Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 20 % vol van de 50. Het hotel heeft wel meer plek maar als dat zo een weekje doorgaat moeten we een 2e hotel reserveren. (hihihi)
 
Tja met Ma en Pa als motorrijders, zal dat wel gaan lukken, maar of hij/zij dan met de bejaardensoos mee wil :] ..... of de jongere generatie moet het willen overnemen van Roland en Wilma....
Ze hebben er ook 3 die tot motards kunnen opgeleid worden...

Nu zijn er ook een paar die met hun ouders meegaan, en los daarvan zitten er redelijke leeftijdsverschillen in de groep nu. En toch leven we vreedzaam samen.
 
Laatst bewerkt:
Maarruh, pfalz, dat wordt dus weer Johanniskreuz ?

[me="Ted"]vraagt zich af of we nog bepaalde oud deelneemsters moeten attenderen op deze 2014-plannen .....[/me] O-)

Verder eens kijken hoe de routes overeen laten komen met die van "Toen" , want neem aan dat bepaalde dubbelingen niet erg zijn, gezien de wegkwaliteiten .....

[me="Ted"]vraagt zich af of de noord-vogezen nu ook binnen bereik van dagtocht komen :] [/me]

Whaha, geef me een maandje en ik heb de routes klaar :P :+
 
Laatst bewerkt:
Maarruh, pfalz, dat wordt dus weer Johanniskreuz ?

[me="Ted"]vraagt zich af of we nog bepaalde oud deelneemsters moeten attenderen op deze 2014-plannen .....[/me] O-)

Verder eens kijken hoe de routes overeen laten komen met die van "Toen" , want neem aan dat bepaalde dubbelingen niet erg zijn, gezien de wegkwaliteiten .....

[me="Ted"]vraagt zich af of de noord-vogezen nu ook binnen bereik van dagtocht komen :] [/me]

Whaha, geef me een maandje en ik heb de routes klaar :P :+

Ja maar Ted dan heb je daarna 10 maanden niets meer te doen O-) :X _O-
 
Ja maar Ted dan heb je daarna 10 maanden niets meer te doen O-) :X _O-
puntje per puntje minutieus verbeteren O-) , voorrijden en bochten alvast aanvegen :+

Overigens , de "vogezen" zoals nl-ers die kennen, oftewel centraal-vogezen ligt buiten bereik, dan komt eerder noord-schwarzwald in de buurt, maar aan de andere kant van de duits/franse grens ligt dus de "vosges du Nord" die ook wel wat mooie :] weggetjes heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Maarruh, pfalz, dat wordt dus weer Johanniskreuz ?

[me="Ted"]vraagt zich af of we nog bepaalde oud deelneemsters moeten attenderen op deze 2014-plannen .....[/me] O-)

Verder eens kijken hoe de routes overeen laten komen met die van "Toen" , want neem aan dat bepaalde dubbelingen niet erg zijn, gezien de wegkwaliteiten .....

[me="Ted"]vraagt zich af of de noord-vogezen nu ook binnen bereik van dagtocht komen :] [/me]

Whaha, geef me een maandje en ik heb de routes klaar :P :+
ja de B500 afrace *O*
 
puntje per puntje minutieus verbeteren O-) , voorrijden en bochten alvast aanvegen :+

Overigens , de "vogezen" zoals nl-ers die kennen, oftewel centraal-vogezen ligt buiten bereik, dan komt eerder noord-schwarzwald in de buurt, maar aan de andere kant van de duits/franse grens ligt dus de "vosges du Nord" die ook wel wat mooie :] weggetjes heeft :)
ik zie alleen frankrijk niet meer zitten B| Zondags terug was leuk maar niet spectaculair :N

Meer de moezel kant op O-)
Kan ik mooi een dag extra er achteraan plakken :Y :P
 
ik zie alleen frankrijk niet meer zitten B| Zondags terug was leuk maar niet spectaculair :N

Meer de moezel kant op O-)
Kan ik mooi een dag extra er achteraan plakken :Y :P
1 : klopt (Als je Les Tronches bedoelt) , maar toen reden we uit de centraal vogezen weg, was het nattig en moesten we in 2de deel relatief snel(le ) wegen meepakken om de afstand binnen redelijke tijd te doen, nu zitten we 200 km noordelijker, dus die heen/terugwegen worden interresanter, neem dat maar van mij aan :Y
[me="Ted"]kent nu de wegen ten zuiden van Morbach en rond "Ramstein" een stuk beter dan "toen" :] , Heb het een maand geleden zelfs nog van heel dichtbij gezien ;) [/me]
(jah, dat was daarzo B| )

EDIT: denk dat je De terugroute vanuit het naturistenhuis in Schwarzwald bedoelt, want in Vogezen was je er nog niet bij, toch ? Die terugtocht ging overigens niet door frankrijk ...... maar verder heb je gelijk, ook weer vanwege de te overbruggen afstand .....

2 : trek eens een lijn tussen Heerlen/Maastricht en Pfalz, die gaat dan recht door het Moezel-gebied heen :Y Waar moeten we je afzetten ? Alf ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan