MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eh? Wat is het verband tussen Jantah en paarse krokodillen??

full


;)
 
Nou, het rijdt weer... Met een kwartier vertraging, maar goed... Tot nog toe een punctualiteit van 97% op treinen die minder dan 3 minuten later dan de dienstregeling zegt arriveren. Niet slecht, dus.

MF 't Gooi über die Grenze. Edition August 2013:

Mijn voorstel is van vrijdag 9 augustus t/m maandag 12 augustus. Dat sluit perfect aan op mijn zomervakantie in Saarburg!

Reisdoel maakt me niet zoveel uit; Zwarte Woud, Elzas, of wat dan ook.

Wat vinden jullie??? :]
 
Er liggen 5 kilo tomaten, 16 paprika's, venkel, een zak wortels en takjes verse basilicum op het aanrechtblad, drie maal raden wat dat moet worden :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zeg die stefan. Wat kan je naar vallen. Beterschap voor hem...

Voor diegene die stefan maas niet kennen. Hij runt hotel "Maas" in de eifel waar we regelmatig komen met de trips. Dit jaar zijn we dan naar Hexenhaus geweest. Maar de keren daarvoor bij Maas. En sommige komen er wel vaker.

104, je moet je toch wat meer bekend maken met de terminologie van dit topic... niet weten wat een paarse kroko is.. kan echt niet.

Wat een heerlijk weer vandaag... Nog ff lekker buiten gezeten.
 
Er liggen 5 kilo tomaten, 16 paprika's, venkel, een zak wortels en takjes verse basilicum op het aanrechtblad, drie maal raden wat dat moet worden :9

Hutspot.

Zo zeg die stefan. Wat kan je naar vallen. Beterschap voor hem...

Voor diegene die stefan maas niet kennen. Hij runt hotel "Maas" in de eifel waar we regelmatig komen met de trips. Dit jaar zijn we dan naar Hexenhaus geweest. Maar de keren daarvoor bij Maas. En sommige komen er wel vaker.

104, je moet je toch wat meer bekend maken met de terminologie van dit topic... niet weten wat een paarse kroko is.. kan echt niet.

Wat een heerlijk weer vandaag... Nog ff lekker buiten gezeten.

So sorry, toean belanda... :$ Ik ben maar een simpele troetelallochtoon uit de "foothills" van het Veluwe-Massief... 8-)
 
Voor diegene die stefan maas niet kennen. Hij runt hotel "Maas" in de eifel waar we regelmatig komen met de trips. Dit jaar zijn we dan naar Hexenhaus geweest. Maar de keren daarvoor bij Maas. En sommige komen er wel vaker.

Dit jaar kom ik er op de kop af 15 jaar.... 1998 was de eerste keer dat ik er op de motor kwam. Ik vond het destijds een leuke constatering dat dit topic daar ook heen ging. *D
 
Ey, geef die collega's van je eens een schop! Leggen ze het treinverkeer bij Utrecht Zuilen stil vanwege een "verdacht persoon"! Gaat de hele treindienst weer naar de kl*te voor niks! B|


Heb ik gevraagd...... zag dat je zoveel aan het MF en was..... *D :+
 
heb ze een mailtje gestuurd met dit topic. Misschien schopt de feedback ze weer de goede kant op.

Het zijn goede mensen in een extreem lastig pakket die een douw de goede kant op nodig hebben.


thnxx Ro,

Gesnapt en zie het als positieve kritiek. Word aan gewerkt.

gr Paul
 
Nou, het rijdt weer... Met een kwartier vertraging, maar goed... Tot nog toe een punctualiteit van 97% op treinen die minder dan 3 minuten later dan de dienstregeling zegt arriveren. Niet slecht, dus.

MF 't Gooi über die Grenze. Edition August 2013:

Mijn voorstel is van vrijdag 9 augustus t/m maandag 12 augustus. Dat sluit perfect aan op mijn zomervakantie in Saarburg!

Reisdoel maakt me niet zoveel uit; Zwarte Woud, Elzas, of wat dan ook.

Wat vinden jullie??? :]
Kom ik net terug uit Schotland met de motor 8-)



Ey, geef die collega's van je eens een schop! Leggen ze het treinverkeer bij Utrecht Zuilen stil vanwege een "verdacht persoon"! Gaat de hele treindienst weer naar de kl*te voor niks! B|
Graag gedaan hoor 8-) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan