Triumph Speed Triple topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, even een achterbok besteld bij powerplustools... dan kan ik van 't weekend eens even goed mijn ketting reinigen :)
 
:^ erg mooi gespoten. En groot voordeel als je fiets ooit mocht gaan roesten blijft het in stijl :P


Gisteren nieuw voorbandje erop gelegd, ketting ietsje gespannen, dB killers erin en gekeken of alles nog steeds en eigenlijk zoals altijd nog dicht is en dus helemaal klaar voor t circuit. *O*
 
misschien een nieuwe tune proberen :?


:(

kan veel oorzaken hebben

bobine doorgeslagen (begin van..)
Bougie slecht
Water in bougie gat
door adaptatie programma van ECU resetten met tune ECU
brandstofpomp druk wat te laag/filter vol
water in tank

tot zover rijkt mijn kennis/ervaring

:W

Bedankt voor de tips. :}

Zaterdag maar eens de bobine doormeten en de bougies checken. Denk dat ik het toch daar moet zoeken. Kan daarna altijd nog een tps reset uitvoeren of ev. een andere tune proberen.
 
:W :W Ook weer aanwezig!

Foto-W7MAJXGN.jpg

Foto-Y88XAFA3.jpg


}) :] :9~
 
Wie heeft er zin om zaterdag 15 juni mee te gaan naar de Triumph meeting in Geel!
Het begint om 12:00 uur!
Misschien afspreken bij Mc Donalds Tilburg - zuid en dan bij goirle afzakken naar Geel.
Dat ligt vrij centraal en nog een klein uurtje rijden vanaf Geel!?

Wie gaat ermee???
 
Evening@all...Net weer heerlijk een stukje gereden, man wat een heerlijk avond zonnetje....
Viel mij 1 ding op met remmen..bij voorwiel lijkt het alsof de remblokken aan schuren? Soort van fluitend/schurend geluid...Al even de monteur gebeld, die was het niet opgevallen vorige maand..Maar ik mag even langsrijden en dan kijkt hij er naar...

Klinkt dit bekend? Ijzer op ijzer kan haast niet zegt hij, want hij heeft ook een stukje gereden na de beurt, of ze moeten in korte tijd minder zijn geworden, maar lijkt mij ook vreemd..

Positief-----> kreeg weer zulke leuke complimenten van oud dorpsgenoten, die mijn Speed nog niet hadden gezien en wat rijdt hij toch lekker!!!
 
Ik heb helaas de rest van de foto's nog niet, zaten (onbewerkt) wel weer hele mooie tussen!
Merk wel weer zoals ik eigenlijk al wist dat wheely's ernstig verslavend werken. })
En dan is het helemaal geweldig als ze mooi vastgelegd worden :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan