Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje (staat ook wel bij ervaringen met nieuwe Z750, maar hier komen misschien meer ervaringsdeskundigen)

kan ik die stickers op de tank er gewoon met de föhn afhalen?

wat dat betreft: hebben jullie dan ook de sticker op de kettingbeschermer verwijderd ?

en nog een vraag: er zit een klein spatbordje boven het wiel, zou je dat ook op een of andere manier kunnen verlengen?
Ik ben niet bang voor een natte rug, maar ook steenslag heeft op die manier kans om de onderkant te beschadigen, en dat zie je natuurlijk, want de taartschep is verwijderd !

alvast bedankt
 
vraagje (staat ook wel bij ervaringen met nieuwe Z750, maar hier komen misschien meer ervaringsdeskundigen)

kan ik die stickers op de tank er gewoon met de föhn afhalen?

wat dat betreft: hebben jullie dan ook de sticker op de kettingbeschermer verwijderd ?

en nog een vraag: er zit een klein spatbordje boven het wiel, zou je dat ook op een of andere manier kunnen verlengen?
Ik ben niet bang voor een natte rug, maar ook steenslag heeft op die manier kans om de onderkant te beschadigen, en dat zie je natuurlijk, want de taartschep is verwijderd !

alvast bedankt

Zie t Z750 topic ;)
 
Mannen (en vrouwen),

ik heb vandaag op een Z1000 gereden en ben helemaal om, WAT EEN FIETS!

heb zelf een R6 en qua vermogen kan ik me niet voorstellen dat een 750 dat enigzins compenseert, maar die 1000!!!

dus volgend voorjaar gaat Marco merkenwissel doen, vrees ik!
 
Mannen (en vrouwen),

ik heb vandaag op een Z1000 gereden en ben helemaal om, WAT EEN FIETS!

heb zelf een R6 en qua vermogen kan ik me niet voorstellen dat een 750 dat enigzins compenseert, maar die 1000!!!

dus volgend voorjaar gaat Marco merkenwissel doen, vrees ik!

Merkenwissels vrezen wij niet :+

Schijnt dat Yamaha volgend jaar ook met een naked 1000 komt met huidige 2004 R1 blok.

Previeuw stond in motormagazine van de knmv

Een naked met 184 pk.......... :o
 
Ben gister gevallen...... :(
Niet met de Z, maar met de nagelnieuwe CBF600 ABS van mn vriendin. :o
Ik rij hier op een dijkje in de buurt, waar ik plots een bord zie: Doodlopend.
Maar op dat zelfde punt is er gewoon een weggetje naar rechts, zo'n beetje overhaaks bochtje.
Ik rem, stuur stapvoets rijdend naar rechts en ineens lig ik.
Ik snap er nog steeds geen reet van. Vanmiddag even teruggeweest naar plaats- delict, maar geen direkte aanleiding kunnen bedenken voor de val.
Het zal wel weer in de papieren lopen, er is niet veel kapot, maar wel dure dingen vrees ik. Demper, remhandle, spiegel en lakschade aan de topkuip.
Enfin, morgen komt de taxateur. We zullen zien.
 
Ben gister gevallen...... :(
Niet met de Z, maar met de nagelnieuwe CBF600 ABS van mn vriendin. :o
Ik rij hier op een dijkje in de buurt, waar ik plots een bord zie: Doodlopend.
Maar op dat zelfde punt is er gewoon een weggetje naar rechts, zo'n beetje overhaaks bochtje.
Ik rem, stuur stapvoets rijdend naar rechts en ineens lig ik.
Ik snap er nog steeds geen reet van. Vanmiddag even teruggeweest naar plaats- delict, maar geen direkte aanleiding kunnen bedenken voor de val.
Het zal wel weer in de papieren lopen, er is niet veel kapot, maar wel dure dingen vrees ik. Demper, remhandle, spiegel en lakschade aan de topkuip.
Enfin, morgen komt de taxateur. We zullen zien.


Het schijnt dat er meer vallen met dat type motor.....waarschijnlijk door de ABS naar verluid....zou er eens naar informeren ..of rondneuzen hier op MF.

Zonde man |( da's balen B| ...maar gelukkig niet met je Ztje ..alles verder goed met jezelf?
 
Het schijnt dat er meer vallen met dat type motor.....waarschijnlijk door de ABS naar verluid....zou er eens naar informeren ..of rondneuzen hier op MF.

Zonde man |( da's balen B| ...maar gelukkig niet met je Ztje ..alles verder goed met jezelf?
Hmmmmm.......het ABS is toch echt niet aktief geweest, in de verste verte niet zelfs. Ik zelf heb niets, het ging zo langzaam dat ik eigenlijk de tijd had er af te "springen". Ik maakte wel een buiteling in het gras/berm, (in stijl afgerond met een drievoudige Rietberger) maar verder geen schram ofzo.
't is alleen zo'n domper he. In 14 jaar niets gehad, en dan zoiets stoms.
13 juli hebben we ( mn vriendin en ik) een rijvaardigheidstraining, aangeboden door Honda. Niet naar aanleiding van dit gebeuren, maar gewoon bij aanschaf van een CBF gekregen. Ik zal er vast iets opsteken.........
 
Hmmmmm.......het ABS is toch echt niet aktief geweest, in de verste verte niet zelfs. Ik zelf heb niets, het ging zo langzaam dat ik eigenlijk de tijd had er af te "springen". Ik maakte wel een buiteling in het gras/berm, (in stijl afgerond met een drievoudige Rietberger) maar verder geen schram ofzo.
't is alleen zo'n domper he. In 14 jaar niets gehad, en dan zoiets stoms.
13 juli hebben we ( mn vriendin en ik) een rijvaardigheidstraining, aangeboden door Honda. Niet naar aanleiding van dit gebeuren, maar gewoon bij aanschaf van een CBF gekregen. Ik zal er vast iets opsteken.........

Ja klote zoiets.....14 jaar schade vrij??? whooow. :}

En een dikke 10 voor de afsprong. :} :} :}

:+

zolang je het zelf er maar zonder kleerscheuren vanaf brengt....is klote maar schade is te repareren...een gebroken nek niet
 
Het zal wel weer in de papieren lopen, er is niet veel kapot, maar wel dure dingen vrees ik. Demper, remhandle, spiegel en lakschade aan de topkuip.
Enfin, morgen komt de taxateur. We zullen zien.
Het loopt inderdaad in de papieren...zomaar bijna 1900 euro.
Maar ja, uitlaatdempertje: 600,- alstublieft. Stukje topkuip: 250,-.
Zo loopt het rap op....Er wordt gelukkig niets gespoten, alles wordt vervangen.
En als alles mee zit is ie deze week nog klaar. :)
 
Het loopt inderdaad in de papieren...zomaar bijna 1900 euro.
Maar ja, uitlaatdempertje: 600,- alstublieft. Stukje topkuip: 250,-.
Zo loopt het rap op....Er wordt gelukkig niets gespoten, alles wordt vervangen.
En als alles mee zit is ie deze week nog klaar. :)

Motoport Goes :} of.....

Ben ook weer gevallen :( Nu was het de 14e prijs. Kuiltje niet gezien en met een gangetje of 24 km per uur lag ik naast mijn fiets. Helaasd geen leren pak aan dus ik heb wat schaafwonden hier en daar. schade aan fiets shifter kapot, stuur iets krom en mijn zadel geschaafd. Dit alles gebeurde met racefiets overigens ;) (loopt verhoudingsgewijs ook in de papieren, dat wel)
 
Motoport Goes :} of.....

Ben ook weer gevallen :( Nu was het de 14e prijs. Kuiltje niet gezien en met een gangetje of 24 km per uur lag ik naast mijn fiets. Helaasd geen leren pak aan dus ik heb wat schaafwonden hier en daar. schade aan fiets shifter kapot, stuur iets krom en mijn zadel geschaafd. Dit alles gebeurde met racefiets overigens ;) (loopt verhoudingsgewijs ook in de papieren, dat wel)


MAN................ zit dit te lezen....en ik denk....nee he......pffffffffffff gelukkig (zover je van gelukkig kan spreken) niet met de motor.

Sterket met de fiets en met de schaafwonden.
En de volgende keer wel je leren pakkie aan.

Ben je wel in staat om Zondag te verschijnen???
 
Ben je wel in staat om Zondag te verschijnen???

Tuurlijk. met lekker weer (lees: droog weer) ben ik van de partij. Schaafwonden zijn niet zo extreem. Grotendeels gleed ik door het gras waardoor lichamelijke schade vrij beperkt bleef. Meer pijn (spieren enzo) dan valpartij met motor. Zo meteen ff nr fietsenreparateur om ff te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik kijk erg uit nr Zondag :P (lekker poser-spul bekijken) Ik reserveer alvast een positie achter een rijder met vervanginsdempers (zijn er genoeg) :9
 
wat doen jullie allemaal eigenlijk met die originele dempers? :?
als ik dit topic helemaal lees (en dat heb ik gedaan) moeten er nogal wat in schuren, garages en zolders over zijn.

maw: passen die ook onder een Z750 ?? ;) 8-)
 
Al mijn originele spul staat of ligt hoog en droog op zolder.
Als ik hen inruil maak ik hem weer origineel.
De dealer heeft hem liever origineel....verkoopt weer beter.

de originele Z1000 zullen best onder een Z750 passen .
Moet je wel ff een bochtensetje erbij doen.

weet alleeen niet of hij er beter mee loopt. :?
Vind die pijp onder de Z750 best wel mooi ... om te zien en om te horen. :}
 
Als ik hen inruil maak ik hem weer origineel.
De dealer heeft hem liever origineel....verkoopt weer beter.

de originele Z1000 zullen best onder een Z750 passen .
Moet je wel ff een bochtensetje erbij doen.
... en dan verkoopt z1000 muis zijn Remus aan Maestro :+

Ik heb een originele linkerpijp en spruitstuk in de "reserve" dankzij Meandick :} Kan ik ook eens linksom vallen :( (liggen nu in schuur maar verhuizen in de winter naar Zolder, lekkâh droog )
 
... en dan verkoopt z1000 muis zijn Remus aan Maestro :+

Ik heb een originele linkerpijp en spruitstuk in de "reserve" dankzij Meandick :} Kan ik ook eens linksom vallen :( (liggen nu in schuur maar verhuizen in de winter naar Zolder, lekkâh droog )


LMAO.. :} :} :} :} ....je bent de eerste aan wie ik zal denken...bij deze ;)

Maar voorlopig rij ik nog wel ff rond op deze magnifieke fiets. :+
 
Vind die pijp onder de Z750 best wel mooi ... om te zien en om te horen. :}
lijkt wel erg op jouw origineel he ?
full


is de mijne nu toch wel mooier...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan