Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor!


FF toch ingehaald!!


Oh nee, toch niet!


Muhahaha jullie zijn allebei ingehaald door snelle Eddy... zijn (correcte) betaling was eerder binnen dan jullie correcties :-) Frank heeft wél een plusje verdient door te veel over te maken :+
 
Laatst bewerkt:
Subtiele aanpassing van de OP ten opzichte van andere jaren ;)

Probleem heeft meerdere kanten is dus wel erg bout.

Electra doet het of doet het niet. In mijn geval bv 2 dagen voor vertrek nog nagelopen en gemeten, Deed alles het prima. Sterker nog ten tijden van de RDGA deed de brommert een dag tegenstrijdig waarop ik opzoek ging naar een garage. daar ben ik behoorlijk genaaid omdat het probleem uiteindelijk helemaal niet de accu was, maar een verkeerd aangesloten GPS, en ik dacht aan Dynamo en de diagnose was kapotte accu. Bleek in Holland de accu die voor de FJR zou zijn en dus gekocht in den France, veel te licht 10 amp inplaats van 14 amp met als gevolg steeds lege accu bij lang starten.

De rammel was naar verluid niet aanwezig op de heenreis dus ook niet na te kijken voor vertrek.

Olie lekkages kunnen listig zijn, maar aangezien de betreffende brommert thuis is gekomen zal het wel mee gevallen zijn.

Dus ik ben meer voor de stelling: laat je motor, zeker als deze wat ouder is (we verkeren niet allemaal in de luxe (regelmatig) een nieuwe te kopen), goed nakijken bij een erkende garage/dealer. Omdat de rit een stevige aanslag is op de brommert wetende wat er van verwacht wordt in zo'n weekend.
 
Heb jij ooit iemand gezien die een route rol bij heeft :Y

Laat staan dat die gemaakt wordt door de organisatie :N
Want garmin is de nieuwe route formatie toch dus lijkt me dat die regels wel uit de OP kunnen :Y

En dan zijn er nog die gewoon uit het hoofdje of met een route op kaart rond knalt hoor.
 
Probleem heeft meerdere kanten is dus wel erg bout.

Electra doet het of doet het niet. In mijn geval bv 2 dagen voor vertrek nog nagelopen en gemeten, Deed alles het prima. Sterker nog ten tijden van de RDGA deed de brommert een dag tegenstrijdig waarop ik opzoek ging naar een garage. daar ben ik behoorlijk genaaid omdat het probleem uiteindelijk helemaal niet de accu was, maar een verkeerd aangesloten GPS, en ik dacht aan Dynamo en de diagnose was kapotte accu. Bleek in Holland de accu die voor de FJR zou zijn en dus gekocht in den France, veel te licht 10 amp inplaats van 14 amp met als gevolg steeds lege accu bij lang starten.

De rammel was naar verluid niet aanwezig op de heenreis dus ook niet na te kijken voor vertrek.

Olie lekkages kunnen listig zijn, maar aangezien de betreffende brommert thuis is gekomen zal het wel mee gevallen zijn.

Dus ik ben meer voor de stelling: laat je motor, zeker als deze wat ouder is (we verkeren niet allemaal in de luxe (regelmatig) een nieuwe te kopen), goed nakijken bij een erkende garage/dealer. Omdat de rit een stevige aanslag is op de brommert wetende wat er van verwacht wordt in zo'n weekend.


weet ik en het was ook niet als afzeiker bedoelt, meer als aanvulling.
 
Ik wil me graag eens toevoegen aan het OVB lijstje. Jullie weekendje lijkt me echt mega gezellig en geloof dat MF Motorweekend noobs best geaccepteerd worden ;).

Waarom OVB? Ik moet namelijk op dit moment nog werken tijdens dit weekend, maar het kan zijn dat ik naar een andere spil/ploeg toe moet die dan NIET werken :Y. Weet dat zeker een half jaar van te voren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan