***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W

Ook weer terug van een lang weekend Ardennen.
De volgende keer dat ik die kant op ga zal ik echt wel met de motor gaan, de bochten daar zien er heel verleidelijk uit :9~ :]
 
:W :W

Ook weer terug van een lang weekend Ardennen.
De volgende keer dat ik die kant op ga zal ik echt wel met de motor gaan, de bochten daar zien er heel verleidelijk uit :9~ :]

Ja je hoeft niet ver van huis voor mooie stuurwegen. Alhoewel... t is voor jou alweer 1uur verder dan voor mij...

Ziet er strak uit die harley. Met alle respect, ik vind dit wel echt een harley voor chicks...dus weet nie of jij plannen had om voor zon dergelijke harley te gaan Sender?! Haha
 
Ja je hoeft niet ver van huis voor mooie stuurwegen. Alhoewel... t is voor jou alweer 1uur verder dan voor mij...

Ziet er strak uit die harley. Met alle respect, ik vind dit wel echt een harley voor chicks...dus weet nie of jij plannen had om voor zon dergelijke harley te gaan Sender?! Haha
Uh... Ben eigenlijk bezig met precies eenzelfde.. :$

De 883 sportsters worden idd vaker gezien als 'vrouwenharley'... Ik zou dan eigenlijk een Nightster 1200 moeten halen, maar die is wel erg duur...

harley-davidson-xl-1200n-nightster.html
 
Laatst bewerkt:
Uh... Ben eigenlijk bezig met precies eenzelfde.. :$

De 883 sportsters worden idd vaker gezien als 'vrouwenharley'... Ik zou dan eigenlijk een Nightster 1200 moeten halen, maar die is wel erg duur...
[afbeelding]
Trek het je niet aan. Ik heb genoeg mannen met een sportster bij de dealer zien vertrekken met een vette grijns. Gegarandeerd dat jij ook zit te grijnzen op een 'vrouwenharley' ;)
 
Vandaag toevallig nog een XL 1200 gezien in Muiden :) . Zag er wel nice uit. Het was minder toen ik het kenteken natrok en zag dat ie maar 62 pk levert. Dacht dat dat wel wat meer zou zijn :)
 
Onlangs heeft iemand van hier de smartphone- of navigatie-houder van de Lidl gemodificeerd tot een bruikbare houder voor de motor?! Wie was dat, en hoe had je dat precies gedaan?? Kan de betreffende pagina niet vinden. Ik heb die houder namelijk ook liggen.

Alvast bedankt!

O ja, en hoe maak je veilig en gemakkelijk een 12v op de motor?? :W
 
Laatst bewerkt:
Onlangs heeft iemand van hier de smartphone- of navigatie-houder van de Lidl gemodificeerd tot een bruikbare houder voor de motor?! Wie was dat, en hoe had je dat precies gedaan?? Kan de betreffende pagina niet vinden. Ik heb die houder namelijk ook liggen.

Alvast bedankt!

O ja, en hoe maak je veilig en gemakkelijk een 12v op de motor?? :W
Hoe wil je dat met die kaarten aanpakken dan? Het ontbreekt dan nog altijd aan de mooie kronkelwegen toch? Maar jij hebt je dus ook laten afschrikken door die hogen prijzen _O-
 
Laatst bewerkt:
Zit dat niet tussen je oren door geluid en lager bij de grond?? :? Ik kan niet geloven dat die Harley een ER-6je eruit trekt? :/

Begin vermogen wellicht wel! Maar ik denk na een meter of drie het niet meer lukt idd.
De beleving is inderdaad ook anders wanneer je lager bij de grond zit.
 
Hoe wil je dat met die kaarten aanpakken dan? Het ontbreekt dan nog altijd aan de mooie kronkelwegen toch? Maar jij hebt je dus ook laten afschrikken door die hogen prijzen _O-

Dan heb je inderdaad geen kronkelwegen functie, maar je kan wel bij sommige modellen, waaronder de TT XL classic, routes inladen. Die prijzen zijn inderdaad absurd! :r maar ik had het er mij oom over en die blijkt al 4 jaar een autonavigatie van TT op de motor te gebruiken...werkt prima. Alleen vooraf een route uploaden naar t apparaat. En die houder van Lidl is behoorlijk waterafstotend. Dan ben je incl. 12v aansluiting voor ca. 115 euro klaar. Ik wil het toch eens proberen *O*
 
Onlangs heeft iemand van hier de smartphone- of navigatie-houder van de Lidl gemodificeerd tot een bruikbare houder voor de motor?! Wie was dat, en hoe had je dat precies gedaan?? Kan de betreffende pagina niet vinden. Ik heb die houder namelijk ook liggen.

Alvast bedankt!

O ja, en hoe maak je veilig en gemakkelijk een 12v op de motor?? :W

Dat was ik :W

Heb hem even voor je opgesnort :)

Electrifying in "***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***"

12 volt is heel makkelijk te installeren. Heb ik ook gedaan. Je kan een 12 volt plug halen bij Motozoom voor 18 euro. Heb hem kunnen monteren op mijn Handlebar en het past opzich wel (wel redelijk krap). Zal binnenkort even een fotootje maken. :)
 
Zit dat niet tussen je oren door geluid en lager bij de grond?? :? Ik kan niet geloven dat die Harley een ER-6je eruit trekt? :/

Onderschat de brute power van een V-twin met hoog CC niet.
deze hebben echt wel een massief koppel,

en die blokken zijn zoveel zaken voor te vinden om te tunen...
en dan nog wat gewicht van de HD af.
en het zal echt wel van zijn plaats komen :)

zoek maar eens op Hildo's Harley
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan