kawasaki z800

Kan je foto maken of filmpje van de geintregeerde knipperlicht. Het lijkt mij ook wel een leuke gadget voor mijn Z.
 
Vraagje, wat voor een motorolie gooien jullie in de kawa en hoe vaak?
Ik rij voornamelijk korte afstanden ivm werk en zo nu en dan lange dag ritjes.

Edit: En is het normaal dat dit al bijgevuld moet worden na de eerste 1500km?
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, wat voor een motorolie gooien jullie in de kawa en hoe vaak?
Ik rij voornamelijk korte afstanden ivm werk en zo nu en dan lange dag ritjes.

Edit: En is het normaal dat dit al bijgevuld moet worden na de eerste 1500km?
Ik heb er nu 6500 km mee gereden en uiteraard mijn eerste beurt gehad maar ik heb nog nooit wat bij hoeven te vullen.
Let er wel goed op dat de olie na het rijden goed naar beneden is gezakt(laat hem desnoods een half uur rustig uit staan) en de motor volledig recht staat als je in het glaasje kijkt.
 
Ik heb twee weken geleden m'n rijbewijs gehaald en afgelopen weekend een Z800 gehuurd. Wat een heerlijk beest is dat joh:) Wauw wauw wauw:) Ik vrees dat dit heel hard sparen gaat worden. Hier een paar fotootjes
2ii8xhl.jpg

ilc5fa.jpg

vr4r35.jpg
 
hard sparen ja….. het leven is hard….. maar het rijden op een Z800 maakt veel goed!
Ik was incidenteel binnengevallen bij de dealer, had hem nog nooit gezien en na een testrit de gelukkige eigenaar _O-

Het leven kan raar lopen….
 
hard sparen en daarna aanschaffen niet twijfelen want, GELD MOET ROLLEN EN HET LIEFST OP 2 WIELEN :]
 
Hey hallo,
Is even een vraagje, ik ben beetje aant rond kijken voor mooie naked bike heb voor me huidige motor, verbouwde vn800 altijd naked bikes gereden, nou vind ik de z800 echt dik alleen ik zit met punr mijn vrouwtje gaat eigenlijk altijd mee(vind ik nie erg)
Maar duo zadel van de z800 lijkt me hiervoor niet echt geschikt, iemand enig ervaring hier mee?
 
Hey hallo,
Is even een vraagje, ik ben beetje aant rond kijken voor mooie naked bike heb voor me huidige motor, verbouwde vn800 altijd naked bikes gereden, nou vind ik de z800 echt dik alleen ik zit met punr mijn vrouwtje gaat eigenlijk altijd mee(vind ik nie erg)
Maar duo zadel van de z800 lijkt me hiervoor niet echt geschikt, iemand enig ervaring hier mee?
ik heb mijn vriendin 1 keer mee gehad achterop maar ik vind het een beetje hetzelfde als achterop een racer `geen succes` op rechte stukken geen probleem alleen met remmen enorme last op mijn polsen ( NET OF JE EEN GROTE RUGZAK OP HEBT) terwijl mijn vriendin maar 1,56 is
 
Oei, je vrouw uitmaken voor "een grote rugzak" is niet slim hoor! })

Maar OT, geen ervaring mee, ik heb af leverancier het dekje erop en thuis aan de rugzak verteld dat het zadel niet geleverd was :X
 
Gisteren een nieuwe Z800 besteld, wat een gave bike is dat. Maanden op zoek geweest naar een vervanger van mijn ZZR-600 die in NL moest achterblijven. Loop ik hier bij een locale motorshop binnen en daar staat hij. Op slag verliefd, vooral op de grove, brede voorkant en de kleurstelling.

z800-2014_zps12f3b6a5.jpg


Nu nog lekker googlen naar leuke opties en vrijdag mijn Z800 ophalen :}
 
Gisteren een nieuwe Z800 besteld, wat een gave bike is dat. Maanden op zoek geweest naar een vervanger van mijn ZZR-600 die in NL moest achterblijven. Loop ik hier bij een locale motorshop binnen en daar staat hij. Op slag verliefd, vooral op de grove, brede voorkant en de kleurstelling.

[afbeelding]

Nu nog lekker googlen naar leuke opties en vrijdag mijn Z800 ophalen :}

kijk aan super *O*
maar in welk land zit je nu dan?
je houd het in ieder geval wel bij de oranje holland kleuren ;)
 
kijk aan super *O*
maar in welk land zit je nu dan?
je houd het in ieder geval wel bij de oranje holland kleuren ;)

Ik woon sinds drie maanden aan de Costa Del Sol, lekker in de bergen voor de rust met erg leuke routes om te touren.

Persoonlijk vindt ik deze kleurcombinatie het mooist.

Het leukst was dat de kleurstelling in de Spaanse folder bij de "e versie" stond vermeld. Echter als ik de "e versie" zou willen dan zou ik hem in, zoals ik het noem, KTM oranje krijgen. Nadeel is dat hij me nu een kleine mile duurder kost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan