***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
YEAH me motorrijbewijs is binnen.. Donderdag kan ik hem ophalen en dan mag mijn er6je eindelijk weer de garage uit:D:D
 
wtb vermogen en harley...

Harleys hebben heel weinig vermogen, zeker gezien de cilinderinhoud... Dat komt natuurlijk door de bouw van het blok, het zijn dikke tweecilinders met een lange slag. Dat resulteert in een laagtoerig blok met weinig vermogen, maar veel koppel. Kortom een Harley heeft veel koppel (dus veel trekkracht) maar weinig topvermogen (dus topsnelheid).

Discussie harley goed of niet heeft geen zin, het is gewoon een totaal andere manier van motorrijden. Als je in Amerika bent geweest waar je de kaarsrechte wegen gezien heb en de snelheidsbeperking van 65 mijl, begrijp je waarom die dingen bestaan.

maar in de eerste meters zijn de harleys als eerste weg, als een japannertje eindelijk op toeren is zoeft ie er voorbij. Maar dan ben je wel al over de invorderingsgrens van je rijbewijs heen ;)

hier nog een extreem grappig filmpje erover (zoals vhv1 al aangaf :P )

 


_O-

ps.
Komt die beste man trouwens rechtstreeks uit het museum ofzo :?
Of is dit de typische Harley rijder _O- staat jullie een uitdaging dan *O*
 
Laatst bewerkt:
Allereerst, zojuist geslaagd voor AVD!!!! *O* *O* *O*

Helaas wel pas na de 4e keer, maargoed :o :(

Thanks Electry! Ik zie die foto graag tegemoet :}

Net even de foto's gemaakt :)

null_zpsbb6fbb54.jpg


null_zps0f533b40.jpg


Aansluiting zit niet in de weg bij het sturen en raakt niets. Hij kan alleen ietwat lastig zitten als ik het tasje erop heb zitten en dan in combinatie met een wat langere plug (bijvoorbeeld USB). :)
 
Allereerst, zojuist geslaagd voor AVD!!!! *O* *O* *O*

Helaas wel pas na de 4e keer, maargoed :o :(


[...]


Net even de foto's gemaakt :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Aansluiting zit niet in de weg bij het sturen en raakt niets. Hij kan alleen ietwat lastig zitten als ik het tasje erop heb zitten en dan in combinatie met een wat langere plug (bijvoorbeeld USB). :)~[/quote]

Top! Ziet er goed uit inderdaad...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan