Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik ook met mijn sp1, sinds ik mijn schakelpedaal heb versteld. Denk dat ook te maken heeft met hoe 'hard' je opschakelt. Denk als je een ander pedaaltje haalt, van een vfr bijv zodat je 'omgekeerd' schakelt het ook beter gaat. Naar beneden trappen kun je veel harder. Zelf schakel ik als ik echt snel wil wel zonder koppeling, als ik met vol accelereren mn koppeling moet gebruiken voelt het alsof ik minder controle heb omdat ik met links mn handvat niet zo goed vast heb dan wanneer ik zonder koppeling schakel.

Mgoed, ieder zn eigen manier natuurlijk!

het ik heb iets met de sp2 wat me niet helemaal lekker zit....

ik heb soms als ik naar mijn 3de versnelling ga dat ie in een vrije tussen versnelling schiet..
dan moet ik eerst weer naar 2 en dan naar 3 opnieuw en dan pakt ie hem prima.

dit gebeurd alleen tot nu toe als ik zonder koppeling schakel en het is niet altijd, soms maar.
met koppeling heb ik het nog niet mee gemaakt.

hebben meer mensen dit ondervonden met hun versnellingsbakken?

anders vandaag even bellen met de beste vorige eigenaar,
 
nou het is voor mij wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit :)

maar alsnog is het niet heel fijn, ik heb het bij geen andere motor nog gehad.

ik wil het probleem oplossen door die factory pro kit eerst te installeren, en misschien later als ik nog eens geld te veel heb een quickshifter erbij ofzo :+
 
Dat heb ik ook met mijn sp1, sinds ik mijn schakelpedaal heb versteld. Denk dat ook te maken heeft met hoe 'hard' je opschakelt. Denk als je een ander pedaaltje haalt, van een vfr bijv zodat je 'omgekeerd' schakelt het ook beter gaat. Naar beneden trappen kun je veel harder. Zelf schakel ik als ik echt snel wil wel zonder koppeling, als ik met vol accelereren mn koppeling moet gebruiken voelt het alsof ik minder controle heb omdat ik met links mn handvat niet zo goed vast heb dan wanneer ik zonder koppeling schakel.

Mgoed, ieder zn eigen manier natuurlijk!

Zal maar niet gaan trappen op je pookje enig gevoel is wel gewenst... anders kun je straks je schakelvorken ook gaan vervangen...
Maar idd Vfr Pookje werkt verder perfect.
 
Zal maar niet gaan trappen op je pookje enig gevoel is wel gewenst... anders kun je straks je schakelvorken ook gaan vervangen...
Maar idd Vfr Pookje werkt verder perfect.


'hard' wil niet zeggen dat het niet met beleid gaat ;) 'doortrappen' is misschien een beter woord. Bij het opschakelen, vooral als je snel wilt en de koppeling niet gebruikt maak je gewoon eerder de schakelslag net niet volledig en met naar beneden trappen heb je dat gewoon minder.

Nog een witte sp2 gespot trouwens, bij Dalfsen, waar JB1 pas onboard had gefilmd :)
 
'hard' wil niet zeggen dat het niet met beleid gaat ;) 'doortrappen' is misschien een beter woord. Bij het opschakelen, vooral als je snel wilt en de koppeling niet gebruikt maak je gewoon eerder de schakelslag net niet volledig en met naar beneden trappen heb je dat gewoon minder.

Nog een witte sp2 gespot trouwens, bij Dalfsen, waar JB1 pas onboard had gefilmd :)

Diezelfde SP2 gespot op de Dobbe in Zwolle, schijnt hiero in Zwolle te wonen.
 
'hard' wil niet zeggen dat het niet met beleid gaat ;) 'doortrappen' is misschien een beter woord. Bij het opschakelen, vooral als je snel wilt en de koppeling niet gebruikt maak je gewoon eerder de schakelslag net niet volledig en met naar beneden trappen heb je dat gewoon minder.

Nog een witte sp2 gespot trouwens, bij Dalfsen, waar JB1 pas onboard had gefilmd :)

zou je zomaar mij gezien kunnen hebben :W
was opweg naar borger

had een camo rugtas om :X
 
Laatst bewerkt:
heb me VTR maar een paar weekjes VRIJ gegeven ze mag een paar weekjes uitrusten in de schuur -O-

944174_4242773442340_205626749_n.jpg
 
Dat heb ik ook met mijn sp1, sinds ik mijn schakelpedaal heb versteld. Denk dat ook te maken heeft met hoe 'hard' je opschakelt. Denk als je een ander pedaaltje haalt, van een vfr bijv zodat je 'omgekeerd' schakelt het ook beter gaat. Naar beneden trappen kun je veel harder. Zelf schakel ik als ik echt snel wil wel zonder koppeling, als ik met vol accelereren mn koppeling moet gebruiken voelt het alsof ik minder controle heb omdat ik met links mn handvat niet zo goed vast heb dan wanneer ik zonder koppeling schakel.

Mgoed, ieder zn eigen manier natuurlijk!

_O- knijp je zo hard in je clipon? *O*
 
Watzgebeurd in de scuur :$ ? Nou beterschap ouwe stuntert :Y


gevalletje buren overlast kolere kids waren al vanaf 9 uur s'avonds niks anders als aan het stampen op de muren en vloer

na een paar biertjes was ik het ongeveer zat om kwart voor 11

toen keertje op de muur terug gebonkt en vriendelijk geroepen of ze der onderhand eens mee op konden houden anders kwam ik wel ff helpen als die ouders der jong niet wa stiller konden houden

moet zeggen het was gelijk helemaal stil zelfs nu nog hoor ze helemaal niet meer

maar volgende keer beter ff een hamer gebruiken of gewoon gelijk aan de deur gaan

heb nu waarschijnlijk me pols gebroken _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan