Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een foto van een Z1800 is dat ook goed. Zag hem op de Isle of man met een noodgang voorbij scheuren en moest er een foto van maken. Is helemaal zelfbouw.
full
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaa, wat een ding hè, ik heb pasgeleden de "Motorcycle Mechanics" gekocht waar'ie instaat. Kerel bouwde al jaren allerlei 2 takt multicilinders van Kawa, dit is de eerste 4 takter die hij bouwt !

PS zet ff [*imgatt] in je bericht, zonder *, dan kan iedereen de foto gelijk zien.
 
Hier een foto van een Z1800 is dat ook goed. Zag hem op de Isle of man met een noodgang voorbij scheuren en moest er een foto van maken. Is helemaal zelfbouw.

Kan iemand mij even uitleggen wat ik hier zie? een V8 blok, opgebouwd uit twee 900cc blokken?
 
Ik zag op marktplaats een blauwe z1000 te koop staan (Attachment bijgevoegd). Voor nederland was ie er alleen toch in groen, oranje en zwart? Was deze voor origine voor een ander continent bestemd

PS ik ga verkoper niet met deze vraag lastig vallen

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/36732/ad5ec1452ceb0871f0fa52a0e6cf74e1 (blauwz1000.jpg)​
 
Jaaaaaaa, wat een ding hè, ik heb pasgeleden de "Motorcycle Mechanics" gekocht waar'ie instaat. Kerel bouwde al jaren allerlei 2 takt multicilinders van Kawa, dit is de eerste 4 takter die hij bouwt !

PS zet ff [*imgatt] in je bericht, zonder *, dan kan iedereen de foto gelijk zien.

http://www.pertijn.freeler.nl/images/strtfghtrs/Strtfghtr2_.JPG (Deze) en http://www.pertijn.freeler.nl/images/strtfghtrs/Strtfghtr3_.JPG (deze?)
 
Reed vanavond/eind van de middag een vreselijk gave Z1000 uit de 70-er jaren ( zoals de Big Zed ) bij de Tattooshop voorlangs terwijl ik buiten stond. Ik fluiten en zwaaien om de aandcht van die gozer te trekken en hij stopte vlak voor me omdat het verkeerslicht op rood stond. Snel naar hem toe gelopen en een compliment gemaakt over die gave fiets. Was zwart met "open" letters KAWASAKI langs de onderkant van z'n tank. Er zat een GSX voorvork en achterbrug in ( lekker lage voorvork ), een vette uitlaat ( weet het merk niet ) met zo'n mooie 4-cilinder in lijn huil.

Hij had wat haast en ik heb hem gevraagd om een keertje langs te komen, zodat ik een foto kan nemen en wat beter kan kijken.

Ik heb hem ook gezegd de motor in te schrijven voor de Street or Track show in de Veemarkthallen in Utrecht ! Hoort zo'n fiets zeker thuis !!! :} :}
 
Hierbij mijn Z1000-A2 uit '78, bijna helemaal zelf gemaakt metname zuigers, caburatie,frame,zadel,spuitwerk,kabelboom plus verlichting,ontsteking en uitlaat.
Wielen en voorvork heb ik niet aangeraakt geloof ik ????? weet niet zeker....
full
 
Hierbij mijn Z1000-A2 uit '78, bijna helemaal zelf gemaakt metname zuigers, caburatie,frame,zadel,spuitwerk,kabelboom plus verlichting,ontsteking en uitlaat.
Wielen en voorvork heb ik niet aangeraakt geloof ik ????? weet niet zeker....
(Afbeelding)
Ze kunnen lullen wat ze willen, dit blíjven toch de mooiste fietsen !!!!!!!!!!!!!!!! :} :} :}
jaja, zal vast wel een hoop jeugdsentiment zijn, maar tóch !!!!!!!!!!!!!
 
In mijn ogen dé mooiste motor van het moment, en ben ook zelf aan het kijken of ik het financieel redt er een te kopen... Moet nog even geduld hebben, maar die Z1000 komt er! })

full
 
Ik heb ook een z1000 gekocht oranje .die uitlaat is heeel mooi ik ben van plan 2 dempers van akrapovic er op te zetten. moet je bij een 4in1 de motor nog aan passen ?? groetjes Ray.
 
Kan iemand even kijken naar de kleuren van de draden in de stekker aan de kilometerteller? Graag de volgorde van de kleuren.
 
Ik heb ook een z1000 gekocht oranje .die uitlaat is heeel mooi ik ben van plan 2 dempers van akrapovic er op te zetten. moet je bij een 4in1 de motor nog aan passen ?? groetjes Ray.

Nee je hoeft bij een 4in1 niks aan te passen. Ik heb een compleet systeem van akra op mij fiets en niks aangepast. Met het systeem loopt hij wel veel mooier en ook veel meer vermogen\koppel in het midden gebied. Voor jou informatie als je 2 dempers monteerd zal je zien dat je kleur verschil krijgt. Goud orgineel en metaal van de akra dempers, daarom heb ik een 4in1 systeem gemonteerd en ook omdat ik het mooier vand staan.
 
IK las dat jij je motor bij goedhart hebt gekocht ,ik heb heb hem er ook bestelt krijg hem in jan 2004 dus nog even wachten.
ik had een R1 mod 2002 dus ik ben heel benieuwt hoe de Z1000 rijdt!!!!
ik heb ook gelijk z,n kenteken plaat houder bestelt,en een monozitje.
heb jij je akra bij goedhart gekocht?
:]
 
IK las dat jij je motor bij goedhart hebt gekocht ,ik heb heb hem er ook bestelt krijg hem in jan 2004 dus nog even wachten.
ik had een R1 mod 2002 dus ik ben heel benieuwt hoe de Z1000 rijdt!!!!
ik heb ook gelijk z,n kenteken plaat houder bestelt,en een monozitje.
heb jij je akra bij goedhart gekocht?
:]

Ja ik heb de Akra bij goedhart gekocht, had wel een levertijd van ongeveer 5 tot 8 weken. Maar je kan de demper nu ook bij Arie Molenaar kopen, dus je moet maar kijken. Wel heb ik gehoord dat de injektie van het 2004 is aangepast wat dat oplevert weet ik niet en dat de groene niet meer leverbaar als 2004 model. Alleen zwart, rood en oranje.
 
43930


Dit is geen Z1000 maar wel een hele mooie R6 uit mei 2003, die ik graag wil ruilen tegen een Z1000 ( het nieuwe model ) Waarom ??????????? omdat ik eigenlijk alleen maar in de stad rond tuf en soms een lange rit maak naar bv duitsland.
Heb je interssen in deze zeer mooie fiets met veel extra's reageer of stuur mij een email naar : tomba@planet.nl :}
 
de groene 2004 z1000 is er alleen in de USA leverbaar!!!!!!!!!!!!!!!!
dus niet in europa........ :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan