***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Had best mee gewild morgen, maar heb om 12 uur een afspraak mt de hypotheek adviseur.
Dinsdag ga ik wel weer even opstappen.
Laatste tijd druk bezig geweest dus een rust dagje ertussen kan ik wel even gebruiken.
 
Om half 9 eindelijk thuis. Wat een vermoeiende maar mooie dag. Ik weet 1 ding zeker .... ik ga nooit meer naar de GP. Ideaal, niet te druk, niet zo duur en meer races voor minder geld. Superstock 1000, superstock 600, supersport, superbikes 2 x, european nog iets... aanrader als je van echte race houdt. En voor de prijs van een talud kaart bij de GP, zit je nu op de hoofd tribune tegen over t podium en de finish.
 
Om half 9 eindelijk thuis. Wat een vermoeiende maar mooie dag. Ik weet 1 ding zeker .... ik ga nooit meer naar de GP. Ideaal, niet te druk, niet zo duur en meer races voor minder geld. Superstock 1000, superstock 600, supersport, superbikes 2 x, european nog iets... aanrader als je van echte race houdt. En voor de prijs van een talud kaart bij de GP, zit je nu op de hoofd tribune tegen over t podium en de finish.


Dat was een geslaagde dag dus voor jou *O*
Stukken beter he de WSBK om de redenen die jij aanhaalt ben ik vorig jaar ook van het volgen van de GP overgestapt naar de WSBK.
 
@Andy @Sil
Naar mijn weer zijn jullie de enige uit de buurt.
Morgen iemand vrij en ff zin in rondje kempen?!
Ik zit tegen de Belgische Kempen aan, maar moet helaas morgen werken ;( , en woensdag nog even, maar dat zal een stille dag zijn, daar al mijn collega's en klanten vrij zijn.
Dag van de Arbeid, en dan niet werken. Snap het nog steeds niet.
De rest van de week ben ik lekker vrij :P
 
Om half 9 eindelijk thuis. Wat een vermoeiende maar mooie dag. Ik weet 1 ding zeker .... ik ga nooit meer naar de GP. Ideaal, niet te druk, niet zo duur en meer races voor minder geld. Superstock 1000, superstock 600, supersport, superbikes 2 x, european nog iets... aanrader als je van echte race houdt. En voor de prijs van een talud kaart bij de GP, zit je nu op de hoofd tribune tegen over t podium en de finish.
Klinkt als een hele leuke dag *O*
 
Hey!

Ik heb een vraagje over het bevestigen van een bagage op mijn kawasaki er6n (2011).

Doordat er weinig bevestigingspunten zijn en de handvaten voor pasagiers aan de achterkant open zijn is het lastig om de bagagerol stevig vast te maken.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben en misschien advies/tips?
Of andere mogelijkheden voor bagage mee te nemen op vakantie...

Thnx! :)

Ik gebruik een Kriega tas. Ideaal, want ik vind hem verreweg het makkelijkst om vast te maken aan je buddy en er kan nog best veel in. Ik gebruik hem ook om mee naar mijn werk te gaan en stop er dan kleding, schoenen en een laptop met toebehoren in.

Je kunt er een schoudertas van maken voor als je hem met je mee moet zeulen zonder de motor en er zitten allemaal handige vakjes in. Bovendien is hij waterdicht.

full

full
 
Misschien een idee, de originele uitlaat zwart spuiten!

July30ER6NinjaMutantBike1SSR.jpg


@ Sil: was erg leuk inderdaad ben gister ook weer geweest :)
 
Ik gebruik een Kriega tas. Ideaal, want ik vind hem verreweg het makkelijkst om vast te maken aan je buddy en er kan nog best veel in. Ik gebruik hem ook om mee naar mijn werk te gaan en stop er dan kleding, schoenen en een laptop met toebehoren in.

Je kunt er een schoudertas van maken voor als je hem met je mee moet zeulen zonder de motor en er zitten allemaal handige vakjes in. Bovendien is hij waterdicht.

[afbeelding]
[afbeelding]
Die ziet er inderdaad handig uit. Welke Kriegatas is dit? (Hoeveel literinhoud)
 
Die ziet er inderdaad handig uit. Welke Kriegatas is dit? (Hoeveel literinhoud)


De Kriega US-20. Op Youtube kun je filmpjes vinden over hoe je hem moet bevestigen. Heel simpel, je maakt een paar riempjes vast aan wat metaal onder je buddy en die laat je daar gewoon zitten. Als je de tas meeneemt, haal je de riempjes tevoorschijn en klik-klik, klaar is Kees. Je lak beschadigt ook niet zo, in tegenstelling tot van die zadeltassen. De riemen daarvan gaan over je lak heen en zo krijg je krasjes.
 
De Kriega US-20. Op Youtube kun je filmpjes vinden over hoe je hem moet bevestigen. Heel simpel, je maakt een paar riempjes vast aan wat metaal onder je buddy en die laat je daar gewoon zitten. Als je de tas meeneemt, haal je de riempjes tevoorschijn en klik-klik, klaar is Kees. Je lak beschadigt ook niet zo, in tegenstelling tot van die zadeltassen. De riemen daarvan gaan over je lak heen en zo krijg je krasjes.
Thanks, ik ga es op youtube kijken. :)
 
dit achterlicht (incl geïntegreerde knippers); doen of niet??

[afbeelding]

Ik vind het wel mooi, wel gevaarlijk hoor. Een maatje van me heeft 'm ook op de motor (CBR600RR) maar slecht zichtbaar. Niet de eerste keer dat een auto niet heeft gezien dat hij af wil slaan!

Ik heb bewust voor 'losse' RAW gekozen...

Hier wat sfeer kiekjes van gisteren...

full

full

full

full

full

full

full

full


Achteraf heb ik trouwens niet op de GT gezeten maar op hoofdtribune ter hoogte van de finish. Heerlijk overdekt, geen last van de wind. 't weer was goed, toch Sender? Waar zat je dan...? En was je met de motor? Wel koud 's-ochtends (-3 brrrr) En die prijs, tja. Maar waar je nu voor op de hoofdtribune zit (€65,-), zit je met de GP op 't talud (amder woord voor hele irritante schuine grasklomp, waar iedereen geirriteerd roept: GA IS ZITTUH!! (doe ik dus NOOOOOOIT meer). :9

O ja, bijna vergeten: alle motoren die langs de kant stonden onderweg: enkel en alleen stuc-gaat-ie's. Bewijst maar weer hoe 'betrouwbaar' ze zijn...en die NL's maar vasthouden aan hun geliefde ducati, want er staan er veeeeel op zo'n parkeerterrein. Hoppa, 20.000 euro lichter, en dan....Assen niet eens halen met een nieuwe Panigale. _O-

Heb trouwens ook uitgevonden wat er kan gebeuren als je die baffels uit je luchtfilter haalt...FI lampje gaat koortsachtig knipperen / branden. Althans bij mij wel. Ze zitten er weer in, en nergens last van.
 
Laatst bewerkt:
Achteraf heb ik trouwens niet op de GT gezeten maar op hoofdtribune ter hoogte van de finish. Heerlijk overdekt, geen last van de wind. 't weer was goed, toch Sender? Waar zat je dan...? En was je met de motor? Wel koud 's-ochtends (-3 brrrr) En die prijs, tja. Maar waar je nu voor op de hoofdtribune zit (€65,-), zit je met de GP op 't talud (amder woord voor hele irritante schuine grasklomp, waar iedereen geirriteerd roept: GA IS ZITTUH!! (doe ik dus NOOOOOOIT meer).

Ik heb op verschillende plaatsen gezeten. Eerst bij de bult, daarna op de winterdijk tribune, en als laatst bij de haarbocht.

Was niet op de motor, omdat m'n vaders motor bij de garage staat. Bovendien is het een lang saai stuk en ben je minstens 30 euro per motor aan brandstof kwijt.
 
Ik vind het wel mooi, wel gevaarlijk hoor. Een maatje van me heeft 'm ook op de motor (CBR600RR) maar slecht zichtbaar. Niet de eerste keer dat een auto niet heeft gezien dat hij af wil slaan!

Ik heb bewust voor 'losse' RAW gekozen...

Hier wat sfeer kiekjes van gisteren...


Achteraf heb ik trouwens niet op de GT gezeten maar op hoofdtribune ter hoogte van de finish. Heerlijk overdekt, geen last van de wind. 't weer was goed, toch Sender? Waar zat je dan...? En was je met de motor? Wel koud 's-ochtends (-3 brrrr) En die prijs, tja. Maar waar je nu voor op de hoofdtribune zit (€65,-), zit je met de GP op 't talud (amder woord voor hele irritante schuine grasklomp, waar iedereen geirriteerd roept: GA IS ZITTUH!! (doe ik dus NOOOOOOIT meer). :9

O ja, bijna vergeten: alle motoren die langs de kant stonden onderweg: enkel en alleen stuc-gaat-ie's. Bewijst maar weer hoe 'betrouwbaar' ze zijn...en die NL's maar vasthouden aan hun geliefde ducati, want er staan er veeeeel op zo'n parkeerterrein. Hoppa, 20.000 euro lichter, en dan....Assen niet eens halen met een nieuwe Panigale. _O-

Heb trouwens ook uitgevonden wat er kan gebeuren als je die baffels uit je luchtfilter haalt...FI lampje gaat koortsachtig knipperen / branden. Althans bij mij wel. Ze zitten er weer in, en nergens last van.


:} :} :}

Ik wil ook!!!!
Volgend jaar maar even kijken wat er mogelijk is
 
Yes! Het is (en blijft) droog.
Zo maar eens een rondje op de motor proberen :)
Heb niet voor niets een vrije dag vandaag
 
Yes! Het is (en blijft) droog.
Zo maar eens een rondje op de motor proberen :)
Heb niet voor niets een vrije dag vandaag


Hier schijnt ook net de zon weer.
Kan helaas nog niet weg, zit nog te wachten tot me wasmachine geleverd word -O-
Ergens tussen 13.30 uur en 18.00 uur :( :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan