MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Honden...................... ehm, koste me een relatie :+ _O- :W

en bij mij beneden in de flat zitten er nu 4!!!! van die adhd dingen in de tuin.... elke voorbijganger rennen ze de tuin door al blaffend.... kan niet normaal buiten hangen... is best vervelend... en er wat van zeggen nemen ze niet in dank af... ach ja...
 
Leren ze het nou nooit... B|

Dat vraag ik mij inderdaad ook af. Elk jaar komt het wel een paar keer in het nieuws. Netzoals mensen die hun kinderen met dit weer in een auto laten zitten :/ |(

Honden...................... ehm, koste me een relatie :+ _O- :W

en bij mij beneden in de flat zitten er nu 4!!!! van die adhd dingen in de tuin.... elke voorbijganger rennen ze de tuin door al blaffend.... kan niet normaal buiten hangen... is best vervelend... en er wat van zeggen nemen ze niet in dank af... ach ja...

Politie bellen wegens geluidsoverlast geen optie?

Blijkbaar heb ik hier mazzel in de flat. Zat honden maar geen last ervan :)
 
Laatst bewerkt:
jaaaaa daaaaaaag jaloers!
als je niks te doen heb

GoPro Joey - Sessie 3
GoPro Joey - Sessie 4

zijn de films van het circuit schrapen van afgelopen dinsdag
Heb er ff doorheen gekeken. Leuke filmpies... :Y

Wat een verschil in versnellingen rij ik met m'n ringeding vergeleken met jou. :P

Veel zit ik in twee of drie in de bochten, maar ramshoek moet ik dan weer in z'n vijf doen. Haha, een luizenleventje op zo'n overtakt! :+
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

970595_474143832668315_281104744_n.jpg


De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D
Netjesss, gefeliciteerd 8-)
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D
netjes Feli
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D


Nice, van harte!! *D
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D


Nice ride 8-)
 
Zal best wel meevallen. Lig er nu al 41 jaar in en ik leef nog steeds dus zal wel los lopen. Boot erin en gas op die lollie 😉
 
Ik maak me ook geen zorgen hoor, gewoon plonsen *D

Gewoon mond dicht als je te water stort ;)

En na afloop netjes meezuipen O-) :')



Zo.....productief dagje! :)

_O-
En heel productief dagje indeed :}

Vandaag gebaald op school met dat lekkere weer.. Maar toch nog op tijd thuis en lekker kunnen rijden *D

Heb je gespot tussen de A27 en bilthoven op die provinciale weg rond 17:20 volgens mij. Achter je reed een zwarte motor met iemand met een gele helm als ik het goed heb :P

Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D

Van harte :Y
 
Ik maak me ook geen zorgen hoor, gewoon plonsen *DHeb je gespot tussen de A27 en bilthoven op die provinciale weg rond 17:20 volgens mij. Achter je reed een zwarte motor met iemand met een gele helm als ik het goed heb :P
Klopt als een bus.. 8-)
 
Zo.... vanavond onze "nieuwe" bolide opgehaald.

[afbeelding]

De VW Caddy met 254k ingeruild voor een zuinigere diesel die ook nog een minder weegt. Uiteraard wel voldoende laadruimte voor de wintersport maar een Honda Dylan past er niet in... anyway... we kunnen weer even voorruit. *D

Gefeliciteerd met de Tsjech!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan