MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, vanmorgen dacht ik dat ook, vandaar dat ik eerst even lekker heb :] , maar het is een interessant museum, en erg leuk om te zien hoe die weefgetouwen (machines) nu werken. Mijn oudste zoon zit nu op zolder, met Lego een weefgetouw na (proberen) te bouwen.


Was inspirerend zat dus *D :Y


Spekkoekkie :')

Surinaams: te lang geleden :9
 
Laatst bewerkt:
Zal ik je meteen even corrigeren? ;)

Zoveel zijn dat er niet.... het is een erg klein clubje lui dat klaagt. :Y
Ze wonen sinds het begin van het ontstaan van die bewuste wijk daar en zijn inmiddels met VUT/Pensioen.... en zitten te nietsen achter de geraniums.
En als je je dan toch verveelt... dan ga je maar klagen.


Een heel klein beetje begrip heb ik er trouwens wel voor (en ik heb zelf in die wijk met veel plezier gewoond)... Dertig jaar geleden waren er een evenement of 6 per jaar..... nu is er ruim 200 dagen per jaar wat te doen.

Heb circuit moet zichzelf terugverdienen en in de loop van de tijd werd er meer en meer georganiseerd. Leg centen op tafel en het circuit is voor jou voor een dag. Logisch.

Tja, het was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld over die klagers die zonder wat beters te doen te hebben maar gaan klagen. Ik heb me altijd laten vertellen dat het om een aantal bewoners gaat van de wijk die ten opzichte van het circuit aan de overkant van de A28 wonen. Als dat zo is, is het natuurlijk best raar dat het circuit overal wordt beknot en er niets / niet zo veel aan de snelweg wordt gedaan...

En van die 200 dagen t.o.v. die 6 dagen 30 jaar geleden: Die 6 dagen waren in 1983 ongetwijfeld allemaal geluidsdagen terwijl je op het circuit tegenwoordig in bijna alle gevallen met redelijk strenge geluidseisen te maken hebt. Dat laatste heb ik overigens ook geen probleem mee. Tweehonderd dagen p/j open uitlaten word je gek van, kan ik me inderdaad voorstellen!

Dus; recapitulerend: het was niet de bedoeling om alle Assenaren over 1 kam te scheren maar meer een ironische verwijzing naar het vaak overtrokken klagen van buurtbewoners naar aanleiding van je opmerking dat je soms de motoren kon horen als er geen wegverkeer langsreed en de vogels zo vriendelijk waren hun snavels te houden! ;)
 
Tja, het was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld over die klagers die zonder wat beters te doen te hebben maar gaan klagen. Ik heb me altijd laten vertellen dat het om een aantal bewoners gaat van de wijk die ten opzichte van het circuit aan de overkant van de A28 wonen. Als dat zo is, is het natuurlijk best raar dat het circuit overal wordt beknot en er niets / niet zo veel aan de snelweg wordt gedaan...

En van die 200 dagen t.o.v. die 6 dagen 30 jaar geleden: Die 6 dagen waren in 1983 ongetwijfeld allemaal geluidsdagen terwijl je op het circuit tegenwoordig in bijna alle gevallen met redelijk strenge geluidseisen te maken hebt. Dat laatste heb ik overigens ook geen probleem mee. Tweehonderd dagen p/j open uitlaten word je gek van, kan ik me inderdaad voorstellen!

Dus; recapitulerend: het was niet de bedoeling om alle Assenaren over 1 kam te scheren maar meer een ironische verwijzing naar het vaak overtrokken klagen van buurtbewoners naar aanleiding van je opmerking dat je soms de motoren kon horen als er geen wegverkeer langsreed en de vogels zo vriendelijk waren hun snavels te houden! ;)


Is ook zo... het is ook overtrokken geklaag.. Zelf heb ik juist in die wijk met heel veel plezier gewoond en ik vond het juist leuk om het geluid er live bij te krijgen. *D
Het is dat er nu het juiste huis niet tussen staat in de verkoop... anders had ik er graag weer gewoond.

Overigens... op dit moment zitten we een kilometer of acht van het circuit... hemelsbreed een kilometer of 5 denk ik. Dan moet je heeeeel veeeeel moeite doen om het te horen. Nog een paar jaar erbij en ik hoor het niet meer. :+
 
Is ook zo... het is ook overtrokken geklaag.. Zelf heb ik juist in die wijk met heel veel plezier gewoond en ik vond het juist leuk om het geluid er live bij te krijgen. *D
Het is dat er nu het juiste huis niet tussen staat in de verkoop... anders had ik er graag weer gewoond.

Overigens... op dit moment zitten we een kilometer of acht van het circuit... hemelsbreed een kilometer of 5 denk ik. Dan moet je heeeeel veeeeel moeite doen om het te horen. Nog een paar jaar erbij en ik hoor het niet meer. :+

:o Maar dat wil je nou juist niet!! :)
 
gaat snel zeg hier!
ff weekendje niet opletten en we zitten 10 paginas verder
lekkah!

wanneer gaan we weer eifel?? ik ga met pinksteren met wat non MF friends
maar de rest van de zomer geen plannen
 
hahaha, dat klopt ja!

Dan is 12 mei ineens wel weer mogelijk.


edit, dat was dus onverwachts :+
 
Laatst bewerkt:
Heheheh, al is het smoesje nog zo snel... :+
})



ik had het idee dat het nog wel ff ging duren, maar haar vanmiddag verteld dat ze ff een knop om moest zetten.
Dat werkte zei ze.
Dus :P


MFMM 12 mei, met lekker weer wil ik wel ff gaan kijken en pakken we de dijk richting het motorgeweld?
 
De MM staat hier in ieder geval in de agenda :Y
Tegen die tijd maar even zien hoe het concreter wordt ingevuld (aanhaken of zelf ernaar toe rijden).

Vind 't altijd wel weer even leuk, gezichten zien van mensen die je wel kent maar weinig ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan