Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Mooi Filmpje Zoep die Kawa voor je is dat Shuriken?Die Kawa gaat als de brandweer zeg :9~ :9~ :9~ :9~~


Ja, dat is shurki...

Ik probeer er bij de GT steeds naartoe te remmen, maar daardoor verpruts ik de bocht steeds :X

rondjes tussen de 1:49 en 1:53
 
Ja, dat is shurki...

Ik probeer er bij de GT steeds naartoe te remmen, maar daardoor verpruts ik de bocht steeds :X

rondjes tussen de 1:49 en 1:53

Kansloos ook natuurlijk...naar mij toe remmen....... :+

Als je me nu buitenom inhaalt in mandeveen duikersloot met die hellingshoek van je en je appie a la, maar eruit remmen :P
 
Laatst bewerkt:
Kansloos ook natuurlijk...naar mij toe remmen....... :+

Als je me nu buitenom inhaalt in mandeveen duikersloot met die hellingshoek van je en je appie a la, maar eruit remmen :P
Meeuwenmeer zat ie wel kort op je, blijkbaar toch harder Duikersloot uit.

Apex Strubben is nog steeds lastig....
 
Nog nieuws, mede RSV4isten?

full
 
weet iemand wat er loos is als het rode lampje met driehoek en uitroepteken brand
en steeksleutel knipperd en service brand in display
 
of je hebt de 10.000 km bereikt of iets anders met een normale service.

of the hebt een technische foutmelding ergens, dan kan je in de diagnostics van het menu kijken wat er een foutmelding geeft
 
Het is in elk geval een kritische melding. Niet verder rijden is het devies. Sowieso even checken of er genoeg olie in zit.

wat denkje zelf nou dat je hier te maken heb met een idioot (olie peil gecheckt)
lijkt me heel onwaarschijnlijk dat er zonder lekkage na 900km te weinig olie in zit
 
Laatst bewerkt:
of je hebt de 10.000 km bereikt of iets anders met een normale service.

of the hebt een technische foutmelding ergens, dan kan je in de diagnostics van het menu kijken wat er een foutmelding geeft

hij moet voor 1000km beurt weg
of iets ge-reset worden me maat had het zelfde
 
Laatst bewerkt:
wat denkje zelf nou dat je hier te maken met een idioot (olie peil gecheckt)
lijkt me heel onwaarschijnlijk dat er zonder lekkage na 900km te weinig olie in zit

Zo dan... :?

Nou op z'n minst iemand die geen manieren heeft en geen fatsoenlijk Nederlands kan :N
 
wat denkje zelf nou dat je hier te maken heb met een idioot (olie peil gecheckt)
lijkt me heel onwaarschijnlijk dat er zonder lekkage na 900km te weinig olie in zit

Eigenlijk wel. Mijn excuses voor het feit dat ik de moeite heb genomen om te reageren op je vraag.
Misschien kan het boekje je verder helpen.
 
Eigenlijk wel. Mijn excuses voor het feit dat ik de moeite heb genomen om te reageren op je vraag.
Misschien kan het boekje je verder helpen.

bij deze mijn excuses voor het wat te agressief reageren

ben eigenlijk te lui om het boekje in het boekje te kijken
vind ook probleem dealer
 
Terug
Bovenaan Onderaan