***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier schijnt ook net de zon weer.
Kan helaas nog niet weg, zit nog te wachten tot me wasmachine geleverd word -O-
Ergens tussen 13.30 uur en 18.00 uur :( :(
Lekker ruim begrip _O-
Moest nog klusjes doen in huis maar zag via de webcam een rij bij de milieustraat.
In dat geval kan ik maar beter op de motor stappen *O* en iets leuks doen
 
Lekker ruim begrip _O-
Moest nog klusjes doen in huis maar zag via de webcam een rij bij de milieustraat.
In dat geval kan ik maar beter op de motor stappen *O* en iets leuks doen

Ik had het veel eerder neer moeten zetten, op het moment dat ik op verstuur reactie had gedrukt kwam de leverancier voor rijden.
Dat word motor rijden vanmiddag *O* *O*
 
Net nu ik mijn GoPro Hero wil verkopen zie ik de kwaliteit van de Hero3.
Wat een prachtig beeld levert dat op zeg.
Denk dat ik de Hero3 aan ga schaffen.
Wil graag wat actie foto's op de motor hebben vanaf het windscherm af naar mij gericht.
zoiets.
5lxDl.jpg

Hier even een paar mooie foto's gemaakt met de hero 3.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen hier met een ander stuur op de er6. Wil er namelijk eentje op die van me vriendin zetten.
Ik zoek er een in het zwart, en de orginele kabels en leidingen moeten passen.

Dus brand maar los met merken
 
Rizoma heeft hele mooie voor 50 euro.
Zal wel het een en ander moeten aanpassen aan de kabels denk ik.
Sender had iig een andere stuur erop gezet dat ik weet.
(denk dat er niet veel origineels nog op de zijne zit).


Nog mensen met plannen voor morgen?
 
Zijn er mensen hier met een ander stuur op de er6. Wil er namelijk eentje op die van me vriendin zetten.
Ik zoek er een in het zwart, en de orginele kabels en leidingen moeten passen.

Dus brand maar los met merken

heb er een bij Hein Gericke vandaan. past zonder aanpassingen, alleen moet je de puntjes die in de schakelaars zitten er even af vijlen. of gaatjes in het stuur maken. Ook heb je andere bar-ends nodig :) de originele zitten met een bout vast, maar in het nieuwe stuur zit geen schroefdraad dus heb je van die bar ends nodig met een klemmetje die zich in het stuur uitzet. Gelukkig zijn die zat in de omloop en zijn dat de kosten niet :)

Meeste superbike sturen moeten passen tenzij je echt een hele brede hebt.

ik vind het een vooruitgang qua zitpositie :)
 
Laatst bewerkt:
Zo best stil hier, iedereen nog flink aan het feest vieren?

Even wat foto's geschoten van m'n nieuwe outfit.

934926_617519771594916_909013675_n.jpg


946639_617519324928294_2096976466_n.jpg
 
Ontzettend mooie jas Devil! Echt gaaf. Mooie kleur jeans ook. Jouw motor budget dit jaar was behoorlijk of niet? Ik heb gisteren en vandaag niet gereden. Vandaag lekker getuinierd, paviljoen tent opgezet en bbq aangestoken, desperado erbij...hoppa mijn koningsdag is prima verlopen. Geen Amsterdams gekkenhuis, geen wachtrijen in Ehv....prima. Komende tijd wel vaak uitlaten, t wordt lekker weer komende tijd.
 
Thanks Sil.
Budget is uiteindelijk hoger uitgevallen dit jaar.
Broek is moet ik bekennen een gewone spijkerbroek. :X
Wil ook nog een nieuwe leren motorbroek hebben en binnenkort zijn de banden alweer aan de beurt.
En ook een nieuwe go pro erbij gekocht die ik morgen of overmorgen binnenkrijg.

Denk dat het budget is opgelopen tot net over de 2500. :X
 
die stickers op je motor zijn ook leuk gedaan :)

Vind die op de achterkant wel wat groot maar staat verder leuk :)
Vind ik zelf ook wel een beetje ja dat die sticker iets wat aan de grote kant is.
De vorige was 20 cm die ik erop had maar twijfelde tussen 20 - 25 cm.
Geven ook reflectie wanneer je er licht op schijnt.
 
Stilte?

Heb 5 pagina's moeten bijlezen ;-)

Was zelf voor het eerst dit jaar en met de nieuwe fiets naar de Eifel toe dit lange-weekend.
Voor vertrek nieuwe band eronder gezet, en das een wereld van verschil!

Mocht iemand dus nog een Michelin Pilot Power met 1000km erop voor z'n ER6 zoeken, ik heb er nog 1 liggen...

Ben nu bijzonder gelukkig met m'n Dunlop Roadsmart2.
 
Stilte?

Heb 5 pagina's moeten bijlezen ;-)

Was zelf voor het eerst dit jaar en met de nieuwe fiets naar de Eifel toe dit lange-weekend.
Voor vertrek nieuwe band eronder gezet, en das een wereld van verschil!

Mocht iemand dus nog een Michelin Pilot Power met 1000km erop voor z'n ER6 zoeken, ik heb er nog 1 liggen...

Ben nu bijzonder gelukkig met m'n Dunlop Roadsmart2.

Lekker genoten dus :)?

Waarom heb je die pilot power al na 1000 km vervangen?
 
Zo... Goeiemorgen... Na 5 pagina's kom ik er ook achter dat die andere gesloten is... -_-
Blond zeker ...
 
Ontzettend mooie jas Devil! Echt gaaf. Mooie kleur jeans ook. Jouw motor budget dit jaar was behoorlijk of niet? Ik heb gisteren en vandaag niet gereden. Vandaag lekker getuinierd, paviljoen tent opgezet en bbq aangestoken, desperado erbij...hoppa mijn koningsdag is prima verlopen. Geen Amsterdams gekkenhuis, geen wachtrijen in Ehv....prima. Komende tijd wel vaak uitlaten, t wordt lekker weer komende tijd.
Was je in EHV Sil :? geen biertje doen dan _O- was toppertje gisteren en eergisteren(nacht) *O*
 
Zo... Goeiemorgen... Na 5 pagina's kom ik er ook achter dat die andere gesloten is... -_-
Blond zeker ...
|( T's dat je een dame bent *O* maar anders .....

เพราะคุณผู้หญิง! มิฉะนั้นเราจะต้องเปิดการสำรวจความคิดเห็นในการลงคะแนนเสียงหรือการแสดงตนของคุณ! (ล้อเล่นแน่นอนกว่าต้อนรับ :) ชอบทุกคนที่นี่แน่นอน
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan