Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Wil er nog iemand met een Z1000 kijken wat de kleuren van de draden van de teller zijn? Of misschien mag ik even bij iemand langskomen om even te kijken? Dan kan ik tenminste mijn Digi aansluiten.
 
Voor mij is er maar 1 kleur voor de Z1000, en dat is groen. Maar dat terzijde. Wie heeft er ervaring met de Akra's? Ik denk zelf aan de slip-on versie, maar ook is Bos een optie.......iemand de Mig X4 dempers al in het echt gehoord?
De alu versie ziet er netjes uit, maar met zo'n 1300 euro niet echt goedkoop.
Wat kosten de akra's?
 
ik heb zelf de slipon dempers besteld,
over het heletoeren berijk heb je dan meer vermogen en natuurlijk een super geluid.99db(org 92,5db) ik sprak laatst een jongen de had een twobrother uitlaat er op zag er ook mooi uit ,maar de afwerking van de akra,s is toch velemaalen beter....
 
Laatst bewerkt:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de Akra's je gaan kosten en waar je ze hebt besteld?
 
Die Akra's zijn inderdaad best duur, in vergelijking met sommige andere uitlaten. Maar de afwerking is écht top. Als je alleen al de kwaliteit van het laswerk ziet.... :9~ :9~

En dan het geluidje......

Ik vind overigens de titanium de mooiste.....
 
ze zijn 975 euro voor een set van 2 dempers carbon of titanium maakt niet uit,
de link pipe is van rvs en de demper is compleet van titanium dus ook het binewerk!! je kan je uitlaat gewoon bij je dealer bstellen .
zie foto attachment.

Bijlage: exhaust.jpg
 
Sorry.................kon het niet laten..........

en een mooi kontje dacht ik zo :9~



Bijlage: pdr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb vadaag de Z750 in het echt zien staan bij motorport.
Vind het uiterlijk van die toch wel een heel stuk mooie dan de z1000..
 
Iets anders, maar toch een Z1000 (type J uit 1982).

MF_Z1000_1.jpg


Is in goede staat, alleen moet ik er in het voorjaar waarschijnlijk een andere uitlaat (4-1 Marshall) opzetten.
 
Op veel verzoek: mijn Z1000, in de enige echt goede kleur: 2003 zwart. Die van 2004 lijkt nergens meer op. Bijna al het rood is verdwenen. Opties: ruitje, Laser Doutechs, knipperlichten, engine covers en achterspatbord eraf.

Bijlage: kawa02k.jpg
 
Voor mij is de nieuwe zwarte eigenlijk zoals ik hem vorig jaar al graag gezien had.........ik kon me niet over die rooie buddy heenzetten.
Dus werd het een groene. Achteraf gezien de mooiste in mijn ogen. Maar smaken verschillen he.
Hoe klinken de Duo-techs? Ik ga volgend seizoen ook de dempers vervangen alleen weet ik nog niet door wat...werkt het Duo-karakter (het 2 in 1 verhaal) goed? :)
 
Op veel verzoek: mijn Z1000, in de enige echt goede kleur: 2003 zwart. Die van 2004 lijkt nergens meer op. Bijna al het rood is verdwenen. Opties: ruitje, Laser Doutechs, knipperlichten, engine covers en achterspatbord eraf.


Hi
Welk merk ruitje heb je?en waar gekocht?
En waar heb je die nummerplaathouder vandaan?
ik krijg mijn rode model 2004 volgende week...vandaar
 
Bij goedhart motoren in bodegraven.kan je z,n kentekenplaat houder kopen ik heb hem daar ook vandaan.
krijg m,n Z1000 15 jan 2004 dus ik moet nog even wachten met om bouwen.. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan