Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Heeft iemand hier een idee waar je dat pinnetje wat je rempomp ingaat en dat cilindertje wat daarvan aan je hendel zit kan halen?
Heb een rempomp gekocht en de ex eigenaar beweert t kwijt te zijn en kan t nergens vinden. Lijkt wel onderdeel van de pomp :(.
Is de radiale pomp van brembo van (alle modellen) de Factory iig.
Thnx:D

Misschien hier?
voorwielrempomp | RSV4 Factory - SBK Racing | Technische tekeningen | Aprilia Parts
of hier?
Home | Aprilia Parts
 
iemand intresse in z.g.a.n Abm synto rem/koppelings handels zwart korte versie
 
Laatst bewerkt:
Hallo rsv4 rijders, wil vragen of er hier eigenaren van deze machine zijn die ervoor op een zware V Twin (vtr rsv Ducati) hebben gereden.
4cil in lijn vind ik niet zo leuk, maar een V4 kan nog een andere ervaring geven.
wat ik doe met een 4cil bij normaal gebruik is in zn 6e 80 rijden omdat het blok het toelaat en ie nog gewoon soepel oppakt dan.
mn 1000cc twin laat dat niet toe en rijd beter in zn 4e bij 80 ie dwingt je zeg maar sportiever te rijden.
hoe ervaren jullie dat verschil? want een V4 zal waarschijnlijk ook soepeler lopen dan een twin
heb op een hayabusa gereden(puur voor ervaring van zware 4 in lijn) maar dat motorkarakter staat me niet aan, 4 in lijn is veel te soepel allemaal
snap dat proefrijden het beste is, maar ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen van ex V Twin motorrijder's.
 
Laatst bewerkt:
Hallo rsv4 rijders, wil vragen of er hier eigenaren van deze machine zijn die ervoor op een zware V Twin (vtr rsv Ducati) hebben gereden.
4cil in lijn vind ik niet zo leuk, maar een V4 kan nog een andere ervaring geven.
wat ik doe met een 4cil bij normaal gebruik is in zn 6e 80 rijden omdat het blok het toelaat en ie nog gewoon soepel oppakt dan.
mn 1000cc twin laat dat niet toe en rijd beter in zn 4e bij 80 ie dwingt je zeg maar sportiever te rijden.
hoe ervaren jullie dat verschil? want een V4 zal waarschijnlijk ook soepeler lopen dan een twin
heb op een hayabusa gereden(puur voor ervaring van zware 4 in lijn) maar dat motorkarakter staat me niet aan, 4 in lijn is veel te soepel allemaal
snap dat proefrijden het beste is, maar ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen van ex V Twin motorrijder's.


Ik heb nog steeds een. 1198 naast de rsv4 en hiervoor ook nog een race 1198. Twin rijden is totaal anders dan de Rsv. Zeker voor op straat is de zware ducati twin een compromisloze fiets, Rijdt pas lekker bij flink doorknallen. In lage toeren bokkig. Wat wel verslavend is, is het sleurende koppel, van bocht naar bocht knallen met bottempower is geweldig! Op de snelweg is het wat minder leuk daarintegen. Owja en erg veel schakelen, minder toeren draaien.

De Rsv4 heeft een beetje het beste van twee werelden. Flink koppel maar ook het eindschot van een 4 cyl. Qua rideabillity zeker de betere keus, maar daarmee ook wel een beetje allemansvriend.

Voor de ducs heb ik ZX10R (en) gereden, maar de twin en v4 geven me toch meer rijplezier...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor antwoord verwachte al dat ie soepeler zou lopen idd.
Als je dijkweggetjes en haarspeldbochtjes zou gaan rijden welke motor heeft dan je voorkeur?
In je antwoord lijkt het namelijk dat je het er meer over hebt dat je Duc zo geweldig is, en je rsv4 ook wel leuk is :P
Heb de vermogensgrafiek wel eens van een rsv4 gezien en het is gewoon een beest, zoals je zei koppel en pks in overvloed.
maar soepel vermogen vind ik niet zo leuk, zelfs een busa niet waar ik eens op mocht rijden.
ik vermoed dat de rsv4 bij 80km prima in zn 6e te rijden is, terwijl je duc van ellende uit zou willen vallen en pas lekker rijd in 4e of minder.
ja kan zeggen dat moet je niet doen maar op openbare weg doe je dat vanzelf bij normaal gebruik, of je moet je rijbewijs elke maand kwijt willen zijn. :(
 
Bedankt voor antwoord verwachte al dat ie soepeler zou lopen idd.
Als je dijkweggetjes en haarspeldbochtjes zou gaan rijden welke motor heeft dan je voorkeur?
In je antwoord lijkt het namelijk dat je het er meer over hebt dat je Duc zo geweldig is, en je rsv4 ook wel leuk is :P
Heb de vermogensgrafiek wel eens van een rsv4 gezien en het is gewoon een beest, zoals je zei koppel en pks in overvloed.
maar soepel vermogen vind ik niet zo leuk, zelfs een busa niet waar ik eens op mocht rijden.
ik vermoed dat de rsv4 bij 80km prima in zn 6e te rijden is, terwijl je duc van ellende uit zou willen vallen en pas lekker rijd in 4e of minder.
ja kan zeggen dat moet je niet doen maar op openbare weg doe je dat vanzelf bij normaal gebruik, of je moet je rijbewijs elke maand kwijt willen zijn. :(

Ik kan er maar één ding op zeggen, de twin is het leukste, op de RSV4 ben ik sneller, meer bruikbaar vermogen en stuurt als een dolle
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook nog een rsv. op de strat vind ik dt fijner. op het circuit mn rsv4

zit er overigens over te denken mn 2011. rsv4 aprc weg te doen, te weinig ijd om op te rijden! wat zou dieopbengen raceklaar zonder kenteken? nieuw gekocht en ca 5 a 6000km
 
Jammer om te vernemen dat Grigio de club misschien gaat verlaten! Maar om in zijn woorden te spreken: kijken is sturen met een RSV4!

Zelf had ik hiervoor een Mille. Die was een stuk zwaarder bovenin. Deze fiets stuurt als een 600, maar dan met de power van een 1000.
 
ik heb ook nog een rsv. op de strat vind ik dt fijner. op het circuit mn rsv4

zit er overigens over te denken mn 2011. rsv4 aprc weg te doen, te weinig ijd om op te rijden! wat zou dieopbengen raceklaar zonder kenteken? nieuw gekocht en ca 5 a 6000km
Wat de gek er voor geeft.... Staat zo veel te koop....
 
Jammer om te vernemen dat Grigio de club misschien gaat verlaten! Maar om in zijn woorden te spreken: kijken is sturen met een RSV4!

Zelf had ik hiervoor een Mille. Die was een stuk zwaarder bovenin. Deze fiets stuurt als een 600, maar dan met de power van een 1000.

ach het sentiment is alweer wat gezakt.... zit er gewoon te weinig op dus dat leidt soms tot dit soort oprispingen... O-)
 
Ik was vrijdag nog even bij Spa-Francorchamps langs gereden. Weinig Rsv4's gezien.... Rijden er mee met de 6 uur dit weekend?
 
Randy Grevers toch?


In Spa zat Gevers op een S1000RR

1147617_597307723652754_2015933600_o.jpg


1150584_597308030319390_557907339_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Twee dagen Assen gehad, weer een redelijk aantal rondjes onder de 1:50.. Alles ging prima tot de race, kut gereden....

full
 
experimenteren met de vering aan de achterkant, leidde tot wat problemen met de voorkant... kreeg iets teveel druk op mn voorwiel :X

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan