Bryan Schouten

Sh!t, Schouten heeft zijn motor in de prak gereden bij het ONK - Race of the Champions... Het begon drie ronden voor tijd te regenen, maar er werd geen rode vlag getoond. Jammer
 
1377228_627417613947403_1824885120_n.jpg
 
In de nieuwste Motoplus van deze week staat een prachtig en eerlijk interview met Bryan Schouten, zeker de moeite waar om te lezen!
 
Hoewel Jasper zeker wel iets kan op WK niveau, heeft Bryan (veel) meer talent en is hoop ik de eerste van een nieuwe generatie die op basis van dat talent doorstroomt naar WK-niveau.
 
Geweldig voor Schouten, de Mahindra is zeker niet slecht dit jaar dus ben benieuwd. Eindelijk een GP waardige coureur uit Nederland!
 
Goed nieuws! Die Mahindra's doen het helemaal niet slecht.
Betere keus dan RW als je het mij vraagt. Dat wordt leuk volgend jaar!!!
 
Iwema out, Schouten in!


Wat Iewema doet,maakt mij eigenlijk niks meer uit, er zit iig 1 nederlandse ijzervreter in de moto3...

Iemand die hoge doelen stelt en er niet omheen zit te ouwehoeren, dat wordt iig meer en vaker de moto3 volgen
 
Goed nieuws! Die Mahindra's doen het helemaal niet slecht.
Betere keus dan RW als je het mij vraagt. Dat wordt leuk volgend jaar!!!

Mahindra wilde Bryan graag hebben. Boden hem een contract aan als fabrieksrijder maar dat ketste af vanwege een ruildeal Kent en Sissis. Mahindra heeft vervolgens de nodige toezeggingen gedaan en zijn die ook nagekomen. Super voor Bryan en een hele goede kans om zich verder te ontwikkelen.
 
Mahindra wilde Bryan graag hebben. Boden hem een contract aan als fabrieksrijder maar dat ketste af vanwege een ruildeal Kent en Sissis. Mahindra heeft vervolgens de nodige toezeggingen gedaan en zijn die ook nagekomen. Super voor Bryan en een hele goede kans om zich verder te ontwikkelen.
Heel erg mooi, veel beter dan je inkopen bij RW met een zak geld. In Tonucci heeft hij een goede teamgenoot dus dat is een mooie benchmark voor Schouten, heb er alle vertrouwen in.
 
Ik vind het mooi dat Schouten een Frans team heeft.
Misschien wordt het wel Iwema out, Deroue in. O-)
Hoop het niet, laat Deroue eerst maar een jaar in het Spaans kampioenschap gaan rijden, is een veel hoger niveau en als hij daar goed presteert pas naar de GP.
 
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met het team, CIP is nou niet echt een goed team.... Mahindra zit wat tussen de honda en KTM dit jaar... Honda komt met een KTM-killer volgend jaar, zo zijn de geruchten altans. Het zal niet gemakkelijk worden voor Brain volgend jaar.

Hoe dan ook kijk ik er naar uit!!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij bij CIP ook een zak geld moet meebrengen.

Dat valt wel mee denk ik... Hij is daar op aandringen van Mahindra.

Mahindra wou hem eerst in het fabrieks-team alleen toen kwam A. Sissis in beeld. Toen heeft Mahindra ervoor gezorgd dat hij in het CIP team alsnog op een Mahindra kan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan