kawasaki z800

Is wel het plan, ik hoop het volgende te gaan (laten, uiteraard) ontwikkelen:
- Moto2 enkelzijdig, plm € 299,-
- Moto2 dubbelzijdig, plm. € 450 tot € 500
- Big Oval enkelzijdig, vanaf plm € 380,-
Maar dat komt tegen die tijd wel, eerst moeten ze in Italië weer tijd hebben...
 
Is wel het plan, ik hoop het volgende te gaan (laten, uiteraard) ontwikkelen:
- Moto2 enkelzijdig, plm € 299,-
- Moto2 dubbelzijdig, plm. € 450 tot € 500
- Big Oval enkelzijdig, vanaf plm € 380,-
Maar dat komt tegen die tijd wel, eerst moeten ze in Italië weer tijd hebben...
we gaan het allemaal meemaken :)
 
maar wat vind/vond je verder van de rit? :W

Heerlijk gereden, vanavond even rustige weggetjes opgezocht en rustig aan gaan slalommen, merk dat t grip al toeneemt, kantelt makkelijk mee, moet alleen wennen aan koppeling en rem (of ff aanpassen) die waren op me ouwe fiets veel strakker... Gaat helemaal goed komen :P
 
Is wel het plan, ik hoop het volgende te gaan (laten, uiteraard) ontwikkelen:
- Moto2 enkelzijdig, plm € 299,-
- Moto2 dubbelzijdig, plm. € 450 tot € 500
- Big Oval enkelzijdig, vanaf plm € 380,-
Maar dat komt tegen die tijd wel, eerst moeten ze in Italië weer tijd hebben...

Ik ben voor !
We horen het wel als een 3-tal proefpersonen nodig hebt
 
Heerlijk gereden, vanavond even rustige weggetjes opgezocht en rustig aan gaan slalommen, merk dat t grip al toeneemt, kantelt makkelijk mee, moet alleen wennen aan koppeling en rem (of ff aanpassen) die waren op me ouwe fiets veel strakker... Gaat helemaal goed komen :P

Leuk, veel plezier !!
 
Heerlijk gereden, vanavond even rustige weggetjes opgezocht en rustig aan gaan slalommen, merk dat t grip al toeneemt, kantelt makkelijk mee, moet alleen wennen aan koppeling en rem (of ff aanpassen) die waren op me ouwe fiets veel strakker... Gaat helemaal goed komen :P
heb je er al een dikke uitlaat opzitten of gaat dat nog komen? *D
 
heb je er al een dikke uitlaat opzitten of gaat dat nog komen? *D

op het moment is ie nog standaard, eerst even inrijden en dan na de zomer kijken voor de verbouwingen:sowieso uitlaat, taartschep, duozit... maar nog even rondkijken wat t gaat worden qua uitlaat, wie weet komt g&g nog met wat leuke nieuwe opties ;)
 
op het moment is ie nog standaard, eerst even inrijden en dan na de zomer kijken voor de verbouwingen:sowieso uitlaat, taartschep, duozit... maar nog even rondkijken wat t gaat worden qua uitlaat, wie weet komt g&g nog met wat leuke nieuwe opties ;)

de vraag is niet òf, maar wanneer :+
 
Hier is ie dan :]
full



*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan