MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja willen nog een andere keuken, maar hebben alletwee geen zin in de rommel (ook al laten we het doen) en de keuken die er nu inzit is zekers niet mijn smaak maar is nog heel en werkt dus, is uitstellen erg aantrekkelijk....

is het huis al van jullie dan?

Gisteren getekend, maar het passeert ergens in augustus is de bedoeling.
Neemt niet weg dat we de aannemer al over de vloer hebben gehad en alvast oriënterend bezig zijn met een keuken. Alleen wordt dat een nogal ingrijpende truc, qua verplaatsing van de hele meuk. Rotzooi kan me niet zoveel schelen... ik vermaak me desnoods twee weken op een campinggaz setje. Ik kijk wel uit naar een aanrecht op hoogte.... je wil niet weten hoe krom ik nu sta bij het vuur. :X
 
ook heu :W

ook nog 1 daggie aan de bak morgen, jaloers op de bijna weekenders, heerlijk weer voor een dagje vrij :]
 
Een collega van me, uit Almere, wil zijn A gaan halen, maar weet niet zo goed wat de beste rijschool aldaar is, en ik ook niet, dus dacht, ik vraag het namens hen eens aan de ervaringsdeskundigen :)

Hoor graag de voors en tegens die je hebt ervaren. :]
 
Ging niet vanzelf maar de boot ligt erin.

Tevens twee verse ventielen rijker :')
 
euh ja... gaan we morgen bedenken, in ieder geval 2 dagen Altenahr en daarna, plan was richting Oostenrijk/Slovenië maar we kijken wat het weer doet en passen daar de vakantie op aan.... met beetje geluk gaat het dus bij de kerstman op schoot worden, lapland of zo :Y

Ik ken iemand die nu in Kroatie is (da's weliswaar iets zuidelijker) maar die heeft prima weer. Motorvakantie met kamperen.

Fijne vakantie in ieder geval, ben benieuwd waar jullie uitkomen ;)

O, en Altenahr.....Am Tunnel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan