MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
full




wkhap2512.jpg
 
Laatst bewerkt:
Redelijk uit het veld geslagen en uiteraard janken van blijdschap. Was erg leuk. :Y

Super!
Leuk is dat he... je dierbaren verrassen. *D

Man wat een lekker zonnetje... ik lees ook al van die mooie berichten vanaf het circuit.
Er zullen er genoeg compleet verbrand terugkomen. Wat een zon zeg. 8-)
En er even geen verkeer langs komt en de vogels hun snavels een momentje houden... dan heel af en toe hoor ik ze heeeeeeeeeeeeeeeel ver weg. (met het veld niet te verspreid zijn...). *D
 
Super!
Leuk is dat he... je dierbaren verrassen. *D

Man wat een lekker zonnetje... ik lees ook al van die mooie berichten vanaf het circuit.
Er zullen er genoeg compleet verbrand terugkomen. Wat een zon zeg. 8-)
En er even geen verkeer langs komt en de vogels hun snavels een momentje houden... dan heel af en toe hoor ik ze heeeeeeeeeeeeeeeel ver weg. (met het veld niet te verspreid zijn...). *D

Kan je meteen gaan klagen bij de gemeente.... Zijn genoeg Assers die het doen... :)
 
Goeie actie met 't autootje :Y



Zal het mijn zus vertellen. Wie weet brengt het haar op ideeën :+
 
Wat een lekker weer *D

In de zon is't prima te doen.
BMW is schoon.... de rest vd tijd verkletst :$
 
:W en weer terug uit Tilburg met het koekblik. Textielmuseum, echt een aanrader, erg leuk en interessant :Y

Motor wassen ? pas als alle pekel goed weggespoeld is :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DJ_Bartezz net gespot, Hilversum, Geert van Mesdagweg.

Reed heel even achter je in het koekblik. Heel even, omdat je niet mag inhalen over doorgetrokken strepen, boefje. :+
:')

Brikkie gelukt dus :)

Fotootje ; Oh ja :/
:+ vandaag nog foto's?

Ik weet eigenlijk niet of zusje hier mee leest.
Denk 't niet hoor, maar ja, je weet maar nooit.
Ze is wel motorminded....

Vertel later wel wat meer ;)
Zusje komt zo toch met de trein vanuit Zwolle deze kant op, dus plan wordt uitgevoerd zoals bedacht.


*O* *O* *O*
en al aangekomen ?

vandaag lekker rondje gereden met appelgebak met slagroom en ijs in amerongen :9
 
owja, vanmorgen top ontbijt bij restaurant oud leusden voor 2,95 euro :}

croissant, snee brood met spek en ei, vers gebakken puntje met ham, kaas, boter en jam :9~
 
Middag :W Dat was n top CF dagje vandaag *O* :$
Eerst Covette's kieken bij BK de Meern en daarna lekker n stuk over de N228 richting Gouda heen en weer geklappert, toch jammer dat je er vaak niet mag inhalen (mag, niet kan O-) ) en veel 60...wat n prachtige heerlijke weg is dat!! Daarna de lekdijk er ruimschoots aangeplakt, her en der wat blauw blauw maar vriendelijk zwaaien en lafjes weg rijden en niks aan de hand, om te vieren n ijsje gehaald in wijk en de motor lekker afgetankt! *D :]
 
Middag :W Dat was n top CF dagje vandaag *O* :$
Eerst Covette's kieken bij BK de Meern en daarna lekker n stuk over de N228 richting Gouda heen en weer geklappert, toch jammer dat je er vaak niet mag inhalen (mag, niet kan O-) ) en veel 60...wat n prachtige heerlijke weg is dat!! Daarna de lekdijk er ruimschoots aangeplakt, her en der wat blauw blauw maar vriendelijk zwaaien en lafjes weg rijden en niks aan de hand, om te vieren n ijsje gehaald in wijk en de motor lekker afgetankt! *D :]

Mooi dat je zo'n leuke dag had!! :Y
 
Spekkoekie _O- broer/zus grappie (das hoe ik haar vaak noem)... En zij heeft al een waggie. Ik nie ;-)

Had eigenlijk de motor moeten wassen, maar helemaal niets gedaan vandaag... beetje achter de comp gehangen en wat lui in de tuin gezeten. Het was gewoon lekker :)
 
Laatst bewerkt:
Spekkoekie _O- broer/zus grappie (das hoe ik haar vaak noem)... En zij heeft al een waggie. Ik nie ;-)

Had eigenlijk de motor moeten wassen, maar helemaal niets gedaan vandaag... beetje achter de comp gehangen en wat lui in de tuin gezeten. Het was gewoon lekker :)

Heheheh _O- Mel is niet de eerste die bij mij op zou komen als iemand "Spekkoekie" roept! :+

Over eten gesproken, bij ons is de Surinamer langsgekomen: Surinaamse bami met hete kip! :9


full
 
Kan je meteen gaan klagen bij de gemeente.... Zijn genoeg Assers die het doen... :)


Zal ik je meteen even corrigeren? ;)

Zoveel zijn dat er niet.... het is een erg klein clubje lui dat klaagt. :Y
Ze wonen sinds het begin van het ontstaan van die bewuste wijk daar en zijn inmiddels met VUT/Pensioen.... en zitten te nietsen achter de geraniums.
En als je je dan toch verveelt... dan ga je maar klagen.


Een heel klein beetje begrip heb ik er trouwens wel voor (en ik heb zelf in die wijk met veel plezier gewoond)... Dertig jaar geleden waren er een evenement of 6 per jaar..... nu is er ruim 200 dagen per jaar wat te doen.

Heb circuit moet zichzelf terugverdienen en in de loop van de tijd werd er meer en meer georganiseerd. Leg centen op tafel en het circuit is voor jou voor een dag. Logisch.
 
Laatst bewerkt:
Textielmuseum: hmmmm zal 's googlen want van de naam zo krijg ik het niet heel warm ;)
Tsja, vanmorgen dacht ik dat ook, vandaar dat ik eerst even lekker heb :] , maar het is een interessant museum, en erg leuk om te zien hoe die weefgetouwen (machines) nu werken. Mijn oudste zoon zit nu op zolder, met Lego een weefgetouw na (proberen) te bouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan