Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij gingen ook netjes aan de kant ... toch? :?
We zijn dit jaar alleen niet zo vaak ingehaald....

Niet altijd Bas. Van Frank zijn groepje waren er een 3tal die er niet langs durfde me included omdat niemand naar binnen ging. Uiteindelijk werden we gedwongen vanuit de Mini doordat die ons met zijn bumper opduwde.
 
Laatst bewerkt:
Wij gingen ook netjes aan de kant ... toch? :?
We zijn dit jaar alleen niet zo vaak ingehaald....

Volgens mij ook. En voor halve zolen in Mini's gingen we nog wat extra aan de kant :+

Maar met het inhalen viel het inderdaad best mee. We gingen ook niet zo heeel erg langzaam, behalve dan in de regen en mist. Toen vielen we bijna om.
Maar dat voelde toch ook wel weer safe (bedankt nog Bas!).

Wuppie moet wat beter afstand houden voor het geval de voorrijder het nodig vindt om te remmen midden in een stapel blaadjes of zoiets en Wuppie dat zelf niet nodig vindt |(

:+
 
Niet altijd Bas. Van Frank zijn groepje waren er een 3tal die er niet langs durfde me included omdat niemand naar binnen ging. Uiteindelijk werden we gedwongen vanuit de Mini doordat die ons met zijn bumper opduwde.

Was dat die keer dat de groep de draad kwijt was omdat de inhalende groep ineens de tot dan bekende volgorde had veranderd? :(
 
Ja, die volgauto's, die zouden verboden moeten worden. Eerst in Vianden Bertje in z'n MX5 en nu Ernst in die opgewaardeerde fiat. Het moet niet gekker worden.
 
Nee hoor, ook bij Flooriz gingen diverse mensen netjes aan de kant om de inhaler wat meer ruimte te gunnen en op de laatste dag zag ik het de groep van Tim ook doen... :)


alleen Floris wilde niet aan de kant toen Hansss erlangs wilde.... :+


:] :] :]


maaarrrrr... was wél ff heel leuk sturen *D
 
Laatst bewerkt:
Uhmm, zitten we nu al pagina's vol te lullen in het 2014 topic met de napret van de 2013 editie? Hoe lang zou het duren voordat iemand ons naar het lullen-topic verbant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan