Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

iemand nog intresse in een lightech opklapbare rem-koppelings handel set
full
 
heb ook nog een z.g.a.n setje Rem-Koppelingshendels korte versie
ABMSynto
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er afgelopen dagen achter gekomen dat iemand op mijn werk mijn motor heeft proberen te verplaatsen/stelen. Gevolg is dat het schijfremslot mijn rechter remschijf heeft krom gebogen. Ik moet een nieuw setje remschijven....

enkele vragen:
- 1 schijf van merk Grimeca is krom/verbogen; moet ik ze nu allebei vervangen, incl. remblokken?
- heeft misschien iemand van jullie nog een setje (ander merk mag)liggen voor een RSV4R '10?



Inmiddels een nieuwe tweedehands schijf gevonden!
 
Laatst bewerkt:
"Ze" is weer compleet en een kleine mod door de hendeltjes van Mr Big gemonteerd:

F4B7D891-F544-46C2-B8E6-8B14768FE087_zpspdm07gxu.jpg


7C27C943-4EAD-4286-9CBE-70D189DF62A0_zpsgozmya1i.jpg
 
Laatst bewerkt:
the short version ;) voor het mooiste geluid dat er is ;)
enkel een nieuwe akra sticker moet er nog op.
wb8i85.jpg

33vjfkm.jpg

11kkwer.jpg
 
Ik las op een ander forum iets over de "flapper-valve" mod. Zijn er mensen hier die daar iets meer over kunnen vertellen of ervaring mee hebben?
 
Gewoon met silicone joh.En op gedeeltes van blok heb je hittebestendige siliconekit.Je wilt niet weten wat je allemaal met silicone kan plakken en hoe allejezus vast het zit.

idd meer moet da niet zijn, zou ze wel aandrukken met bv wat spanriemen, dan komen ze echt mooi vast.
 
Ik heb vandaag de kappen van de RSV gehaald, Olie filter vervangen, olie en koelvloeistof ververst. Tank eraf gehaald, om vervolgens de bougies te vervangen. De achterste 2 is geen probleem en daar kun je zo bij. Maar de voorste: ik zie ze bij god niet zitten.... Moet de airbox voor eraf om deze kunnen bereiken?! beetje raar lijkt me.
Maar als die airBox eraf moet, kan ik wel wat tips gebruiken. (waar is ie bevestigd, kan ie er in 1x af, of moeten alle stekkers eruit en losgekoppeld worden?)
 
Ik heb vandaag de kappen van de RSV gehaald, Olie filter vervangen, olie en koelvloeistof ververst. Tank eraf gehaald, om vervolgens de bougies te vervangen. De achterste 2 is geen probleem en daar kun je zo bij. Maar de voorste: ik zie ze bij god niet zitten.... Moet de airbox voor eraf om deze kunnen bereiken?! beetje raar lijkt me.
Maar als die airBox eraf moet, kan ik wel wat tips gebruiken. (waar is ie bevestigd, kan ie er in 1x af, of moeten alle stekkers eruit en losgekoppeld worden?)
De airbox moet er inderdaad af, het is makkelijkst als je de stekkers even losmaakt. Maak even een foto vooraf dan zet je het zo weer terug in elkaar.
Als je een factory hebt moet je even opletten hoe je de verstelbare inlaatkelken losschroeft, er zitten bij de kelken bouten die je wel los moet draaien en bouten die je echt NIET los moet draaien. Kijk even of je ergens een werkplaatshandboek kan downloaden, ergens aan het begin van dit topic heeft wel eens een linkje gestaan meen ik.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan