Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben gisteren voor de 1ste service beurt geweest.
Heb gelijk een ander plaathouder besteld van Ermax
Zal wel ff duren voor ik hem heb....ze wisten nog niet of hij al in t rood te leveren was....hoor ik Dinsdag .
 
jij bedoelt deze z muis:
full

ben ik ook nog over aant twijfelen geweest
vind 'm :9~
 
foto zal niet voor vandaag zijn,shop was nie open :(
hoe bevalt de spiegel je gixxieray,hindert hij niet..??
 
foto zal niet voor vandaag zijn,shop was nie open :(
hoe bevalt de spiegel je gixxieray,hindert hij niet..??

die spiegel bevalt me best Z-crew,ik zie er meer in dan die originele en ook wat ik er nog meer op heb gehad. je kijkt nu onder je arm door ipv tegen je arm aan ;)
moest wel t gat uitboren tot m8 voordat ie paste, en dan zeggen ze bij safe, ja meneer die past opzeker zo erop :(

full
 
ik heb vandaag ff lekker :] en dan dat geluid uit die akra,s
niet te weerstaan. :9~
(gixxieray bij welke safe heb je ze gekocht die spiegels.??)
 
heb er maar 1 opgezet 550 Ray die ander kijk ik toch niet in ;)

heb m bij safe zoetermeer gekocht(komt van de week trouwens n hele mooie opgemaakte z1000 te staan daar dus als je in de buurt bent.....)
 
ook nog n piccie

heb nu ook n spiegel aan t stuur,ziet er wel aaridig uit vind ik ;)

(Afbeelding)

hmmmmm Ik vind het niet echt onwijs mooi staan (beetje blote billen gezicht voor je zonder spiegel). Misschien ff wennen. Maar aan de andere kant als je nu meer ziet wat er achter je gebeurt dan moet ik misschien maar concessies doen. Kortom weer eens een reden om naar Safe in mijn dorp te gaan ;)
 
Ben gisteren voor de 1ste service beurt geweest.
Heb gelijk een ander plaathouder besteld van Ermax
Zal wel ff duren voor ik hem heb....ze wisten nog niet of hij al in t rood te leveren was....hoor ik Dinsdag .

Ja is leverbaar in het rood. :}
Vandaag telefoontje gehad.
2 tot 3 weken levertijd.
deze dus. :9~
full
 
Zolder op???Ben blij dat die van mij in de schuur staat. :+
Dat is 2 trappen man!!!!!! dat red ik niet hoor. :) :+
 
Hmmm rijden op circuit met mijn Z lijkt mij ook wel een keer :9 . Moet je ver van te voren opgeven? Alleen als je hem op zijn wang legt, dan is dat toch niet verzekerd?

Wordt wel een dure aangelegenheid indien mijn aanname klopt.

Ps ligt het aan mijn pc of start de vorige bladzijde moeizaam op :?
 
Nee in principe ben je dus niet verzekerd.
Misschien als je met de beginners mee rijd dat er weinig kan gebeuren maar daar vertrouw ik niet op.
Ik ken mijn grenzen wel op de motor :+ alhoewel??? :+ maar ben niet zo zeker van een ander op het circuit.
Rijden ze je onderuit ben je mooi t haasje.
Dat je zelf onderuit gaat heb je enigzins zelf in de hand,of niet,het is maar hoe je dat bekijkt.
Hij is me te kostbaar om in de prak te rijden.


Mijn vrouw vermoord me....denk ik. :+
 
ach n Z1000 weegt niet veel dus de zolder zit je zo ;)

maar je kan je wel verzekeren als je zegt dat t n vervolgopleiding is :+ maar ik doe t nu al n paar jaar en met dat vallen valt t wel mee hoor. ik voel me veiliger op t circuit als op de openbare weg........
 
een vraagje.wordt in nederland de Z1000 geleverd met een duo afdek cover.in belgie nl nie ;) .en kan ik in nederland er aan geraken ,en waar groeten van een belgische collega
 
een vraagje.wordt in nederland de Z1000 geleverd met een duo afdek cover.in belgie nl nie ;) .en kan ik in nederland er aan geraken ,en waar groeten van een belgische collega


In nederland moet je hem gewoon bijbestellen. Kosten bedroegen volgens mij circa 92à104 euro. (ik kreeg kapje er onder andere bij na afdingen :X ) Is overigens dezelfde als de ZX6
 
Anders koopt niemand een suzuki??? ;) :+
ja haha zal dat t zijn? ;) heb jarenlang GSX-R gereden en was dus wel n tegenvaller dat ik t kapje zelf moest betalen, en ook nog eens 3maanden op moest wachten!! :?
ben vd week ook ff bij safe wezen kijken want er zou n mooie Z1000 staan ;( wat n lelijk ding was dat nu toch. blijft ook n boutzaak dat safe :(
 
Safe Zoetermeer?
Motoport Uithoorn heeft een oranje staan met 4 in 1 uitlaat en opgebouwd met Ermax delen
Best wel mooie fiets met die ermax parts

Btw??? nog iemand gereden vandaag?ik 120 kms
Man wat gaat die machine :9~ ....echt een genot om te "rijden" :]
 
Laatst bewerkt:
laat iets weten als het gelukt is brinz.. :z
Bij deze dan....het is gelukt! ;)
Alleen ging het minder soepel als hierboven beschreven. Bij mij loopt een erg dikke kabel van het alarm in de kont van het van de motor, hierdoor werd het wat propperig voor het achterlicht. Maar het zit weer. Alleen de kentekenplaat nog terug en de knippers richten en dan is het echt fraai, al zeg ik het zelf. Zal proberen een piccie te maken.....
 
wat fijn voor je brinz,posten maar die piccies.ik ben vandaag ook nog leuk gaan :] ,mn nieuw achterbandje begint al aardig ingerede te worden.. :9~
 
heb zaterdag nog ff gereden :] tjonge wat is t toch leuk om lekker weer n wheely te trekken en makkelijk ook haha.
ja Safe Zoetermeer stond er 1, stond ook nog n suzuki sv1000 en die was wel mooi maar die kawa leek wel n ouwe lullen ding met al dat plastic enzo :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan