Bryan Schouten

Ja, dat is zeker het vermelden waard, want jij bent de enige die dit weet.
Er was maar één race, alleen was Albacete 2x achter elkaar, een paar maand geleden en vandaag.
Vorige vrijdag de CEV races in Albacete nog maar eens bekeken. Bryan Schouten rijdt fantastisch en weet zich goed te weren in dat zwaarbevochten kampioenschap, dat is zeer noemenswaard. Hopen dat hij het vol weet te houden. Als hij wint, is dat een unieke prestatie voor een Nederlander en biedt hopelijk opties om volgend jaar de Moto3 in te stappen.
 
dat vind ik nou mooi, die jeugdige openheid van zaken, uitleggen wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet. en de moeite ervoor nemen.
 
dat vind ik nou mooi, die jeugdige openheid van zaken, uitleggen wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet. en de moeite ervoor nemen.
Jeugdig is hij wel, maar dit een heel prettig en professioneel lezend stuk.
Brian is helder in het koppie. :}
 
Ik vond dit al mooi , maar nou de race uitslag nog.

full
 
Raceuitslag 5e en volgens mij ook de snelste raceronde

Inderdaad 5e op 0,88 van P1, net als vorige keer heel close.
Nu staat hij weer 2e in de tussenstand, 3 punten achter nummer 1 en 3 punten voor op nummer 3, sowieso staan de eerste 5 man binnen 11 punten dus alles is nog open, Brian doet het iig super tussen die Spanjaarden !
Scott Deroue deed trouwens dit keer ook mee en werd 11e.
http://www.cevrepsol.com/en/results/results?anyo=2013&type=2&circuito=110&categoria=3&what=1314
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad 5e op 0,88 van P1, net als vorige keer heel close.
Nu staat hij weer 2e in de tussenstand, 3 punten achter nummer 1 en 3 punten voor op nummer 3, sowieso staan de eerste 5 man binnen 11 punten dus alles is nog open, Brian doet het iig super tussen die Spanjaarden !
Scott Deroue deed trouwens dit keer ook mee en werd 11e.
http://www.cevrepsol.com/en/results/results?anyo=2013&type=2&circuito=110&categoria=3&what=1314
Deroue op 20sec gereden door Schouten, en dan zijn er mensen die Deroue volgend jaar al in de GP's willen zien....

Hopen dat Schouten de titel kan pakken, staat goed op het CV.
 
Laatst bewerkt:
Deroue op 20sec gereden door Schouten, en dan zijn er mensen die Deroue volgend jaar al in de GP's willen zien....

Hopen dat Schouten de titel kan pakken, staat goed op het CV.
Deroue wellicht "slechts gastrijder op een onbekend circuit en niet het beste materiaal". :?
 
:^

Onbekend circuit, onbekend kampioenschap... Valt me op dat YonnyHernandez wel vaker negatief is over Deroue.
Natuurlijk was het een nieuw circuit voor hem, maar echt grote talenten passen zich heel snel aan en zijn materiaal was prima. Natuurlijk is het een jongen met potentie, alleen als ik dan lees dat mensen hem volgend jaar als in de GP's willen zien vind ik dat gewoon lachwekkend. Daar is hij totaal niet klaar voor en bijv een Bryan Schouten wel. Deroue moet volgend jaar gewoon in het Spaans kampioenschap gaan rijden, dan hoop ik dat hij zich goed kan ontwikkelen om dan klaar te zijn voor de GP's.
 
Deroue op 20sec gereden door Schouten, en dan zijn er mensen die Deroue volgend jaar al in de GP's willen zien....

Hopen dat Schouten de titel kan pakken, staat goed op het CV.

Ik ben nooit kapot van Deroue geweest ondanks hij het aardig doet in RBR , geef mij Schouten maar ...hoe hij zich staande hield tijdens de TT met hele mooie en constante rondentijden :} :}
 
Natuurlijk was het een nieuw circuit voor hem, maar echt grote talenten passen zich heel snel aan en zijn materiaal was prima. Natuurlijk is het een jongen met potentie, alleen als ik dan lees dat mensen hem volgend jaar als in de GP's willen zien vind ik dat gewoon lachwekkend. Daar is hij totaal niet klaar voor en bijv een Bryan Schouten wel. Deroue moet volgend jaar gewoon in het Spaans kampioenschap gaan rijden, dan hoop ik dat hij zich goed kan ontwikkelen om dan klaar te zijn voor de GP's.

Je heb gewoon gelijk Yonny.
 
Laten we niet vergeten dat Scott Deroue nog maar 17 is en Bryan inmiddels 19. Beiden hebben talent, en gun ze beiden succes !

Wat is dan talent...Melandri won op zn 15e al zn eerste GP... :P

Flauw :P

Ik hoop dat beide jongens de progressie door kunnen zetten en ze ook wat kunnen laten zien in de GP als ze er komen! Alhoewel Derou dit jaar ook tegenviel en gewoon kampioen had moeten kunnen worden....vorig jaar was het een topjaar voor hem in de RBR....als je dan om de titel strijdt ben je wel een serieus talent hoor internationaal gezien....maar de knaken zullen nu ook steeds meer een rol gaan spelen helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan