kawasaki z800

Donderdag eindelijk mijn Zed opgehaald.
Vandaag weer even een stukje gaan touren en wat plaatjes geschoten.

20140802_115010_zpsmvidg90i.jpg


20140802_141247_zpszywt7aco.jpg


Wat ligt de Z800 toch lekker op de weg. Geeft je gelijk vertrouwen.
 
Heb vandaag proefritje gereden wat een beest van een fiets zeg maandag middag nog naar een andere dealer want kon met deze niet eens worden over de prijs of wat anders erbij
 
De omgeving ziet er goed uit!
Ik hoop dat je een goede deal kan maken!
 
ik heb die van mij vrijdag mogen ophalen, een zwarte versie met performance pakket erop, carbon uitlaat.
iemand nog tips voor andere knipperlichten, spiegels en korte kentekenplaathouder?
 
Misschien een domme vraag maar ik kan het ook niet in het instructieboekje vinden. Tot hoever vul je de tank van de Z800?

Uiteraard heb ik al een paar keer getankt maar vul niet verder dan de ongelakte rand. Ik heb dan wel het idee dat de tank geen 17 liter bevat.

Mvgr, Henk
 
ik heb die van mij vrijdag mogen ophalen, een zwarte versie met performance pakket erop, carbon uitlaat.
iemand nog tips voor andere knipperlichten, spiegels en korte kentekenplaathouder?

Zie mijn foto's eerder dit topic, hoeft uiteraard niet jouw smaak te zijn, maar ik ben er blij mee.

De kentekenplaat houder is wel wat werk hoor, de halve achterkant moet eraf, dus doe jezelf een plezier, doe de kentekenplaat houder en knippers in een actie, scheelt een hoop werk (mits je dat leuk vind uiteraard!)
 
He Kawamotorcrosser, welke spiegels heb jij op je z800 zitten? Waar heb je die gekocht? Zie je er meer mee dan de standaard spiegels en zijn ze een beetje makkelijk te monteren.

Sorry voor het kruisverhoor! :) Die standaard spiegels van de Z800 zijn echt ruk.

Heeft iemand trouwens ervaring met die SHAD Seats? Comfort Seats - Shad - Engineered for riding

Mijn kont vindt het standaard zitje niet zo fijn.
 
He Kawamotorcrosser, welke spiegels heb jij op je z800 zitten? Waar heb je die gekocht? Zie je er meer mee dan de standaard spiegels en zijn ze een beetje makkelijk te monteren.

Sorry voor het kruisverhoor! :) Die standaard spiegels van de Z800 zijn echt ruk.

Heeft iemand trouwens ervaring met die SHAD Seats? Comfort Seats - Shad - Engineered for riding

Mijn kont vindt het standaard zitje niet zo fijn.
hey Jurian,

ik heb mijn spiegels uit het buitenland laten komen (scheelt enorm in prijs) ik zie er niet meer in maar is voor mij duidelijk genoeg :9
montage stelt niks voor, is een kwestie van een paar boutjes aan draaien
 
Laatst bewerkt:
~
Misschien een domme vraag maar ik kan het ook niet in het instructieboekje vinden. Tot hoever vul je de tank van de Z800?

Uiteraard heb ik al een paar keer getankt maar vul niet verder dan de ongelakte rand. Ik heb dan wel het idee dat de tank geen 17 liter bevat.

Mvgr, Henk[/quote

Tank vul je tot die vol zit :+
Als die te vol zit loopt t er vanzelf uit en ligt er een plasje onder je bike, dus gewoon uitproberen en op gevoel doen, dan merk je het vanzelf.
Ik kijk echt niet als ik tank tot wel randje die komt, als ik denk ´zo zit ie vol´ slang er uit en klaar
 
Iemand van jullie geintresseerd in bobbins
Heb ze verkeerd besteld ze zitten nog in de originele verpakking.
voor 20 euro mag ie weg
full
 
Vind bobbins lelijk….

net als valbeugels, kofferbakken en topkoffers……

sorry...
 
Hallo allemaal,

Sinds 2 weken heb ik mijn Z800e met de Oranje kleurstelling en performance pakket. Akra titanium. DB killer eruit. Wat een beest :Y !!!

Rijd er elke dag mee naar Amsterdam vanuit Den Haag. Verbruik valt wel tegen moet ik zeggen. Had hem iets zuiniger verwacht. Misschien dat hij na het inrijden wat zuiniger wordt. Of juist niet. Weegt niet op tegen het rijplezier in ieder geval.

Heb een fototje bijgevoegd maar geen idee of ik het goed heb gedaan :)
full
 
Meestal doe ik het om de 500km, bij rijden in de regen, dan vaker. Zonder zelf smeren zou je dus 200km over mijn limiet gaan. Valt nog mee.
 
Meestal doe ik het om de 500km, bij rijden in de regen, dan vaker. Zonder zelf smeren zou je dus 200km over mijn limiet gaan. Valt nog mee.

Aai. Heb de eerste dag ong.een uur in de volle regen gereden. Vanmiddag maar meteen smeren!!
 
Zo lang de rolletjes nog niet glimmen, kan het... en geloof mij, er zijn ook zat motorrijders die alleen rijden en niet aan onderhoud denken. Mijn broer bijv. zal het allemaal een worst zijn. Die kwam eens thuis met de meldign dat de motor vreemd reed. Ik kijk naar z'n achtertandwiel en zeg 'vind je het gek?! Je achtertandwiel HANGT nog maar aan 3 van de 6 bouten!'. Hoe hij thuis gekomen is, is volgens mij nog steeds een wonder. 3 bouten weg en die andere drie hingen er serieus losjes bij.

Laat ook gerust met sneeuw de motor in de tuin staan tot er 10-15cm sneeuw op staat. Daarna kocht hij een motorscooter, hoefde hij niet meer te smeren. Inmiddels geen motor meer, alleen een auto. :+

Tot zo ver mijn offtopic gelul vandaag. :)
 
vandaag motorport leek nog is gebeld en verteld dat ik bij een andere dealer ben geweest en opeens kon hij wel wat met de prijs doen ik ga in januari heen om me een op te halen of wagte tot de nieuwe 2015 kleuren uitkomen
 
ik smeer hem elke rit met wd-40. inspuiten goed met een doek afnemen. dit omdat ik een tyfus hekel heb aan ketting smeer wat overal aan komt te zitten (ik doe dit elke rit omdat dit uiteraard niet het smeermiddel is wat officieel bestemd is voor kettingen)
 
ik smeer hem elke rit met wd-40. inspuiten goed met een doek afnemen. dit omdat ik een tyfus hekel heb aan ketting smeer wat overal aan komt te zitten (ik doe dit elke rit omdat dit uiteraard niet het smeermiddel is wat officieel bestemd is voor kettingen)

Waarom geen scottoiler-achtig systeem erop zetten? Geen smeerboel en scheelt je nog tijd ook. Elke rit je ketting behandelen kost ook tijd. Ik gebruik wd-40 als ontvetter. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan