloeistof.

Zo is de binnenwand van de cilinder ook behandeld met een "Nikasil coating"
Deze 'Nikasil coating" zorgt er o.a. voor dat de microporiën in de cilinderwand gegarandeerd
de olie moleculen een ideale smering op laten leveren tussen de zuiger en de cilinder.
Nikasil is natuurlijk niet geheel onbekend want dat wordt wel vaker toe gepast,
maar toch....

En nou het mooiste van alles:
Als je de klephevels en cilinder kop etc. er af hebt gehad voor een of ander klusje, kan je de hele handel zo weer in elkaar schroeven zonder opnieuw de kleppen te hoeven stellen... ha ha
die staat dan namelijk qua afstelling nog net zo als voor demontage ... Yeah Yamaha Xmax 400 "Eat your heart out" :W

Pfff ik zou ook nog een hele boom op kunnen zetten over het frame, ha ha dat laat
ik vooralsnog maar even achterwegen.

Kymco is trouwens een fijne scoot om aan te sleutelen.
Na het open maken straalt het een en al rust uit... dit begint overigens al in het zeer overzichtelijke 'wphb'.
Die DownTown van jou is ook heel prettig sleutelen en volop ruimte om aan te werken.
Maar heeft een toch alweer gedateerd motorblok ('07) (oeps Kawa J300)

Zonde van die bandjes man. Doodzonde! Daar had je wel een paar
biertjes van kunnen kopen. Haha.
Tja ik had het zelfde met de Maxxis van mijn DT daar had ik 1500 op staan toen ze er af gingen, had ze eerst nog per stuk voor 7,50 op internet gezet...maar schaamde me er eigenlijk een beetje voor toen heb ik ze maar gratis weg gegeven aan een andere DT liefhebber die er vervolgens nu heel blij mee is....ze waren ook nog zeer goed.
Heb trouwens al een tijd geen biertje op...haal ik van de zomer wel weer in ;)

Veel veilige kilometers. :}
Insgelijks ★★★ Ride Safe Arrive ALIVE! :]

p.s.
die spullen op stuur en kuip + monitoren meen ik serieus en is gewoon realiteit. ;)
Had het in eerste instantie niet eens in de gaten maar liep op een gegeven moment
met phone en zumo in mijn handen en plots dacht ik...verrek... das al 1100 handel.
 
Laatst bewerkt:
Wil trouwens nog wel een kleine opmerking maken over onderhoud,
ik doe in principe zo veel mogelijk zelf, electriciteit, kleppen stellen, injectie en ECU readen etc. etc.
Het gaat me al aan het hart dat ik haast verplicht ben om in het begin wegens geldende garantie voorwaarden het door 3e te laten doen, ofschoon ik echt wel van plan ben dat ding al vrij snel op een verantwoorde manier uit elkaar te trekken.
Er moeten tenslotte wel nog een aantal tubes molykote en aanverwante producten in leeg gespoten worden, dus open zal die gaan!
Zelf onderhoud scheelt ook een pak geld, daarnaast koop ik om maar een voorbeeld te geven echt geen vario snaar in NL.
Ik haal zowat alles uit het buitenland.
E.a. tikt snel aan en verdien ik dus ook wat terug om eens een keer een meid achterop mee te nemen.

77a2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou haar t-shirt besnuffelen om te
zoeken naar de slogan "better than best".

Ze heeft trouwens prachtige Aziatische ogen en
mooi haar. Een tikje meer kleur (huid) zou haar
denk ik niet slecht staan.

Ps: haar slogan is: "better than a woman from the West"
 
Vandaag de scooter opgehaald, en gelijk maar even door gereden naar Zandvoort.
Met mijn 182cm zit ik helemaal geweldig op die scooter, en je rug wordt heel prettig gefixeerd
door het rugsteuntje wat op het zadel zit.
Als ik het zo bekijk zou iemand die een paar centimeter groter is er ook nog wel op kunnen rijden.
Mijn Shark Evoline helm past ook precies goed onder de buddyseat, en ik kan dan daarnaast nog wat andere zaken opbergen zoals het proppen setje,regenpak, brillenkoker, snoepies en de Garmin cover alsook nog wat andere kleine zaken.


Gelijk ook nog even een stukje door Haarlem gereden en daar ondervond ik gelijk hoe handig die parkeer rem is.
Op de 40 kilometer die ik er mee heb gereden vanmiddag al 3 keer de handrem gebruikt.
Wat eigenlijk nou wel weer jammer is is dat als je een handrem heb je 1 handeling meer moet
verrichten voor je weg speurt bij het stoplicht.... ik zat dan ook gelijk al te fantaseren dat een voet schakelaar om de handrem te ontkoppelen ook wel erg fijn zou zijn, want dan kan gelijk met de rechter hand het gas er weer op.

De scoot stuurt en voelt lichter aan als de 300cc DownTown, de motor trilt ook helemaal niet, en accelereert er stevig op los., hij gaat ook supersonisch door de bochten, er valt echter nog wel wat winst te behalen in die zelfde bochten door de Maxxis banden er af te halen en er anderen op te zetten.
De scoot gaat ook veel makkelijk/lichter op de midden-bok als de 300cc DownTown en is als het er op aankomt nog minder breed ook als de DownTown... de wielbasis is wel wat langer.

Ik moest continue opletten dat ik niet te hard ging en niet boven de 5000rpm uit zou komen,
jammer dat ik dit nog even vol moet houden... dus maar zo snel mogelijk die 1000km er op zetten voor de olie wissel.
Ik heb vanavond maar even mijn gps er op gemonteerd, want ik denk dat ik morgen niet van dat ding ben af te krijgen en dan ook maar gelijk een leuk tourtje rond de Venne er mee ga rijden.

Er zitten een paar knoerten van spiegels op (wel kort, maar dat vindt ik wel okay)... ik had het nog niet eerder gezien maar die zitten gewoon met knelkoppelingen vast.... ik moest daarom een beetje langer nadenken voordat ik de ram-mount kogel gemonteerd had. Op zich zijn die knelkoppelingen wel een hele mooie manier om spiegels vast te zetten.

Ik ben echt dol enthousiast over de rij eigenschappen van deze scooter, en kan naast de banden eigenlijk maar 1 min puntje bedenken en dat is het achterlijke dashboard kastje... mijn Samsung S4 waar een "shock proof cover" om heen zit past er maar net in, maar dan kan ik hem niet aan het stopcontact hangen wat in dat zelfde dashboard kastje zit... ik zal dan ook spoedig een extra stopcontact in de helm bak bouwen. dan gebruik ik het dashboard kastje wel voor een pakkie kauwgom of om de Cardo op te laden ;)

Ook vandaag gelijk maar even mijn vaste Optimate aansluiting aan de accu gemonteerd.
Alles wat bij de DownTown lastig bereikbaar was is bij deze scooter makkelijk te bereiken.
De accu is heel makkelijk en snel benaderbaar, ook de zekering van het board stopcontact is deze ronde heel snel bereikbaar, beide zaken waren bij de DownTown dus veel verder weg gebouwd en daardoor meer werk om er bij te komen.

Nog eventjes wat over de remmen...
mijn hemel de DownTown ABS remde al als een tijger, maar nu is het als of je een anker uitgooit.
Ben ook erg blij met mijn Kymco accessoires, de rem handels uit deze accessoires lijn zijn een must en zijn heel makkelijk en snel op vinger lengte maat af te stellen.
dit gaat met het kleine handeltje vele malen soepeler, als de standaard draai-knoppen zoals ik ze op veel scooters zie zitten.
Daarnaast is het top koffer rack uit die zelfde accessoires lijn ook oerdegelijk en vele malen sterker als die van Shad of Givi... de prijs is er dan ook wel naar want hij is gewoon 3X zo duur als de eerder genoemde merken.
Top koffer zelf heb ik nog niet gekocht omdat ik er nog niet uit ben welke ik wil hebben.
Het top koffer rack heb ik dan ook alleen maar gepast en daarna weer gedemonteerd.

Ik had onlangs nog een Ermax windscherm in de kleur smoke besteld, hopelijk komt die volgende week ook binnen, en dat zal dan waarschijnlijk ook wel weer een goede functionele toevoeging zijn.

Al bij al stijgt alles boven mijn verwachting uit dus dat is wel heel erg fijn, mijn dag kan niet meer kapot :)

Dingen die ik zeker nog ga uitvoeren zijn:

* Topkoffer/Rugsteun/3e remlicht
* Banden
* Bi Xenon (waarschijnlijk deze ronde met 2,5" projectors + Angel eyes)
* MIVV uitlaat & mod beugel
* 2-weg Alarm
* GPS Tracker
* Automatische Kofferbak opener via r.c.
* Dr. Pulley rollers
* Extra board stopcontact in buddybak
* Koso Voltmeter (blauw display)
* Koso Temperatuur meter (blauw display)
* Spuitwerk: Bovenkant Stuurkolom & Deksel-Topkoffer

Met vriendelijke groet,

Jan a.k.a. WebEngine
 
Laatst bewerkt:
Profictiat!, *O*

De wheel stripping is beschaaft, die Domitiv spul ook.

Ik zie dat de Ermax scherm nog niet is gemonteerd(?), wat mij ook opvalt is de dash.
Weet je nog... hier. Lijkt dat je de nieuwe uitvoering hebt, dus de donkere tekens i.p.v. de verlichte tekens als bij de 1ste gen.

Heb je overwogen om de achterspatbord (hugger) een andere kleurtje te geven?
 
Laatst bewerkt:
Hoi chopper_cooper

THX
zoals je weet is hij van de batch uit september oktober dus ja een van de laatste batch partijen van afgelopen jaar, jou relaas was kennelijk iets ouder, dus vandaar.
RDW melding trouwens op 1 februari in laten gaan

Huger blijft zwart.
Mijn mening: Dat is veel te druk als je daar ook kleurtjes aan gaat brengen
net zoals b.v. een luchtfilter... door die dingen zwart te laten blijven ze enigszins gecamoufleerd, en gaan ze rustig op in de donkere omgeving,
Zo geweldig ziet zo'n huger of b.v. een luchtfilter er niet uit om hem in te kleuren.
Dit is b.v. wel anders met de bovendeksel van de stuurkolom... dat staat gewoon gelikt als je die geel spuit.... dan weer wel het zwarte plaatje in het midden zwart laten, want dat geeft dan weer een perfect extra accent.
Ik zal van de week eens langs de Sikkens scanner rennen en 1 litertje base-coat aan laten maken.... het spuiten doe ik dan wel in een ruk door als ik een top-koffer heb gekocht.

Overigens geld het natuurlijk niet voor alle motors om een huger zwart te laten
bij een BMW 600 C Sport staat een huger in kleur helemaal geweldig
Maar ja die heeft dan ook een grote open ruimte (minder drukte) doordat er een mono shock op zit.

Enkele berichten hoger geef ik reeds aan dat het scherm er aan zit te komen, dus even
afwachten, overigens misstaat dit schermpje ook niet echt toch?
Ik hou niet van "over de top" (goud en dergelijke) dus als alles in balans is dan blijft het ook daadwerkelijk enigszins beschaaft.
Ik flip de pan al uit dat die jiffy verbreder alleen in goud verkrijgbaar was.

@Ronald,
THX
haha denk dat het op toeval berust...
Ik bewaar de rechterkant wel voor de MIVV en mod beugel ;)


Overigens vandaag alleen maar bochten gereden, het is onvoorstelbaar hoe prettig dit 'dual under bone' frame mee werkt, ik hoef amper te sturen, ik hel een beetje over met mijn lichaam en hij vliegt zo de bocht in... de Maxxis banden hebben zich ondanks dat ik geen vriendjes met ze ben ook keurig gedragen op het bochtige parcours van vandaag.
Ik heb er nu 250km op staan... nu maar rap door na de 1000km :)

Met vriendelijke groet,

Jan a.k.a. WebEngine
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan