***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee helaas. ;(
Ondanks dat ik vrij ben nog geen meter gereden. Wel een beetje motor heen en weer duwen. Serieus de garage aan het opruimen. Wat een zooi heb ik al die jaren weten te verzamelen.
Morgen wordt de gereedschap wagen geleverd *O* , dus ga ik die mooi indelen.
's avond nog even naar een chopper gaan kijken voor mijn vrouw.
Misschien zaterdag de werkbank afbreken, inladen en uitzwaaien. Anders misschien wel gaan rijden :] .
Gereedschap wagen incl. nieuw gereedschap of alleen de wagen zelf?
Echt een mannen hebbeding. :Y
 
Echt wel

P1050049%20gereedschapwagen.JPG
 
Dat is een handig ding :)!!

Maken jullie dit ook vaak mee?: sta regelmatig voor een rood stoplicht, wat niet op groen wilgaan door die fijne strepen op de weg die blijkbaar alleen voor auto's werken |( |(
 
Yup zeer bekent, met z'n 2en kun je nog proberen die stoplicht te foppen dat er een auto staat.
In je eentje of door rood en anders wachten tot er een auto komt en even doorrijden tot net over de streep zodat de auto de stoplicht kan activeren.

@ Jack, wat een vet ding man.
Denk dat het de vrouwen niets schelen kan waar je je gereedschap laat maar wij mannen kunnen dit erg waarderen.
 
Vrouwen kunnen dat ook waarderen hoor, tenminste deze vrouw wel ;)
Kan iemand mij advies geven qua slot?
Ik heb nog steeds geen slot voor mijn kawa....
 
Vrouwen kunnen dat ook waarderen hoor, tenminste deze vrouw wel ;)
Kan iemand mij advies geven qua slot?
Ik heb nog steeds geen slot voor mijn kawa....
Heb er een te koop *O*
Schijfremslot past helaas niet meer op mijn schijfremmen van Honda maar wel prima op de ER6
 
Yup zeer bekent, met z'n 2en kun je nog proberen die stoplicht te foppen dat er een auto staat.
In je eentje of door rood en anders wachten tot er een auto komt en even doorrijden tot net over de streep zodat de auto de stoplicht kan activeren.

@ Jack, wat een vet ding man.
Denk dat het de vrouwen niets schelen kan waar je je gereedschap laat maar wij mannen kunnen dit erg waarderen.
Even een ander stoplicht discussie / ergernis ding.
Hoe irritant of beter gezegd wat denken ze ... als je twee banen voor rechtdoor hebt bij een stoplicht en jij steeds vooraan rechts netjes voor het licht stil en er komt een autopaar / of oude auto links naastje staan ..... als of je ubberhaupt sneller weg bent *O*
 
@Andy die stoplichten zijn inderdaad irritant. Vooral rond Den Bosch zijn er erg veel te vinden. Van die stoplichten die niet werken...
 
Vind het persoonlijk erger als er een auto naast je komt staan op dezelfde weghelft wat me een keer is overkomen.

Soms heb ik het gevoel dat de merendeel van de mensen de verkeersregels niet eens kennen.
En zo nu en dan kom je iemand tegen waar je bij jezelf afvraagt hoe die persoon in vredesnaam zijn/haar rbw heeft kunnen halen.

Was laatst op facebook zo een verkeersvraag over een tram die een voorrangskruispunt nadert.
Aan de ene kant op de voorrangsweg een afslaande auto naar links en een motor die rechtdoor gaat aan de andere kant van de voorrangsweg.
De vraag was wie er voorrang had.
De merendeel koos de tram omdat die altijd voorrang heeft volgens hun.
Maar als een tram een voorrangskruispunt nadert is dat een uitzondering op de regel en heeft de tram geen voorrang en mag als laatste.

En dan ook stug vol blijven houden dat ze gelijk hebben. |(
 
Vind het persoonlijk erger als er een auto naast je komt staan op dezelfde weghelft wat me een keer is overkomen.

Soms heb ik het gevoel dat de merendeel van de mensen de verkeersregels niet eens kennen.
En zo nu en dan kom je iemand tegen waar je bij jezelf afvraagt hoe die persoon in vredesnaam zijn/haar rbw heeft kunnen halen.

Was laatst op facebook zo een verkeersvraag over een tram die een voorrangskruispunt nadert.
Aan de ene kant op de voorrangsweg een afslaande auto naar links en een motor die rechtdoor gaat aan de andere kant van de voorrangsweg.
De vraag was wie er voorrang had.
De merendeel koos de tram omdat die altijd voorrang heeft volgens hun.
Maar als een tram een voorrangskruispunt nadert is dat een uitzondering op de regel en heeft de tram geen voorrang en mag als laatste.

En dan ook stug vol blijven houden dat ze gelijk hebben. |(

Het zou kunnen kloppen wat je zegt.
Stond er laatst (recent) niet een filmpje op motormeuk over het kopen van theoriecertificatie a 160 euro -O- kennen de regels niet eens |( en gaan de weg op
 
Yup zeer bekent, met z'n 2en kun je nog proberen die stoplicht te foppen dat er een auto staat.
In je eentje of door rood en anders wachten tot er een auto komt en even doorrijden tot net over de streep zodat de auto de stoplicht kan activeren.

@ Jack, wat een vet ding man.
Denk dat het de vrouwen niets schelen kan waar je je gereedschap laat maar wij mannen kunnen dit erg waarderen.
De vrouwen hier in huis kunnen het ook wel waarderen. Hebben een goede opvoeding gehad en zijn niet bang zelf wat te doen.
Moet zeggen het is een super ding waar héél veel in kan. *O*
Gereedschapsbord van de werkbank leeg en ik had nog heel wat lege lades.
Ben alleen bang dat hem nog wel een keer of twintig opnieuw zal indelen of eigenlijk gereedschap verplaatsen. Er liggen matten in waardoor alles gewoon al op zijn plek blijft liggen.
Waarschijnlijk ga ik er nog wel een houten blad op maken met weer een inschuif mechanisme voor de bankschoef, kolomboor en slijpmachine, zodat ik die weer snel kan wisselen wanneer ik ze nodig heb.
 
Serieus?
Waar en hoe doen ze dat dan?
Dat het in het buitenland kan snap ik, maar hier in Nederland?
Enig idee hoe lang geleden dat was?
Dan zoek ik 'm even op.

@ Jack, klinkt als een professioneel gereedschapskist.
 
Laatst bewerkt:
@Andy die stoplichten zijn inderdaad irritant. Vooral rond Den Bosch zijn er erg veel te vinden. Van die stoplichten die niet werken...

Vaak ligt er in het opstel vak ook al een detectielus, dus netjes midden door het vak rijden wil wel helpen. Niet altijd, en dan is de oplossing goed kijken en door rood rijden O-)
 
Hoppa vandaag een uitlaat besteld.
Hopelijk is deze dinsdag binnen bij de dealer :)

Voor Andy en Sil (Huybersmotoren) geeft echt goede prijzen af! Ze gaan diep! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier in de buurt zijn er ook een aantal verkeerslichten die niet erg goed reageren op motoren. De truck is bij een aantal om midden op jouw weghelft aan te komen rijden. Zodat je het meeste van de lussen in het wegdek meepakt.

Auto's die naast je komen staan is altijd leuk, het verschilt echt per auto wat je voor acties krijgt. Laatst wel gelachen een wat oudere grijze meneer in een oldtimer cabrio die gast staat te geven naast me. En natuurlijk speel je dan even mee door met een half slippende koppeling en flink gas geven heel rustig naast hem te blijven.

Laatst wel een momentje gehad met een te dikke range rover die van rechts de voorrangsweg wilde opdraaien buiten de bebouwde kom. Alleen die beste meneer had mij niet gezien. Dus hij draait de weg op vlak voor mij. En blijkbaar kan ik de uitwijk proef ook in praktijk :D Alleen was dit niet met 50 maar met 80 en het voorwiel stond in eerste instantie heel even stil bij gebrek aan abs. Dus een examinator zou hem hebben afgekeurd :D
 
@Andy die stoplichten zijn inderdaad irritant. Vooral rond Den Bosch zijn er erg veel te vinden. Van die stoplichten die niet werken...

In Den Bosch is het een ramp, wordt er gek van! En ik maar hopen dat er een auto achter mij komt :P . Ook al helpt dat niet altijd. Paar weken geleden heb ik (en een tiental auto's achter mij) 10 minuten voor een stoplicht gestaan. Ze wilde dat ik door rood ging, maar natuurlijk stond er een flitspaal naast dus ik bleef staan :P . Heb ik em zo ver mogelijk naar voren gezet, die auto 2 cm achter mn kentekenplaat en ja hoor, hij werd groen :} .. Natuurlijk stapte die man wel even uit om een tactiek te bespreken.

Vanmiddag kwam een auto (alfa romeo met een flinke brul uit zn uitlaat) naast me staan. Hij dacht even te gaan winnen, maar NO WAY! Geen schijn van kans :]
 
Kom ik aan met mijn curver gereedschapskoffer en schroeven draaiers van de action....

@Andy: tijdens lessen met de motor mocht ik van de instructeur altijd door rood op de pettelaar ter hoogte van t provinciehuis. Daar is t echt drama!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan