Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeau. Effe 150km weggereden... Taxandria route. In de driehoek Breda, Eindhoven, Antwerpen zo'n beetje...

Prima weer. Lekker vegen...
 
De 2-pitter toch nog maar even startklaar gezet, morgen nog even naar Assen voor de BSB.
 
De 2-pitter toch nog maar even startklaar gezet, morgen nog even naar Assen voor de BSB.


mijne staat ook startklaar

maar of het er morgen van komt om te rijden is nie zeker vrouwke wil morgen ff naar de rommelmarkt en s'middags heb ik de verjaardag van me kleindochter -O- -O-
 
Ik ben er ook lekker op uit gegaan, ff naar de Maasvlakte geweest. Wilde 'm ff helemaal open gooien (nog niet eerder getest), kwam nog maar tot 255 op de teller, toen moest het gas er weer vanaf omdat een paar vrachtwagens ineens heul snel dichterbij kwamen :P :]

Was iig weer heerlijk vertoeven :]
 
Laatst bewerkt:
@jb1, ff een vraagie uit nieuwschierigheid, heb jij die jawa634 gekocht die op motorshopper aangeboden wordt? Ik heb namelijk ook interesse in dat ding

hahaha net sms contact gehad met de verkoper.
hij is wel eerlijk heb hem 150/160!!!!! geboden maar je was al komen kijken helemaal uit arnhem

succes woensdag man:W

(en als je hem toch niet wilt hebben weet ik wel iemand)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook lekker op uit gegaan, ff naar de Maasvlakte geweest. Wilde 'm ff helemaal open gooien (nog niet eerder getest), kwam nog maar tot 255 op de teller, toen moest het gas er weer vanaf omdat een paar vrachtwagens ineens heul snel dichterbij kwamen :P :]

Was iig weer heerlijk vertoeven :]
Ik heb de teller 1x op 294 gehad toen het gas dicht moest en das best snel zeg maar.... :/
 
Ik heb de teller 1x op 294 gehad toen het gas dicht moest en das best snel zeg maar.... :/

Ik op 296 op de autobahn, maar de teller zal wel wat positief zijn :9

@jb1, ff een vraagie uit nieuwschierigheid, heb jij die jawa634 gekocht die op motorshopper aangeboden wordt? Ik heb namelijk ook interesse in dat ding

hahaha net sms contact gehad met de verkoper.
hij is wel eerlijk heb hem 150/160!!!!! geboden maar je was al komen kijken helemaal uit arnhem

succes woensdag man:W

(en als je hem toch niet wilt hebben weet ik wel iemand)

Jaa, die heb ik gekocht!
Ga ik weer lopend maken en goed toonbaar en dan gaat ie de deur ook weer uit denk ik.
Als student toch een beetje kunnen hobbyen en beetje geld verdienen met wat je leuk vind om te doen!

Ja ik was vanuit Arnhem helemaal met het OV gegaan enzo, wat een gekut is dat :')
Mja, woensdag lekker met 't busje dat ding ophalen :)
 
Ik op 296 op de autobahn, maar de teller zal wel wat positief zijn :9Jaa, die heb ik gekocht!
Ga ik weer lopend maken en goed toonbaar en dan gaat ie de deur ook weer uit denk ik.
Als student toch een beetje kunnen hobbyen en beetje geld verdienen met wat je leuk vind om te doen!

Ja ik was vanuit Arnhem helemaal met het OV gegaan enzo, wat een gekut is dat :')
Mja, woensdag lekker met 't busje dat ding ophalen :)

Ik met mijn SP ook is 298, tot er een of andere gek met een bussie het nodig vond om met 130 naar links te komen :X
 
Vraagje: ik zou graag beide koplampen dimlicht willen hebben, is dat een beetje te doen voor een amateur ?
 
Vraagje: ik zou graag beide koplampen dimlicht willen hebben, is dat een beetje te doen voor een amateur ?
Licht er aan hoe goed je het wilt doen. Groot licht naar beneden bijstellen is makkelijk. Andere koplamp unit er in zetten vanuit Engeland is meer werk. Vond 1 lamp wennen maar vind 2 er nu ouderwets uit zien.
 
Hoe doe je dat licht naar beneden bijstellen? Moet je iets buigen daarvoor (beugeltje)?

Ik wil het nl ook nog eens doen, maar zat aan zo'n dimmer te denken om ertussen te doen om het groot licht te kunnen dimmen...
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je dat licht naar beneden bijstellen? Moet je iets buigen daarvoor (beugeltje)?

Ik wil het nl ook nog eens doen, maar zat aan zo'n dimmer te denken om ertussen te doen om het groot licht te kunnen dimmen...
nee niks buigen

koplampunit zit vast aan bovenkuip zonder beugels...

er moet ergens een knopje zitten die verstelbaar is, weet even uit mijn hoofd niet waar hij precies zit
 
Ok thanx, ga ik binnenkort ff kijken... :)

Zojuist ff een setje preload adjusters gefixt, voor 12,30 incl verzenden kan je niet tobben :P
full
 
Ze hadden er ook voor 6 pond incl verzenden, maar uiteraard in de kleur die ik niet wil hebben (rood, goud of blauw)...

Dit is mijn presentje voor de komende tijd, de grote verbouwing komt er aan, dus..... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan