Triumph Speed Triple topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah nee. De M3 heb ik er 2 keer fabriek af op liggen gehad. Als ze op temperatuur waren, waren ze goed. Maar dat was nu net het probleem. Het duurde zeer lang eer ze warm waren. Ooit vlot 20 kilometer. Terwijl ik met de MPP/MPR of de S20 na een kilometer al vertrouwen had. Daarnaast werd de motor onrustig bij het omsmijten in bijvoorbeeld een chicane. Heb ik met geen andere band gehad. De K5 schijnt nog slechter op te warmen.

De Z8 heeft niets van dit alles, prima bandje. Heeft wel meer oprichtneiging bij het in de bocht remmen voor de apex. Als je een beetje sportief rijdt, doe je dit nu eenmaal.
Ik loste dit op door vooraan een S20 te leggen. Hebben ongeveer dezelfde karkasopbouw en werken prima samen.
 
Laatst bewerkt:
Beste speed rijders, ook ik ben aan het kijken na een triple en had een (mogelijk rare) vraag: De velgen die vanaf model 2008 erop zitten zijn die ook los verkrijgbaar? En ook passend voor oudere modellen (vanaf 2005)?
 
8-) .

full
 
Coenster schreef op 11 juni 2013 @ 18:48:Eerlijk is eerlijk, voor een Yamaha ziet het er best goed uit!

Kijk alleen eens naar de koplamp en wat daarboven zit :N beetje een maandag ochtend project na een zeer zwaar weekend :Y :r

quote:
Robertd8 schreef op 11 juni 2013 @ 08:48:
Motormeuk Filmpje: Stukkie sturen in de alpen

Mooi man :] waarom hebben we dat niet in nl hè :')
 
Beste speed rijders, ook ik ben aan het kijken na een triple en had een (mogelijk rare) vraag: De velgen die vanaf model 2008 erop zitten zijn die ook los verkrijgbaar? En ook passend voor oudere modellen (vanaf 2005)?


Normaal gesproken kan je alle onderdelen vinden op worldoftriumph.com, maar bij de 2008 staan alleen twee verschillende voorwielen...
Maar een achterwiel moet ook verkrijgbaar zijn maar ik weet niet zeker of ze uitwisselbaar zijn
 
Beste speed rijders, ook ik ben aan het kijken na een triple en had een (mogelijk rare) vraag: De velgen die vanaf model 2008 erop zitten zijn die ook los verkrijgbaar? En ook passend voor oudere modellen (vanaf 2005)?
achterwiel past een op een :Y
voorwiel weet ik niet zeker kan zijn dat je offset van je schijven anders is anders eerst effe passen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan